Soo beni öpüyordu. Çenemden tutmuş dudaklarıma bastırarak öpüyordu . O da beni istiyordu. Evet o da beni seviyordu..
Birden dudaklarım onun kalp dudaklarından ayrıldı. Basi öne eyilmisti . Çenesinden tutup kafasini kaldirdim. "A-ağliyosun . Soo söyle yanlış bisiy mi yaptım . Lütfen ağlama .. Soo konuş benimle.. Lütfen cevap ver.." bir süre hiç ses cıkarmadan ağladı. Gözünden dökülen her damlada içim cıss ediyordu..
Birden beni kendine çekti başinı göğsüme gömdü.. Ahh tanrım ne güzel bi duygu bu..
"L-lanet olası piç n-ne zamandır neden s-söylemedin ?? B-bunu söylemeni kaç s-senedir bekliyorum biliyo musun.."
" B-ben S-soo .. Şeyyy yaniii.." ahh yine dilim tutuldu batırdım en güzel anı. Rahatla yeol rahatlaa oda seni seviyor. Derin bi nefes aldım..tam konusmaya başlıyacaktım kii Soo dudaklarıma yapıştı...
Dünyada böyle bir uyum olamazdı.
Dudaklarım dudaklarına ne S bedendi ne de xl.. Ahh ne saçmalıyorum t-shirt mü bu tch tch tch..
Koca gözlerini açtı bana yaşlı gözlerle baktı.. Tanrım.. gözlerinde kaybolmama izin verme yoksa şurada seni becerebilirim..
"Yeol ahh bende seni seviyorum. Seni tanıdığım günden beri bu happy vürüse aşığım. Seni bir daha görememe korkusuna söyleyemedim bunları.. ama şimdi söyleyebilirim istediğim gibi sana seni seviyorum dew diyebilirim.."
"S-soo ç-çok teşekkür e-ederim duygularıma karşılık verdiğin için b-beni sevebildiğin için bu koca dewi mutlu ettiğin için.."
Soo'nun göz yaşlarını sildim .. Yanağını okşadım.Soo'nun bu kadar utangaç olabileceğini bilmiyordum.. Bir an olsun kafasını kaldıramadı ama yüzüne dokunduğumda tenindeki sıcaklık utandığını gösteriyordu..
Elinden tutup çadırların arkasından hızlıca çıkışa doğru ilerledim.Ama Kyungie beni durdurdu.
"Yeolll ahh o kızz..."
"Ne kızı Kyungiee? "
"Ş-şey randevuda olduğum kız onu bırakıp gidemem "
Kıza doģru baktığımda bi çocukla birlikte tren sırasına girmişlerdi. Gayet samimi gözüküyorlardı..
"Ama o seni bırakmış .." Soo arkasını dönüp baktı bir erkekle tren sırasında duruyorlardı. Ama işin garibi kız çocuğun koluna girmişti..
"T-tmm o zaman gidelim. Ama sey yeol nereye gidiyoruz?"
"Gidince görürsün minikk "
"Minik ??"
"Evet minik .. ama istersen demem. "
"Y-yoo söyleyebilirsin"
**
(Soo'nun bakış açısı)
Tanrım cidden biz sevgili miyiz.. Her doğum günümde dilediğim dilek işe yaradı mı şimdii.. Lütfen rüya olmasın..Mutluluktan ölmek üzereyim.. "Yeol ahh yavaş ol biraz dinlenelim.. yoruldum" Yeol dönüp bana baktı .. Sonra 32 dişi ile gülümsedi .. Beni kucağına aldı..
Biraz daha ilerledi bir tepeye gelmiştik.. Durdu..