Beast Killer Want Real Love Part 25

55 4 0
                                    

< Suzy House>

Mama: Suzy kenapa kamu ni serabai sangat macam kena taufan dekat luar ni "marah bila tengok rambut kusut and baju kotor"

Suzy: Err sorry Ma Suzy kena denda kat sekolah tu yang serabai macam ni hehe...

Papa: Dah duduk sini Papa nak bincang something ni ...

Suzy: Apa dia ?

Papa: Lusa birthday kamu kan nak buat dekat mana sekolah or nak buat dekat hotel ?

Suzy: Seriously er kalau macam tu kita buat dekat dewan hotel la "excited" ..

Papa: So apa kata untuk tema birthday kamu kita buat tema swan dancing partner macam mana "tahu perangai anak sendiri macam mana"

Suzy: Hahaha boleh jugak .... Ermm thank you mama and papa "pergi peluk papa and mama"

Papa: Papa dah siapkan kad jemputan ingat kad jemputan ni hanya khas untuk kawan-kawan kamu je kalau ada yang datang tanpa kad jemputan ni tak boleh join birthday party kamu ok ^-^

Suzy: Okay ... hehe yeayy~~

_Keesokkannya_

< Sekolah>

Suzy: Kate and Alice nah "hulur kad jemputan"

Kate: Oh ni boleh bawa pasangan la kan "smirk"

Suzy: Of course er lagi pun tema kali ni special sikit hehe ^-^

Alice: So kena bawa pasangan la ni "smirk and tengok Allen"

Suzy: So aku akan share jemputan ni dekat yang lain ^-^ "share dekat classmate sbb semua orang-orang elit"

Allen: Aku tak nak join boleh tak "takde mood"

Alice: Boleh tapi kau tanggung la akibat lepas ni kalau kau tak jadi pasangan aku hehe "smirk"

Allen: Huu~~~~ .... Finee "ada la tu cara nak buat aku menyesal"

Suzy: Aku keluar dulu eah ^-^

< Bilik Guru>

Guru: Terima kasih Suzy jangan risau kami semua akan join esok ^-^

Suzy: Thanks cikgu hehe ^-^ "selesai bagi semua kad jemputan and keluar dari bilik guru" ....

Ricky: Hye semua ^-^

Guru: Hello handsome haha ..

Ricky: Kenapa happy semacam je ?

Guru: Oh ni Suzy dia bagi kad jemputan sempena birthday dia esok ^0^

Ricky: Oooo okay "smirk "

-Skip Time-

_8 Malam_

< Dewan Permata>

Mr. Z: Hello & selamat malam semua ^-^... Okay hari ni birtday anak perempuan kesayangan saya Suzy saya harap kamu semua akan enjoy and have fun okay

Semua: Clap! clap! clap!

Pengawal: Mengumumkan ketibaan Miss Alice and Miss Kate ke dalam dewan bersama pasangannya Mr. Allen & Mr. Erwin ....

 Erwin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Beast Killer Want Real LoveWhere stories live. Discover now