41.rész

476 19 6
                                    

,,Egész sokáig eltűrte hogy ezt csinálom, mert egyszer csak felkapott és szenvedélyesen csókolózni kezdtünk." Reggel ott szuszogott mögöttem. Nem is értem hogy tudd úgy aludni hogy besüt a nap az ablakon. Engem mindig felkelt. Óvatosan megfordultam és csak néztem ahogy békésen alszik. Eközben azon gondolkoztam hogy milyen szerencsés vagyok vele. Nem tudom mennyi idő telt el így, de egyszer csak elkezdte nyitogatni a szemét.
-Jó reggelt szívem-adtam egy puszit a homlokára. Még jobban hozzám bújt.
-Neked is egyetlenem. Mióta vagy fent?-nézett fel rám.
-Nem tudom. De ha felébredtél elmehetnénk fürdeni-simogattam a hátát.
-Felőlem most is mehetünk-kapott fel és már a fürdő közepén álltunk. -Gyönyörű vagy.
-Hát ha neked ez a reggeli kómás fej az-néztem a tükörbe mosolyogva. Hátulról átölelt.
-Mindenhogy az vagy-hajtotta fejét a vállamra. A hegek már eltűntek rólam.-Na de gyere-húzott a zuhany felé. Egy gyors fürdés után, törölközőt csavartam magam köré és kiléptem a szobába. A táskámból kihalásztam a tegnap lerakott ruhát és gyorsan felvettem kedvenc szürke melegítő szettem.

Ő is így tett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ő is így tett. Hajamat laza konytba fogtam és beleszórtam a táskámba a tegnapi cuccaimat, miután elővettem a sportcipőm és lemostam a sminkem.
-Na mehetünk?-fordultam oda hozzá. Irtó jól nézett ki ma is.

Kicsit fura fejét vágott amit nem értettem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kicsit fura fejét vágott amit nem értettem.-Mi a baj?-tudakoltam meg.
-Semmi-válaszolta ingerülten majd elfordította a fejét. Odasétáltam hozzá és megfogtam az arcát. Így kényszerítve hogy a szemembe nézzen. Bátorítóan rámosolyogtam.-De nem haragszol meg?-kérdezte bizonytalanul. Megráztam a fejem. Izmai megvoltak feszülve.-Kicsit...nem olyan szimpatikus nekem Joshua-hajtotta le a fejét.-Sajnálom, de olyan rossz érzésem van vele kapcsolatban.
-Semmi baj-mosolyogtam rá, amin meglepődött.-Ha nem akarsz nem muszáj jönnöd- néztem a szemébe.
-De veled megyek. És köszönöm-erre csak megöleltem és elindultunk lefelé.
-Freya elmentünk-szólt oda testvérének Klaus. Ő csak bólintott.
-Majd később megyek én is-szólt utánunk. Beszálltunk a kocsiba és éppen hogy elindultunk mikor csippant mindkettőnk telefonja. Beka írt neki is.
Üzenet:
Rebekah: Ma ebédre mindenki jöjjön Annáékhoz.
Felolvastam, de neki is ez állt az üzentben. Mivel ő vezetett és nem is akart neki írni így én válaszoltam.
Üzenet:
Anna: Oké mi már Klaussal úton vagyunk 😘
-Jó írtam neki hogy megyünk-néztem fel rá.-Ugye nem vagy féltékeny a legjobb barátaimra?
-Vincent nem úgy néz rád mint Josh. Ő más. Ismerem ezt a nézést-pillantott rám.-Szerelmes beléd.
-Dehogy is-ráztam meg a fejem.-Már ismerem őt 3 éve. Elmondta volna-gondolkodtam.
-Oké. Majd kérdezd meg tőle ha úgy gondolod-rántotta meg a vállát. Most hogy így elmerengek lehet hogy ő tényleg többet érez irántam? Máshogy viselkedik velem. De nem ez lehetetlen. Miután megérkeztünk hozzánk, csendben kiszálltunk a kocsiból és bementünk a lakásba. Egy puszival és öleléssel köszöntöttem mindenkit. A hibrid furcsán nézte végig ezt a cselekedetemet. Elkezdtünk beszélgetni.
-Szóval miért is mentél el?-kérdezte Enzo Vincent felé fordulva. Mindannyian érdeklődve néztük.
-2 évvel ezelőtt odajött hozzám egy nagyon erős boszorkány mikor haza felé sétáltam és behúzott egy sikátorba-kezdett bele.-Nem értettem semmit de végig hallgattam és minden értelmet nyert. Rólad beszélt -nézett rám.-Hogy veszélyben vagy és el kell hagynod a várost. Állítólag mindenki rád vadászott aki tudta miről van szó és természet feletti volt. Ezért szóltam a Denisznek hogy el kell mennetek. A tudod nélkül rejtő bűbájt tettem rád és a testvéreidre-nézett a két fiúra.-Azért hagytalak ott titeket hogy félre vezessem a vadászokat. Sikerült is-mosolygott rám, ám ez nem volt teljesen őszinte.-De sajnos elvesztettem a húgom, de nem adom fel. A remény hal meg utoljára. Egyszer elég erős leszek hozzá hogy feltámasszam-nézett fel elszántan.
-Segítek-mondtam miközben az asztalon heverő újságokat néztem.-Még ma-a szemébe néztem.-De Bonnie is tud segíteni, meg Davina-néztem az említettre aki hevesen bólogatott.-Aztán szinte semmi erőt nem kell elhasználnunk-mosolyogtam. Ő is így tett. Sok minden volt még terítéken. Majdnem mindent kitárgyaltunk.-Mindjárt jövök- álltam fel és kimentem a teraszra. Josh jött utánam. Furcsán viselkedett.
-Mizu?-állt mellém. Most hogy Klaus rávilágított erre az apró tényre vele kapcsolatban, végig figyeltem és kezdek én is rájönni hogy őt más érzelmek vezérlik, mint engem.
-Semmi, de olyan furcsa vagy-néztem a szemébe és közbe felé fordultam.-Baj van?

Na vajon tényleg beigazolódik Klaus gyanúja vagy valami mást árul el a régi barátja?

Zavaros Szerelem és Ragyogás (Szünetel!!)Where stories live. Discover now