9

719 81 9
                                    

Winn ellerini cebine koydu. "Yine başlıyoruz.."

Jonn üst kata seslendi. "Güneş lambalarını açıp sedye yollayın."

Lena neden herkesin bu kadar rahat olduğunu anlamaya çalışıyordu ki Alex Lena'nın omzuna elini koydu.

"Kara hep kendisini bizim uyarılamıza rağmen zorlar sonra da yorgun düşüp bayılır. Şimdi de Kriptonit yüzünden oldu. Endişelenme, yukarda MedBay'de özel bir sedyesi var. Sarı güneş ışınları saçan lambaların altında 10-15 dakika yattığında turp gbi oluyor. Yani, daha 15 dakikadan fazla oturtamadık uyandığı gibi ayaklanıyor zaten. Anlayacağım, endişelenecek bir şey yok."

Lena kafa salladı. Ajanlar yavaşça Kara'yı sedyeye yatırıp yukarı çıkardı. Alex onun peşinden, Lena'da Alex'in peşinden gidiyordu. MedBay'e geldiler be ajanlar sedyenin kilitlerini açıp gittiler. Alex lambaları açıp MedBay'den çıktı.

"İstediğin kadar takıl, hastane kuralı yok. Biz aşağıdayız."

"Tamam."

Alex gitti. Lena garipseyerek MedBay'e girdi. Lambalar anca aktive oluyordu. Full parlaklıkla yanmaya başladıktan 45 saniye sonra Kara gözlerini açtı.

"Selam." Lena'ya tebessüm etti.

"Selam." Lena demin perişan olan Supergirl'den sonra daha 1 dakika olmadan böyle olmasına şaşırmıştı. Bu yüzünden okunuyordu.

"Öyle bakma ya.. Girl of Steel'im ben. Yapacak bir şey yok." Sırıttı. Bir anda yüz ifadesini değiştirdi ve doğrulup sedyede oturmaya başladı.

"Metallo'yu sapasağlam aldılar değil mi?"

"Evet. Senin sayende."

Kara tebessüm etti. "Evet ama Cadmus'u da indirmem gerekiyor." Tekrar ciddileşti.

Lena sedyenin köşesine oturdu. "İnsan olmadığını biliyorum ama her canlı formunun oksijene ihtiyacı var. Sadece dur ve nefes al. Biraz dinlen. Çok değil 1 saat. Olur mu?"

"Bana bir gelişme olursa haber vereceğine söz veriyor musun?"

"Söz."

Kara tebessüm etti ve doğrulduğu sedyeye geri yattı. Lena kalkıp diğerlerinin yanına gitti.

Kara'yı görmeyince afalladılar. "Şu ana kadar çoktan gelip operasyona devam etmez miydi?"

"Uyanmadı mı hala?"

"Bu sefer ciddi bir şey mi oldu ki..?"

Üçü de soru sormaya devam etti. Lena iç çekti.

"Sakin olun. Uyandı, 1 saatte olsa yatıp dinlenmesini istedim. Birkaç saate geri döner."

"Kara....... Dinlenmek?.?..?"

James içeri girdi ve yanlarına geldi. "Olanları duydum. Yardım lazım olursa diye geleyim dedim- Bi' dakika ne? Kara? Dinlenmek?"

Dörtlü aralarında konuştular.

"Evet. Ne yapıyoruz?" Alex ellerini beline koydu.

"Aslında benim bir fikrim var."

"Dinliyoruz Luthor."

"Kriptonit'in ısı haritasından nerden geldiğini takip etsek?"

Alex Winn'e baktı. "Yıldızın sönmeye başladı Schott! Hadi bakın şu ısı haritası şeyine!"

Winn bilgisayarının başına oturdu. "Luthor beyni bazen biraz korkunç..."

Lena gülümsedi. 1-2 saat sonra herkes tekrar toplandı.

Supercorp | Luthor and Super #TheWattys2021Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin