Vládcovia Nixaeney mali vždy neuveriteľnú moc a zvrhnúť ich bolo takmer nemožne. Nixaena je najväčšie kráľovstvo zo všetkých a veľa vlkov by si prialo vládnuť mu. Je severne, sneh a ľad tam sú takmer po celý rok. Existujú ešte ďalšie 3 kráľovstvá:
Noctis: Sú u nich prísne zákony, nikdy nepriznajú porážku. Snažia sa získať čo najviac územia a rešpektu. Väčšina vlkov sa ich bojí. Sú schopný ísť cez mŕtvoly. Pred nedávnom na trón usadol nový vládca, hovorí sa že je ešte tvrdší ako jeho otec ale kto vie kde je pravda.
Arcanum: Neobľubujú boje, majú radi svoj pokoj. Schovávajú sa do tieňov aby neboli objavený. Sú výborný špehovia a zberači informácii. Majú prehľad o všetkom čo sa stane a poznajú slabiny ostatných. Dokážu vymyslieť výborné stratégie, nie sú najsilnejší ale naj prefíkanejší určite áno. Ich vládca/vládkyňa sa ešte nikde neukázal/a, udržuje si svoju tajnosti. Ich kráľovstvo je niekde hlboko v lesoch.
Solaira: Berú všetko s nad sazkou, obľubujú zábavu a adrenalín. Voda im je veľmi blízka, sú dokonalý plavci a rybári. Taktiež sú veľmi prívetiví a naivný. V boji majú výhodu že sú dosť rýchli a pokiaľ je boj blízko vody majú obrovské výhody. Pokiaľ je boj na stiesnenom mieste nemajú takmer šancu na výhru. Sídlia blízko najväčšej rieky.
...Pred rokom...
„Opatrne, aby ste sa nezranili." Napomenula svoje vlčatá matka.
Snehobiela srsť a nádherne smaragdové oči, vizáž momentálnej vládkyne Nixaney nebol prekvapujúci. Snehová srsť bola najklasickejšia farba srsti, zato oči mal každý originálne. Jej druh bol jemne nešedý čo bolo trochu nezvyčajné, jeho oči boli temne modré akoby ste sa pozerali rozbúrenej hladiny. Oba vládli už cez neuveriteľných 5 rokov, s ich mocou to ale nebolo prekvapenie. Luna ovládala plne čiernu mágiu a Akuma dokázal tvoriť ílúzie a ovládal telekinezu.
Za chvíľku mala začínať večera, ako vždy veľkolepá, obrovsky jeleň alebo srna nesmela chýbať. Niekoľko čisto bielych zajacov vždy zdobilo stôl, raz za čas sa tam objavila aj veverica alebo hraboš.
Hladná Aureum, vĺča menšieho vzrastu s krásne snehobielou a hladkou srsťou a zlatými očami. Neváhala a odbehla do obrovskej miestnosti, bola zdobená nádhernými striebornými vzormi. Mala vysoký strop, v jej strede bola naskladaná kopa najzelenšieho machu zdobená snežienkami. Do machu kráľovskí lovci vždy chystali korisť pre vládcov.
Lia chcela nasledovať sestru, ale v kútiku oka si všimla niečoho žiarivého z miestnosti kde mali zakázane chodiť...
Pardón že trvalo tak extrémne dlho než som sa k tomu konečne dokopala, ale dala som si trochu pauzu od písania. Dobrá správa je že mám predpísané do 2 kapitoly takže tento týždeň môžte očakávať ešte 2.
Dúfam že vás tento príbeh zaujme, toto je snáď jediný z mojich príbehov po ktorom som sa nechcela zabiť :,D.
Dúfam že si postavy obľubite, je to aj tak trochu DOTS lebo niektorý z mojich kamarátov tu majú postavy a majú aj premium spoilery.
Môžte napísať nejaký názor na postavy ako na vás pôsobia a podobne. Tiež budem rada za názor alebo aj za kritiku aj keď je to len prológ.
Budem rada za akýkoľvek fanart <3
Taktiež už dopredu chcem poďakovať Rohlikovy-tvorcovi coveru, Moon-hlavnej ilustrátorke a ostatným ktorý mi pomáhali s knihou :3
Taktiež sa tu bude vyskytovať veľa scén s krvou a brutalitou. Preto doporučujem 12+
ČTEŠ
Nixaena - koruna nástupkyne
FantasyVládcovia Nixaeney mali vždy neuveriteľnú moc a zvrhnúť ich bolo takmer nemožne. Nixaena je najväčšie kráľovstvo zo všetkých a veľa vlkov by si prialo vládnuť mu. Je severne, sneh a ľad tam sú takmer po celý rok. Existujú ešte ďalšie 3 kráľovstvá: ...