Reakcja BTS gdy masz koszmar
Jimin
Kilka nocy z rzędu miewasz dziwne sny. Czy można to nazwać koszmarem? Nie wiadomo. Dzisiaj to już przerosło twoje oczekiwania. Śniły Ci się chodzące, gadające ogórki, które próbowały Cię zabić. Cała spocona wstałaś z łóżka.
-Ogórki?!- krzyknęłaś z miną pełną zażenowania. Jimin śledził wzrokiem wszystkie twoje poczynania.
*Heh... Wow.. Nie wiedziałem, że jest aż tak zboczona.. -.-*
Jungkook
Nie mogłaś zasnąć. Wierciłaś się z boku na bok. Chłopaka już szlag powoli trafiał. W końcu chwycił Cię i mocno przytulił do swojego ciała. Jego czyny spowodowały, że poczułaś się zmęczona.
Rano gdy miałaś już obracać się do Jungkooka wystraszyłaś się. Przed twarzą pojawił Ci się straszny potwór z twojego snu.
-Kuźwa!- krzyknęłaś i spadłaś na podłogę, centralnie na swoją dupcie.
*Czy ja jestem aż, tak piękny, że mój blask ją oślepił..? Ekstra!*
Taehyung
Choć oboje baliście się horrorów, to i tak postanowiliście dwa z nich obejrzeć. Gdy kładliście się spać miałaś uczucie jakby ktoś cię obserwował.
Przez całą noc śniły ci się dziwne sny. Mianowicie jednorożce bez głów. Rano obudziłaś się z krzykiem.
- Pierdo** nie oglądam już my Little pony..
Chłopak tylko starał się z ciebie nie zaśmiać.
J-Hope
Hobi jako twój wybranek serca zawsze cię chronił, nawet w snach. Np.: pod postacią osła, gdy ci śniły się fioletowe minionki.
Gdy się obudziłaś, zażenowana spojrzałaś na nadzieję.
- Ty ośle głupi.- powiedziałaś stukając go po głowie. Hobi wiedząc, że najprawdopodobniej śnił ci się pod postacią zwierzęcia, powstrzymywał się od zrobienia głupiej miny. Ale coś mu nie pykło...
Suga
Twój nieustraszony raper niczego się nie bał... No oprócz twoich dziwnych snów. Dlatego zakaz ci pić herbatę przed snem. Pewnego dnia ty go nie posłuchałaś. Śniły ci się tak porąbane sny jak nigdy.
Wstałaś rano i natychmiast opowiedziałaś je raperowi.
*Kuźwa... Z kim ja żyję..*
Namjoon
Rano od razu gdy się obudziliście opiwiedziałaś mu swój sen. Kima ta opowieść totalnie nie obchodziła, ponieważ gdy spałaś kopałaś go wszędzie.
Jednak gdy Namjoon przyjechał na fansign nie mógł się na niczym skupić.
-Zombie żygające tęczą? Serio kurde?!
JinJako najstarszy członek BTS miał duże doświadczenie jeżeli chodzi o koszmary. Lecz ty go powaliłaś na kolana. Calusienką noc wierciłaś się i mówiłaś: daj.. Mi... Swoją.. Dupcie... I po całym łóżku goniłaś go swoimi dłońmi.
O poranku zobaczyłaś jak ten się pakuję. Byłaś tak zdenerwowana, że nie zauważyłaś, że spadasz z łóżka.
-Dobra.. Zostaję..
*********
Uwaga, uwaga!
Moc destrukcji Namjoona we mnie wstąpiła!
Rozwaliłam laptop😑
CZYTASZ
Reakcje BTS | ZAKOŃCZONE |
RomanceBędzie to książka w której będą zawarte reakcje Bangtanów mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej :)