Ne zamndır arkadaşız nedense en yakınım oymuş gibi geliyo. Seviyorum onu ama bi arkadas olarak yanii s-sanırım ...
"Aishh~ kapa çeneni iç sesim çok konusuyosunn!!"
"Boşoy mo dodon soo"
Aishh sesli mi söyledim ben bunu ..
Konuyu çevir soo konuyu çevirr..
"Ağzındakini bitir de konuş yeol . Bisey falan dediğim yok . Kulaklarını daha sık temizlemelisin"
Aishh neden böyle bisiy dedim kii..
"Tamam soo kızma sadece bi soruydu "
Okulda yemek yiyorduk .. Bn cok kilo aldığım için pek yiyorum sayılmaz .. Önümdeki salataya biraz daha bakarsam bana aşık olabilir.
Okul zili çaldı ewe gitmek istiyorum. "Ahh lanet olsun randevu?? " Yine sesli mi söyledim ahh neyse kimse yok. Bu gün biriyle randevum vardı . Okuldan bi kız teklif etmisti . Aslında kızlara karsı pek ilgim yoktu. Yani sey sanırım ben gay olabi.. Herneyse kızı incitmemek için kabul ettmistim . Ama gitmeyi hic istemiyorum cok yorgunum . 'Zzzz zzzzz zzzz' ohh telefon..
" Efendim "
"-----------"
"yobuseyooo"
"---------"
Ahh lanet insanlar konuşmicaksın niye arıyosun.
***
(Aynı zamnlarda chanyeol)
Yeter artık dayanamıyorum. Her gün görüp de ona seni seviyorum diyememk bana acı veriyo. Ona sevdiğimi söylemek zor değil ama o bana karşı benim hissettiğim gibi hissetmezse.. ama hissediyo sayalım nasıl karşısına geçip 'soo seni ilk okulda gördüğüm andan beri aşığım . Seni görmek için en yakın arkadaşın oldum ama bana arkadaşlık yetmiyo benim olmanı istiyorum ' nasıl derim?? En iyisi telefonla aramak ve herseyi tek tek anlatmak..O-ohh çalıyoo . Sakin ol Park Chanyeol sakin oll..
"Efendim"
Ahhhh ne dicem şimdi y-yapamicam."--------"
"Yobuseyoo"
"------" sesi ne kadar da güzell a-ama ne dicemm .'dıtttdıtttt' kapattı.Lanet olsun bi bebek gibi korktum .Seni bokk nasıl korkarsın..
**
(Soo'nun bakış açısı)
Ewe gidip hızlıca giyindim yoldayım alısveris merkezinin yanindaki cafede buluscaz.İçeri girdim camin kenarındaki masada oturmuş beni bekliyordu.
"Selam"
" oo selam soo"
Bana sadece yeol soo der tamam mı? demek isterdim ama yapamam.
" Çok beklettim mi "
"Yoo hayır ben erken geldim sadece"
Garson gelip ne yemek istediğimizi sordu pek aç değildim ama yine de kakaolu pasta ve bi fincan kahve istedim " Bisey yemicek misin"
" Hmm bende aynısından alıyım"dedi garsona.
Çok şirin bi kızdı ama kalbimde baska biri vardı.. Pastalarımızı yedik kahvelerimiz de bitmek üzereydi. Oturmaktan popom sekil değiştirmisti. Son çare olarak " Dolaşmaya ne dersin ? " dedim . Birden gülümsedi . Kafasını yukarı asaği salladı bu olur demekti. Kahvemden bi yudum daha alıp ayağa kalktım." Peki nereye gitmek istersin "
" Bilmiyorum .. seyy lunaparka gitmeye ne dersin eylenceli olur"
" Kaç senedir gitmemiştim yolunu unutmuş olmalıyım.." ben yolu biliyorum diyip koluma girdi.
Ahh neden koluma girdi ki şimdi randevu teklifini kabul etmistim ama ileri gitmek istemiyordum. Kolumu ne kadar cekistirdiysem fayda etmedi kolumdan bir an olsun ayrılmadı. Parkata adını bilmediğim tuaf biseye bindik inince yine koluma yapisti...
Koluma girmesini istemiyordum çünkü yeol okuldan sonra bazı günler burda çalıstıgini biliyordum .
"Ohh pamuk seker"
Yapma bunu banaa.. tanrim yeol ordaydi pamuk seker satan adamin yanindaki tezgahta ...
" Hadi gel alalım " dedim istemiye istemiye . Yeol'a gözükmemek icin kenardan kenardan gittim ama pamuk sekerleri alirken bizi gördü. Ah görmesini istemiyordum çünkü bi gelecegimiz olsa bile koluma yapişmis o kizi gördükten sonra ... aahh lanet olsuun !!
***
(Yeol'ün bakş açısı)
Ahhhh o kızz o kızzz da kim?? Sevgilisi gibi duruyo.. tanrimm. Nasil da koluna yapismis. Ahh o kızı boğmak istiyorum . Mal yeol bu gün telefonda herseyi söylemeliydin...
Hemen Soo'nun yanına koştum kolundan tutup çektim...
"Y-yeol napıyosun k-kolum acıyoo"
Ne yaptığımı bende hiç bilmiyordum bi an kıskanıp çekmistim çadırın arkasına.
"Seyy b-ben .. O kız kimdi? neden senin koluna girmişti? Randevu muydu bu? " ne dediğimi bilmeden saçmaladım.
" Y-yeol ben sadece bi günlügune randevuya cıkmıstim kız teklif edince incitmek istemedim. A-ama sen neden bana bunları soruyosun?"
Söylemeliydim artık dayanamiyrdum bu acıya . Gözlerini açip bana baktı. Ahh ölüyorum sandım . " Soo dinle.. seni ilk gördüğüm günden beri aşığım seni cok seviyorum. Seni baska birileriyle görmeye katlanamıyorum. İlk bu duyguları hissettiğimde tuhafıma gitti alışamadım hatta emin değildim Soo. Ama simdi çok eminim benim olmanı istiyorum , gözlerinin benim olmasını , dudaklarının benim olamsini ,saclarının benim olmasını.. Lütfen bni geri çevirme sana ihtiyacım var."
Soo başını eymişti neden utanıyordu?? Söylememelimiydim?
Kabul etmezse arkadas olabilcek miydik?? "Soo bana bişey söyl-"
Soo beni öpüyordu. Çenemden tutmuş dudaklarıma bastırarak öpüyordu . O da beni istiyordu. Evet o da beni seviyordu..
Birden dudaklarım onun kalp dudaklarından ayrıldı. Başı öne eğilmisti . Çenesinden tutup kafasini kaldirdim. "A-ağliyosun . Soo söyle yanlış bişiy mi yaptım . Lütfen ağlama ..
( Arkadaslar ilk defa fic yazdim umarim beyenirsiniz her gun yazmayi dusunuyorum takipte kalin ^-^)