SADECE MERHABA

14 0 0
                                    

MİRAY: Okulun havalı kızı. Oldukca cool. Cabuk sinirlenen, Burak'tan hoslanan bir kız.
BURAK: Okulun en yakısıklı erkegi. Kulaklıgı onun için herseyi. Cool bir yapısı var. Okulun tüm kızları ona asık. Ama kimseyi sevmiyor.
BUKET: Miray'ın en iyi dostu. Ilkokuldan beri arkdaslar. Cenk'ten hoslanıyor.
CENK: Buket ile bir iliskisi var ve onu cok seviyor. Burak'ın en yakın dostu. Buket, Burak, Miray ve kendisinden olusan bir grup icinde.
MIRAY' IN AGZINDAN:

Her zamanki gibi okulun en igrenc gunlerinden pazartesiydi. Burak herzamanki gibi cok yakısıklıydı. Gunes sarı saclarına vuruyordu. Ruzgar parfum kokusunu almama yardımcı oluyordu. O gun valeybol antremanım oldugu icin bizim grupla fazla takılamadım. Buket ve Cenk beraber takılırken Burak kulaklıgı ile antremanda beni izliyordu. Sanki tisortumden gorunmeyen kısa sortumdan ve son derece zayıf ve guzel bacaklarımdan ve benden etkilenmis gibi gorunuyordu. Evet kesinlikle. Hep beni izliyordu. En sonunda antreman bitti ve yanına gittim. "Cok guzel oynuyorsun." Diyince ben cook ama cook mutlu olmustum.

Umursamazcasına "tesekkur ederim" dedim. Umursamazcasına. Cunku onu sevdigimi hicbir sekilde tahmin etmesini istemiyorum. Neyse. Onu neredeyse 2 senedir seviyorum. Ama o "cool" biri. O birini sevemez. Prensip meselesiymis. Sikerim prebsibini sen benim olucaksın Burakk. O kadar. Zaten hergun beraberiz. Omu sevdigmi bi tek Buket biliyo. Buket benim tek sırdasım. O haric hickimse hicbiseyimi bilmiyo. Annem bile. Zaten ona anne bile diyemiyorum. Babam oldukten sonra degisik islerle ugrasmaya basladı. Sirket ona kaldı. Ama 18 yasmda sirket benim olacak. Kardesim ve beni artık gotunde sallamiyo. Bu arada kardesim benim herseylerimden biri. O da derslerine degilde kızlara onem veriyo. Ama fesat biri falan degil. Burak gibi yanii. Burakla zaten araları benden iyi. Onu gercek abisi gibi goruyo. Ama ben Burak' ı kardesim gibi goremiyorum. Ne yazıkkii. Sadece Burakla degil Cenkle de araları cok iyi. Haftanın 5 gunu bizde playstation oynuyoruz. Zombi oyunları falan... vs. Annem zaten eve ugramaz oldu. Sevgilisinde kalıyo. Artk neler yaptklarini tahmin falan et mek istemiyorum. Edemem zaten. Bizede Suzi bakiyo. Hizmetcilerimizden biri. Ama onu hizmetci gibi gormuyoruz. Artk o aileden biri gibi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I'M GOOD GIRL. I'M BAD BOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin