OLMADI, OLAMADIK...

515 28 13
                                    

Bu olaydan bir hafta geçmişti ama murat yine uzak yine soğuk davranmaya başlamıştı.
Hadise anlam vermiyordu, ama yinede kafasının karışık olduğunu karısına nasıl açıklayacağını felan düşünüyordur diye birşey demez.
Hadise dün gece İbrahimle kalmıştı. Beraber dışarıda yemek yemişlerdi. Sonra İbrahime geçip film izleyip uyumuşlardı. Sabah kahvaltıya yaptıktan sonra şirkete geçmişlerdi. Hadise deminden beri boğulduğu dosyaların içinden telefonun sesiyle çıkabildi. Muratı aradığını görünce yüzünde gülümseme oluştu.
Hadise:canım
Murat:hadise
Hadise:bir şey mi oldu Murat
Murat:neredesin diye soracaktım, eve baktım yoktun.
Hadise:şirketteyim.
Murat :erken mi çıktın?
Hadise:yok dün gece İbrahimde kaldım.
Murat:üzerini değiştirmek için geleceksin heralde
Hadise:yok canım oradakilerden giydim bir şeyler
Murat:tamam görüşürüz sonra
Hadise:görüşürüz aşkım.
Hadise muratı bozulduğunu anlamıştı. İşlerini bitirince çantasını alıp çıktı. Bir saat sonunda okula varabilmişti. Etrefta bir çok öğretmen vardı. Okulun  açılmasına az kalmıştı. Biraz ilerden işçilerden biri geldi.
X:hoşgeldiniz Hadise Hanım
Hadise:hoşbulduk herşey yolunda mı?
X:evet efendim Murat bey her şeyle ilgileniyor
Hadise:güzel kolay gelsin size.
Hadise pek kimseye görünmeden yukarı çıktı. Muratla kendisine verilen odaya girdi. Kapıyı kilitledi.
Hadise:ben geldim..
Murat:hoşgeldin sen İbrahimle dışarıda öğlen yemeği yemeyecekmiydin?
Hadise:yoo olsa hatırladım.
Murat:hiç unuturmusun canım İbrahim bey sonuçta
Hadise üzerinedekileri çıkarıp koltuğun üzerine koyar.
Murata yaklaşır kucağına oturur.
Hadise:sen benimi kıskandın
Murat:ne alakası var sadece başka bir erkekle yakın olmanı istemiyorum.
Hadise:kıskanıyorsun işte ama sevgilim kıskanmaya gerek yok o benim arkadaşım.
Murat :bende senin öğretmeninim, arkadaşınla birlikte olmam mı daha normal, öğretmenine birlikte olman mı?
Hadise:normal şeyleri sevmem.
Hadise muratın daha fazla konuşmasına izin vermez. Dudaklarına yapışır. Nefesi yetmeyince geri çekilir kafasını boynuna gömer çok hızlı nefes alıp veriyordu.
Ama buna aldırmadan boynunu öpmeye devam etti. Murat ellerini hadisenin beline koymuştu.
Hadise parmaklarını muratın saçlarına koymuştu,sadece öyle duruyordu. Biraz sonra kalktı. Muratın elinden tuttu. Kanapeye yaklaştı, muratın tshortünü çıkarttı. Murat anlayınca gülümsedi. Kanepeye oturdu,hadiseyide yanına çekti.
Hadise:biraz uyumak istiyorum.
Murat artık alışmıştı. Hadise sürekli göğsünde uyurdu, ama tsortü varken asla rahat edemezdi.
Hadise başını muratın göğsüne koymuştu. Arada öpüyordu. Muratta hadisenin saçlarını okşuyordu. Biraz sonra Muratla Hadise uyuya kalmışlardı. Murat yavaşça gözlerini araladı. Hava kararmıştı. Hadiseye baktı, Hadise kollarını iyice ona sarmıştı. Uyandırmak istemedi biraz daha öyle kaldı biraz sonra hadisede uyanmıştı.
Hadise:günaydın
Murat:günaydın uykucu
Hadise muratın dudaklarında öpüp kalkar,ama murat kolundan tutup geri çeker muratın kucağına düşer.
Hiçbirşey beklemeden dudaklarına yapışır. Murat hadiseyi belinden kavrayıp üzerine eğilir. Dudaklarını öpmeye devam ederken elbisesinin askılarını indirir. Dudaklarından boynuna oranda göğüslerine öpücükleriyle bir yol çizer. Biraz sonra ne yaptığını idrak edip hemen kalkar.
Hadise ne olduğunu anlamaz.
Hadise:neden vazgeçtin
Murat:yeri ve zamanı değil.
Hadise:peki.
Murat hemen tshortünü giyer sandalyeden ceketini alır. Hadisede üzerini düzeltir. Kabanını giyer. Aynada kendine bakar. Saçlarını düzeltir,kırmızı rujunu tazeler.
Murat:bu kadar kısa giymek zorunda mısın?
Hadise:bir sakıncası yok bence
Murat:bence var.
Hadise:bence sen varsan yok.
Murat daha fazla birşey demez.
Murat:hadi çıkalım.
Hadise:tamam.
Murat kapıyı açar. İkisinde çıkar. Murat tekrar kapıyı kilitler.
Hadise muratın elinden tutar.
Murat:Hadise biri görecek.
Hadise:kimse yoktur merak etme saat dokuz olmuş.
Beraber aşağı inerler. Dış kapıyıda kapatıp arabalara ilerlerler.
Hadise:benimkiyle gidelim.
Murat:benimki
Hadise:ya yarın alırsın.
Murat:tamam
Beraber binerler, Hadise evlerin olduğu sitenin yoluna girmeden düz gider.
Murat:Hadise dönecektin.
Hadise:biliyorum ama bu gece eve gitmiyoruz. Her gece aslıyla geçireceksin diye bir kural yok. Birazda benimle ol.
Murat:emrivakilerden hoşlanmam biliyorsun
Hadise:emrivaki değilki sürpriz
Murat daha bişey demez.
Biraz sonra bir dağ evine gelirler.
İçeri geçerler.
Hadise:aç mısın
Murat:kurt gibi
Hadise:bende, hadi gel
Beraber mutfağa girerler.
Biraz sonra yemeklerini yemişlerdi. Bardakları dakika son şarapları yudumluyorlardı.
Biraz sonra telefon çaldı. Aslı arıyordu. Hadise murattan önce alıp açtı.
..
Aslı:hayatım
Hadise:benim aslı hanım
Aslı:Hadise murat nerde
Hadise:lavabodaydı.
Aslı:siz neredesiniz
Hadise:okuldayız, okulun açılmasına az kaldı. Projedeki eksikleri konuşuyorduk. Bu gece geceleyeceğiz galiba
Aslı:hmm öylemi canım kolay gelsin o zaman size müsait olunca murat beni arasın.
Hadise :tabi, tabi saolum iyi geceler
...
Murat:sen ne yapıyorsun
Hadise:hiççç
Murat:Hadise bak
Hadise:nee
Hadise muratın kucağına oturur. Dudaklarını öper.
Murat:Hadise zamanı değil.
Hadise:bence tam zamanı
Hadise muratın kucağından kalkar. Elbisesinin askılarını indirir. Elbise üzerinden kayıp gider.
Hadise muratın ellerinden tutup kaldırır. Dudaklarına yapışır. Muratta sorhoşluğun verdiği etkiyle karşı koyamadı.
Öpüşerek odaya geldiler. Odaya gelene kadar üzerindekilerden kurtulmuşlardı.
...
Sabah ilk gözlerini Murat açar, başı çok ağrıyordu. Dün geceyi düşünür düşündükçe pişman olur,çünkü ona göre ne zamanı nede yeriydi burası böyle bişey olmamalıydı. Yataktan kalktı üzerine giyindi.
Murat:Hadise kalk hadi
Hadise:sanalda günaydın aşkım.
Murat:günaydın hadi kalk çıkalım.
Hadise:nerey daha kahvaltı edecektik.
Murat:kahvaltıya gerek yok bi an önce okula gidelim.
Hadise:Murat sen iyimisin
Murat:iyiyim hadi gidelim.
Hadise:den yoksa, yoksa sen pişman mı oldun
Murat:...
Hadise:pişmansın sevmediğin bir kadınla birlikte oldun.
Murat:yeter seni sevdiğimi sana söyledim. Daha fazla uzatma aşağıdayım ben
Hadise ağlamamak için kendini zor tutmuştu.
Hadise:bunun bedelini ağır ödeticem.
Hadise dolaptan mavi bir jeans aldı üzerine beyaz göbek üstü tşört giydi kırmızı gömleğini giydikten sonra hazırdı. Bugün biraz daha spor olmuştu. Siyah gözküklerini takıp kırmızı rujunuda sürdükten sonra aşağı indi. Muratı beklemeden evden çıkıp arabaya bindi.
Biraz sonra murata arabanın içindeydi. Yolda giderken Murat Hadise'nin elini tuttu.
Murat: ben özür dilerim. Senin bir suçun yoktu. Ben sadece iyi hissetmiyorum. Hadise ben daha fazla devam edemeyeceğim.
Hadise anlamsız gözlerle bakıyordu.
Murat:yani ayrılalım.
Hadise:ne nasıl? Anlamadım Murat sen ne diyorsun.
Murat:Hadise bak olamayız anlıyor musun olamayız.
Hadise:oluruz oldukta Murat.
Murat:Hadise lütfen uzatmayalım. Olmadı olamadık...
Hadise:tamam Murat, seni eve mi bırakayım yoksa okula mı
Murat:bağırmayacak mısın ortalığı yıkmayacak mısın?
Hadise: neden yapayım böyle birşey
Murat:bilmem sen biraz öyle bir kadınsın.
Hadise:Murat ben senin bana aşık olduğunu anladım ve eninde sonunda bana geleceksin. İnanıyorum.
Murat bunun üzerine daha fazla konuşmaz.

......
Biraz sonra okulun orda durmuşlardı.  murat arabadan indi. Hadise de hiçbir şey demeden son gazla gitti.

DELİCESİNE AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin