Ahoj!!
,,Co jsi to udělal? Ty už vážně nejsi normální!!! Víš, co jsi vůbec způsobil? Vždyť jsi ho zabil!!"
,,To nemůžeš vědět, tělo se nenašlo." řekl tak klidně.
,,Byl jsem tam nebo spíš přijel sem tam a jeho auto bylo zdeformovaný a hořelo, tak co myslíš, že se asi stalo s jeho tělem, idiote?! Do prdele! Vždyť sjel z cesty na hornatou půdu." neudržel jsem se a křičel po něm jako šílený. Jindy vulgárně nemluvím, ale tady to prostě nešlo jinak. Měl jsem takový vztek a nevěděl, co s tím dělat.
,,Nevyšiluj pořád."
,,Jak bych taky mohl, že? Proč jsi to udělal, proč jsi zašel tak daleko?"
,,Protože ty jsi nic udělat nechtěl." stále byl tak klidný. Nechápal jsem ho. On zabil člověka a nic to s ním nedělá. Vlastně se divím, že mě poslouchá, když celou dobů kouká do monitoru.
,,Jsi psychopat. Vždyť jsem ho prakticky vyhnal z města a ty ho zabiješ, místo toho, abys ho už nechal být."
,,Doufám, že sis teď uvědomil, co jsi řekl, protože jestli mě podrazíš stáhnu tě sebou. A beztak kdyby byl doopravdy mrtvý, nenajdou důkaz, který by je navedl ke mně. Jediným důkazem jsi ty."
,,Nemusel jsi ho zabíjet..."
,,Na to už je nejspíš pozdě. Jestli chceš jít za ním, můžeš spáchat sebevraždu."
,,Strašně vtipný. To ti to není ani trochu líto, pořád to byl člověk."
,,Byl a taky BDSM maniak. Taky jsi nechtěl, aby byli spolu, proč ti to tedy vadí?"
,,Vadí mi ta jedna drobnost, o které jsi mi neřekl a udělal si ze mě spolupachatele. Co z toho vůbec máš?"
,,Možná dobrý pocit." řekl s úsměvem.
,,Jsi vážně šílený..."
,,Jo možná bychom se měli přestat stýkat. Ale varuji tě, jestli zkusíš promluvit, zbavím se tě stejně jako jeho."
,,Nemusíš se bát, možná to přeci jen stihnu udělat dřív a sám."
------------------------
Hlupák, jako by mu snad nedošlo, že se pomstím každému, kdo Kuroovi ublížil. Jsi na řadě náš sladký a nevinný Akaashi. Budeš také trpět. Pokračoval jsem na dalších plánech, jak zničím Akaashiho a rovnou přemýšlel o tom, jak zničím Bokuta. To nejlepší na konec, jak se říká a poté už mi nebude nic stát v cestě.
Nikdy nezapomenu na to, co mu ti tři prováděli a měli takovou drzost to praktikovat ve školní klubovně. Všechny ty divné a oplzlé hračky, co tam měli a co s nimi prováděli Kuroovi. Celou tu dobu lapal po dechu a vypadalo to, že už je vyřízený a oni stejně nepřestali. A ten bastard Tsukishima se v tom vyžíval nejvíc. Zajímalo by mě, jak příjemné by to bylo jemu. Možná jsem ho měl prostě zajmout, zavázat mu oči a strkat do něj různé velikosti vibrátorů a podobně a také se ptát, jestli chce přidat...
Pokračování příště...
Máte tušní, kdo ti dva jsou? Jestli ano, klidně piště do komentářů :33
To, že žádná kapitola nedává smysl a moc na sebe nenavazujou, má svůj účel :D
ČTEŠ
Super Psycho Love [KurooTsukki]
Mystery / ThrillerDíky jedné fanynce jsem dostala o dost lepší nápad na příběh, takže pokud vám bude znít příběh nebo obálka povědomá, jde o předělání Interview s šílencem. Ovšem tento příběh se budu snažit vydávat pravidelně minimálně jednou do týdne. Prosím, předem...