(...)Doğduğum günden beri annemler bana vampir olduğumu söylemedi.Küçük olduğum için bana vampir hikayeleri ile bana vampir olduğum hakkında mesaj verirlerdi.Ben anlamazdım.
Peki vampir olduğumu nasıl öğrendim?VAMPİR OLDUĞUMU (...)yine o sabah uyandım süt dişlerim sallanıyordu bir tanesini çıkardım .Ertesi sabah sivri bir diş çıktı.Şaşırdım Anneme:
-Anne dişim çok sivri ne oldu dişime?dedim.
Annem babama gözleriyle işaret ederek salona geçmemizi söyledi.Babamın karşısına oturdum.
Annem anlatmaya başladı:
-Dünya'da tek bir çoçuk vampiri varmış doğrulmamış bir çoçukmuş.Ailesi yokmuş.Yağmur ormanlarında bulunmuş.Onu biri yetimhaneye götürmüş .Sonra bu tatlı bebeği bir "BELT"ailesi evlatlık edinmiş.
Ben çok şaşırdım bizde "BELT"ailesiyiz bu nasıl olur diye düşündüm.Anneme istemeden sinsi bir bakış attım.
Annem boğazını temizleyip devam etti:
-O aile çoçuğa iyi bakmış.Ama o aile aslında cadılar ailesiymiş ona büyü yapmış ve artık asıl vampir şimdi olmuş.Daha sonra artık o vampiri dışarı (yağmur ormanlarına )geri atmışlar.
Devam etti babam:
-Çocuğunu kayıp eden ama sütü olan "BELT" soyundan gelen bir anne bulmuş o bebeği.
Annem ve babam aynı anda :
-O bebeği biz büyüttük o artık 6 yaşına basmış bir çocuk ve o çocuk sensin.
Ben ne yapacağımı bilemedim daha sonra:
-Ne güzel masal sizin vampir masallarınızı özlemişim dedim kahkağa ile.
Annemler çok ciddi görünüyordu.Onlara dönüp:
-Altı üstü bir dişten konu nasıl buraya geldi dedim.
Ee tabii o zamanlar 6 yaşında olunca annemlere bunu derken çok tatlı görünüyordum.