*אזהרת טריגר-פגיעה עצמית*
זרועותיו של לואי היו חתוכות עד הבשר ומדממות, אלה היו החתכים הכי עמוקים שהוא עשה לעצמו עד כה. הארי פשוט מחרפן אותו.
הוא מילא את שתי זרועותיו ממפרק כף היד בחתכים ארוכים, עמוקים וישרים.
והוא דימם. המון.
והיה רק בנאדם אחד שיכול לעזור לו במצב הזה: הארי.
הוא חבש ברשלנות את זרועותיו הכואבות ורץ לביתו של הארי.
הארי ישב במטבח ודיבר עם סבתו, גברת קוקס. לואי נכנס למטבח ונעמד בפינה, שומע אך לא נראה.
"לואי... הוא... הוא פוגע בעצמו." אמר הארי ולואי פער את עיניו בהלם. הוא קפץ ממקום מחבואו והביט בהארי באכזבה. "הארי, מה לעזאזל?!" הוא צעק והארי קפץ בבהלה.
"לואי, אני..."
"לא!" צעק לואי וכיסה את אוזניו. "אתה הבטחת! אמרת שלא תספר לאף אחד! למה אמרת לה?" הארי נשם עמוק ופתח את פיו לענות. "אל תענה, הארי! אל תענה! אתה לא אמור לספר לאף אחד, אתה הבטחת, אמרתי שאני לא צריך עזרה!"
"לא צריך עזרה, לואי? באמת?! תסתכל על הזרועות שלך!"
"חשבתי שלא אכפת לך אם אני אמות או לא!" צעק לואי, דמעות עולות לעיניו.
"מה אתה עושה פה בכלל? חשבתי שאני דוחה אותך, שאני לא אמור לחיות!" צעק הארי בזעם.
לואי נשך את שפתו התחתונה. "לא התכוונתי לזה." הוא אמר, כמעט ללא קול. "פשוט... פחדתי... והייתי מבולבל... ואני נורא מצטער על זה..." הוא מלמל. "גם אני לא התכוונתי." הודה הארי. "זה לא הופך את מה שאמרת לבסדר, כן? אבל אני באמת יכול להבין... אתה יודע... את הבלבול שלך."
לואי הנהן בחיוך קטן והשפיל את מבטו. הוא פתח את פיו כדי להגיד משהו אך נקטע על ידי צעקת כאב קטנה. "בוא, אני אסדר לך את התחבושות." אמר הארי והוביל את לואי אל חדרו. "שב פה, אני כבר בא." הוא אמר ויצא להביא תחבושות חדשות ונקיות, חומר חיטוי וצמר גפן.
הוא חבש מחדש את זרועותיו הפצועות של לואי והתיישב לידו על המיטה.
"תודה." לחש לואי בחיוך קטן. "ברור..." מלמל הארי והשפיל את מבטו. "תסתכל עליי," ביקש לואי והארי הרים את ראשו.
לואי הניח את ידיו על צווארו של הארי והתקרב אל הארי באיטיות עם פניו. הארי נסוג לאחור במהירות. "לא..." הוא לחש. "לא אם אתה לא בטוח בזה." לואי הביט בעוז לתוך עיניו הירוקות של הארי, אותן עיניים שהופיעו בחלומותיו ונתנו לו לשקוע בתוכן בכל פעם מחדש, אותן עיניים ששיגעו אותו כליל. "אני בטוח." הוא לחש.
הארי חייך חצי-חיוך והתקרב עם פניו אל אלה של לואי, מביט לעיניו הכחולות ואז לשפתיו לסירוגין. הוא שפשף את אפו באף של לואי, מרגיש את נשימותיו הרכות של כחול העיניים על שפתיו.
ואז הוא לא יכל להתאפק יותר, והטיח את שפתיו באלה של לואי.
~~~~~~~~~~
בבקשה תצביעו ותגיבו!
אוהבת ;*
YOU ARE READING
Stay-Larry Stylinson [✔]
Fanfiction[גמור] "תהיה חזק. תהיה טוב. תהיה מאושר." "לא... לא בלעדיך..." "בעצם, אל תהיה. תישאר." ---------- לאחר שסבו מת, הארי עובר לדונקסטר עם משפחתו כדי לעזור לסבתו שנותרה לבדה. שם הוא פוגש את הבן של השכנים, לואי טומלינסון. לואי והארי מתחברים במהירות, אך מה...