9

249 18 52
                                    

Mycroft sınıfa girdiğinde istemsizce gözleri Greg'i aradı ama bulamadı. Şimdiye kadar gelmesi lazımdı oysaki. Yine de pek umursamadı ve yerine oturdu. Zaten birkaç dakika sonra da Greg sınıfa girmişti.

Gözleri uykusuzluktan kızarmıştı. Gerçekten de dün gece hiç uyumamış olmalıydı.

Bir süre daha onu izlerken gözleri kesişti. Greg gülümseyerek kendisine baktığında bir anlığına ne yapacağını şaşırdı.

Geri gülümsemek istedi ama Greg'in çantasını alarak yanına yaklaştığını görünce kaşlarını çatmaktan başka bir şey yapamadı.

Normalde Mycroft tek başına otururdu. Çünkü.. Bilirsiniz o Mycroft Holmes yani. Kim bir bakışta bütün sırlarını öğrenebilecek birinin yanında otururdu ki? Bir de o kendini bilmiş tavırları ve buz gibi bakışları da eklenince, herkesi kendinden uzaklaştırmıştı.

Bir kişi hariç..

"Şey, bu ders yanına oturabilir miyim?" 

İlk başta reddetmeyi düşündü ama Greg'in umut dolu bakışlarını görünce bundan vazgeçti. Çantasını kendine çekti ve ona yer açtı.

"Evet, neden olmasın."

Greg bu cevapla birlikte kocaman gülümsedi ve sevinçle sıraya yerleşti. Küçük bir teşekkür ettikten sonra ders başlamış ve ikili arasındaki son konuşma bu olmuştu.

__________

"Kime süsleniyorsun böyle?"

Mycroft artık James'in her an her dakika bu evde olmasına alışmıştı. O yüzden odasının kapısında aniden belirmesine şaşırmadı. Hayır, yani cidden artık James'i anne babasından daha çok görüyordu bu evde.

"Bunun seni ilgilendirdiğini hiç sanmıyorum Moriarty."

"Aman tanrım! Yoksa tavsiyeme uymaya mı karar verdin?!"

Cevap alamayınca bu sessizliği 'Evet' olarak kabul etti ve gururla Mycroft'a baktı.

"Kesinlikle pişman olmayacaksın buna. Çünkü ben ve engin bilgilerim asla yanılmayız."

"Tabi, ona şüphe yok.."

James bunu duymazdan geldi ve odadan çıktı. Mycroft sonunda yalnız kaldığı için sevinmişti ama odanın dışından gelen sesle bunun için çok erken davrandığını anladı.

"Oh, bu arada korunmayı unutmayın Myc!"

*

İnternet sorunları yüzünden anca şu an atabildim bölümü özür dilerim :'(

Bunlar da bir buluşamadı ha.

I'm Texting You Because I Love You Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin