Viața în versuri și metafore

51 3 9
                                    

~~~~~~☆~~~~~~

     Bună tuturor! Bine v-am găsit sau regăsit la maratonul din această lună!

     Cerința anterioară s-a încheiat, așa că
le mulțumim lui IuliaFVoicu  și AlexandraCeafalau
pentru seriozitate și punctualitate!

     Nu doresc să o lungesc prea mult, așa că eu, ~sun☀️, am lecturat în această săptămână, cartea "Elementul dispărut" care are în prim plan o tânără Aalyah, care este elementul dispărut: focul. Totul se schimbă când într-o seară când Andrew îi sare în ajutor, iar apoi încet încet se descoperă că ea este elementul dispărut pe care toată lumea îl căuta de foarte multă vreme.
Cartea în sine este frumoasă, dar necesită scurte editări de ortografie și gramatică.

     Eu, moon🌙, pentru această cerință am citit " Academia Îngerilor " de @blowminds în care se vorbește despre Dalinda, o fată care s-a născut cu o aripă lipsă, lucru care o face să fie o anomalie și ținta jignirilor în Academie.
Kailas e rău. Un înger arogant cu aripi negre care sigur nu are ce căuta în Rai, dar care își face apariția în clasa fetei, stând chiar în bancă (,) cu aceadta.
Mi-a plăcut mult povestea și m-am bucurat să o recitesc după câțiva ani în care uitasem de ea.

    Cerința din această săptămână se numește Viața în versuri și metafore.

     În ce constă această cerință?

❗❕Pentru această săptămână trebuie să lecturați minim o carte(puteți citii mai multe) care are în prim-plan poezia și să scrieți în comentarii poezia sau versul vostru preferat ca să ne dovediți că ați participat la maraton.❕❗

     Mult succes și nu uitați că premiem cititorul cel mai activ, punctual și serios!

   
Ps: Ne cerem scuze dacă am părut grăbite sau prea directe, suntem prinse în jurizarea cărților de la concursul organizat de noi, de la care nu ne așteptam să fie atât de mulți participanți.

                                ~moon🌙 and sun☀️

Maraton de cititUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum