Kim jisoo şimdi bittin! Ne yapacağım ki? Elimdeki vazoyu daha sıkı tutarak bir hamle ile arkamdaki kişiye vurdum bağırdı ve kaçmaya başladı şok olmuştum çünkü kaçması ve korkması gereken bendim . Yinede geri döner diye koşarak kaçmaya başladım eve ulaştım ve wendy ' ye olanları anlattım o da pek bir anlam veremedi. Sonra haftasonunun tadını çıkarmak için plan yaptık. Yarın cuma olduğu için rahattım sonunda ilk hafta bitti! Wendy uykusunun geldiğini söyledi ve odasına gitti ben ise kafasına vurduğum kişiyi düşünüyordum belkide kötü bir niyeti yoktu hatta patronun oğullarından biri bile olabilir! Öyleyse gerçekten patron kızacaktır. Kötü düşüncelerinden sıyrılıp bir rap açtım . Herkesin aksine sakin şarkı yerine rap şarklılarlada uyunulabiliyor. Şuan popüler olan Agust d 'nin people şarkısını açtım ve kendimi yatağıma attım. Tavana bakarak düşünürken uykum yine uyanık kalmama izin vermemişti...
Sabah;
Günaydın dünya ! Ne normal bir gün daha, wendy den önce kalkmam iyi oldu üstümü giydim saçımı yaparken wendy kalktı. O da hazırlandı o sırada bende kahvaltıya geçtim. En sonunda o kahvaltı yapmamaya karar verdi. Birlikte okula doğru yürüdük. Ilk ders çok sıkıcıydı sabah ilk derse kim matematik koyar ki?İkinci ders 3.Ders derken öğle arası geldi. Sonunda! Kantine gidip kahve aldım ve yürümeye başladım biryerden kahkaha sesleri duyduğumda okulun yanındaki küçük kulübenin yanındaydım. Merak edip içeri daldım ve şok oldum! Öğrenciler doğruluk mu cesaretlilik mi tarzı bir oyun oynuyorlardı ve yerde içki şişeleri vardı cidden nasıl bu kadar pislik olabilirler! En önemlisi ise sözde arkadaşlarımdan birinin burada olması! Bir ara yakın olduğum jennie? Okulda popülerdi ve çokca sevgilisi olmuştu...Ne oldugunu anlamadan beni içeri aldılar. O sırada gözüm daha önce görmediğim o iki gözü buldu. Kahverenginin mükemmel tonunun açık ten rengi ile uyumu, yarı dağınık saçları ve başının kenarındaki sargı? Dur?! Sargı? Yoksa dün başına vurduğun çocuk mu? Böyle konularda açık sözlü olduğum için direk sordum-Acaba dün akşam başınıza darbe mi aldınız?
-Nerden bildin büyücü falan mısın? Haha
-Başındaki yara bandından anlaşılıyor
-Yoksa sen de kafama vuran şu kız misin ?
-Nasıl anladın büyücü müsün haha
-Gülmüyorum fark ettiysen senin yüzünden ölebilirdim gerizekalı
-Sensin o , hem ben korkudan vurdum
-Her arkandan yaklaşanı döver misin?
-Seni dövmedim!
X- Oo bugün oyun çok eğlenceli olacak
-Pardon ama ben oynamaya gelmedim sadece merak ettiğim için girdim buraya
*Bu arada konuşanların adını yazayım mı yoksa anlaşılıyor mu yorum olarak yazın olmazsa düzeltirim :)*
X-Maalesef buraya girdiysen oynamadan çıkamazsın
-Siz deli mısınız yarınız sarhoş ve manyaklarla dolu benim burada ne işim var
X-hırsız veya kötü niyetli olduğuna emin olmadigin birinin kafasına metal vazo ile vurmak çok akıllıların yapacağı birşey çünkü değil mi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PART TIME LOVE
Fanfiction~•Ve aşk. Herkesi ona benzetip, Kimseyi onun yerine koyamamaktı•~ ~▪︎Çok güzel gözlerin vardı. İçinde kaybolacağım cinsten. Ve sanırım kayboldum...▪︎~