wattpad???

326 33 99
                                    

Абе, какво се случи с този сайт?

Предполагам, че по-старите потребители ще ме разберат, ама сериозно бе хора?

Не ми се мисли какво им е на хората, които са в този сайт от 2014 примерно.

Нека си поговорим малко по-задълбочено по темата.

Първо-Персонажи.

Защо...

Защо все още персонажите... Онези, знаете ги. Татурания батко с многото пиърсинги, лошото поведение, арогантността, мотора и коженото яке.

Защо все още привлича някакъв интерес?

Кроткото и добро момче/момиче, видиш ли ти, си пада баш по тоя паляк. Как пък не? Най-голямото лайно в цялото даскало, смятано за "атрактивно"... И разбира се, нашия невинен/а герой/героиня, в началото се дърпа, но той я хваща за врата, започва да я души, тя е напът да си повърне обяда върху скъпото кожено яке, преследва я, обежда я и не знайно как, вече е негова?!

Това не го ли минахме вече?

Друго, което страшно много се доближава до споменатото по-горе.
Отново намесваме лошото момченце, дето не може да си избърше задника сам.

Предизвикателството или услугата.

Съвсем обикновеното момче/момиче отива и пожелава услуга, точно от онзи противен тип? Така ли става в реалния живот, мили другарчета? Другия сценарий-Групичката му от подражаващи идиоти го предизвикват да изчука най-голямата загубенячка или загубеняк(все тая) и видиш ли ти, никой нямаше да се досети, той се съгласява с нагласата да си играе на котка и мишка, защото му е скучно.

Натам мисля, че се сещате какво става:) Доброто момче/момиче му пада в краката след малко гонене.
Да бе и аз тъй си помислих. Това клише и по филмите го няма вече, извинявай много.

Другия така любим персонаж е-Побойника.

Това никъде няма да го видите. Кой нормален тийнейджър ще налита на бой без причина на всеки?

Да, има ги и такива. Викат им наркомани. Наркомани, които не знаят къде се намират. Обаче, един напълно здраво мислещ човек, няма да ти налита на бой нон-стоп. Най-малкото, ще изяде два шамара, защото се прави на интересен и до там.

Смисъл... Ае стегнете се, изтърка се още преди две години, а жалкото е, че все още попадам на такива книги.

Друг персонаж-Секс маняка.

Признавам си, харесвам такива книги, стига да са добре написани и реално представени.

Обаче не бих искала да чета това⏬

"Още щом се преместих в новото си училище, учителя по история(да речем) ми хвана окото. Нищо, че е на четиридесет години, женен с три деца. Харесва ми начина, по който говори, по който ме гледа(защото той гледа само нея/него, това е напълно ясно за всички), начина по който диша и ходи. Защо да не му съсипя живота? "

:))

Моля?

Моля?

Моля? Повтори, мисля че искаше да кажеш нещо за някого. Какво?

И любимата ми част е, когато стигнем до половия акт още на третата глава.

Значи, рекъл си нашия Очител по исторИА, че ще мандръса малкия/малката, добре. Наистина ли никой не мисли затова, че са в учелищна сграда?

Няма камери, няма втора смяна, няма чистачи, които все още си потят задниците, за да почистят цялото шибано даскало, няма останали учители? Никой няма да чуе как нашата главна героиня или главен герой вряка и кряка като заклан/а?

Скрий се по-добре:)

Друг персонаж-Доведения баща или брат.

Действието задължително се развива в Ню Йорк или Лас Вегас.

Родителите са разведени, богатия и нахален син живее с майка си, която два дни след раздялата, си намира друг така наречен sugar daddy и той, ти да видиш, има дъщеря.

Двамата, разбира се, се мразят:)
Нашия любимец и главен герой, решава, че ще вдигне луд купон, водейки със себе си целия китайски народ. Щерката не е доволна, един от приятелите му се опитва да я изнасили, тя циври и идва доведения брат.

Натам не искам да продължавам, няма да коментирам по какъв начин биват писани подобни "книги".

Като цяло, идеята не е толкова лоша. Обаче нека не се пишат хиляда книги с един и същ сюжет. Вместо доведен брат или баща, нека е братвчед или приятел/ка, която има нужда да отседне някъде.

Има толкова много варианти, но винаги се избира доведения брат или баща. Защо?

Защо?

Тук сте свободни да си излеете душичките😌

Хайде, споделете ми, какво най-много не ви допада, тук е място за отдих и малко здраво стъпили на земята хора, с адекватна преценка над нещата.

Слушам ви, споделете си какво ви мъчи.

wattpad??? حيث تعيش القصص. اكتشف الآن