#ᴛᴇɴᴛʜ

553 47 222
                                    

ʏᴜᴛᴀ ɴᴀᴋᴀᴍᴏᴛᴏ:

-ʏᴜᴛᴀ,ᴘᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ,ᴠᴇᴊᴀ ϙᴜᴇᴍ ᴇsᴛᴀ́ ʟᴀ́ ғᴏʀᴀ!-ᴇsᴄᴜᴛᴏ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴘᴇᴅɪʀ,ʟᴏɢᴏ ᴠᴏᴜ ᴀᴛᴇ́ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ,ᴀʙʀɪɴᴅᴏ ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ᴇ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴄᴀʀᴀ ᴄᴏᴍ ᴍᴏᴍᴏ.

-ᴀʜ...ᴏɪ ʏᴜᴛᴀ,ᴀ sᴀɴᴀ ᴇsᴛᴀ́?-sᴇɴᴛɪ ᴍᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ ᴇɴʀᴜʙᴇsᴄᴇʀ,ᴇᴜ ᴍᴇɪᴏ ϙᴜᴇ ᴛᴇɴʜᴏ...ᴜᴍᴀ ϙᴜᴇᴅɪɴʜᴀ ᴘᴏʀ ᴍᴏᴍᴏ,ᴛᴀ́ ʙᴏᴍ,ᴜᴍ ᴘᴇɴʜᴀsᴄᴏ ᴍᴇsᴍᴏ.

-ᴇ-ᴇʟᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀ́,ғᴏɪ ᴅᴏʀᴍɪʀ ɴᴀ ᴄᴀsᴀ ᴅᴇ ᴊɪʜʏᴏ-ʏᴜᴛᴀ ᴇ́ sᴜᴀ ᴄʜᴀɴᴄᴇ,ᴠᴀɪ ʟᴀ́,ғᴀᴢ ᴏ ϙᴜᴇ ᴛᴇᴍ ᴅᴇ sᴇʀ ғᴇɪᴛᴏ-ϙᴜᴇʀ ᴅᴀʀ ᴠᴏʟᴛᴀ?-ᴀssᴇɴᴛɪᴜ sᴏʀʀɪᴅᴇɴᴛᴇ ᴇ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴄᴏʀᴇɪ,ғᴇᴄʜᴇɪ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴇ ᴘᴇɢᴜᴇɪ ᴜᴍ ᴄᴀsᴀᴄᴏ,ᴊᴀ́ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴍᴇɪᴏ ғʀɪᴏ.

-ᴘʀᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴠᴀᴍᴏs?-ᴘᴇɴsᴏ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴘᴇɢᴀʀ ᴀs ᴄʜᴀᴠᴇs ᴅᴏ ᴍᴇᴜ ᴄᴀʀʀᴏ.

-ᴊᴀ́ ғᴏɪ ᴘʀᴏ ɪʀɪs ɢᴀʀᴅᴇɴ?-ᴇ́ ᴜᴍ ʟᴜɢᴀʀ ʙᴇᴍ ᴛʀᴀɴϙᴜɪʟᴏ ᴇ ʙᴏɴɪᴛᴏ,ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴇssᴇ ʜᴏʀᴀ́ʀɪᴏ.

-sɪᴍ,ᴇ́ ᴜᴍ ᴅᴏs ʟᴜɢᴀʀᴇs ϙᴜᴇ ᴇᴜ ᴍᴀɪs ɢᴏsᴛᴏ ᴀϙᴜɪ!-sᴏʀʀɪᴜ ᴇ ᴇᴜ ᴅᴇsᴠɪᴇɪ ᴍᴇᴜ ᴏʟʜᴀʀ ᴀɴᴛᴇs ϙᴜᴇ ᴘᴜᴅᴇssᴇ ᴅᴇsᴍᴀɪᴀʀ,ʟɪɢᴜᴇɪ ᴏ ᴄᴀʀʀᴏ ᴇ ғᴜɪ ᴀᴛᴇ́ ᴏ "ᴘᴀʀϙᴜᴇ".

ᴍɪɴᴀᴛᴏᴢᴀᴋɪ sᴀɴᴀ:

-ᴘᴏᴅᴇʀɪᴀᴍ ᴛᴇʀ ᴛʀᴀɴᴄᴀᴅᴏ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ɴᴇ́?-ғᴀʟᴏ ʙᴇʙᴇʀɪᴄᴀɴᴅᴏ ᴏ sᴜᴄᴏ ᴅᴇ ʟᴀʀᴀɴᴊᴀ ᴇ ᴠᴇᴊᴏ ᴍɪɴᴀ ᴄᴏʀᴀʀ.

-ᴘᴇʟᴀ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴀ ᴠᴇᴢ sᴀɴᴀ!ᴇsᴛᴀ́ᴠᴀᴍᴏs sᴏ́...ɴᴏ́s ʙᴇɪᴊᴀɴᴅᴏ-ᴇssᴀ ᴀɪ́ ᴘᴇɴsᴀ ϙᴜᴇ ᴇᴜ ɴᴀsᴄɪ ᴏɴᴛᴇᴍ,ᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ.

-ᴄʜᴇɢᴀ!-ᴍɪɴᴀ ᴏʀᴅᴇɴᴏᴜ,ᴛᴢᴜʏᴜ ᴇ ᴇᴜ ғɪᴄᴀᴍᴏs ᴀssᴜsᴛᴀᴅᴀs,ᴊɪʜʏᴏ ʙᴀᴛᴇᴜ ᴘᴀʟᴍᴀ ɴᴇ́.

-ᴏ ᴍᴀʟᴜᴄᴏ ᴇ́ ʙʀᴀʙᴏ!-ᴛᴢᴜʏᴜ ғᴀʟᴀ,ᴇssᴀ ᴀɪ́ ᴇ́ ᴅᴏɪᴅᴀ ᴘʀᴀ ʟᴇᴠᴀʀ ᴜᴍᴀ sᴜʀʀᴀ ᴅᴇ ᴍɪɴᴀ ɴᴇ́?

-ᴀϙᴜɪ ᴛᴇᴍ ᴄᴏʀᴀɢɪ!-ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴏ ᴇ ʀɪᴍᴏs,ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ sᴏᴜ ᴅᴏɪᴅᴀ,ᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ᴀᴘᴀɴʜᴀ ᴊᴜɴᴛᴀs!

-ᴄᴀʟᴇᴍ ᴀs ʙᴏᴄᴀs ᴇ ᴄᴏᴍᴀᴍ ᴀɴᴛᴇs ϙᴜᴇ ᴇsғʀɪᴇ!-ᴊɪʜʏᴏ ᴅɪᴢ ᴇ ᴠᴏʟᴛᴏ ᴀ ᴄᴏᴍᴇʀ ᴍɪɴʜᴀ ᴘᴀɴϙᴜᴇᴄᴀ ᴅᴇʟɪᴄɪᴏsᴀ.

ʏᴜᴛᴀ ɴᴀᴋᴀᴍᴏᴛᴏ:

-ᴇssᴇ ʟᴜɢᴀʀ ᴇsᴛᴀ́ ʟɪɴᴅᴏ ʏᴜᴛᴀ!-ᴍᴏᴍᴏ ғᴀʟᴀ ᴀᴅᴍɪʀᴀᴅᴀ ᴇ sᴏʀʀɪᴅᴇɴᴛᴇ,ᴇɴϙᴜᴀɴᴛᴏ ᴇᴜ ᴏʙsᴇʀᴠᴀᴠᴀ ᴛᴜᴅᴏ-ᴍᴜᴅᴏᴜ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴅᴇsᴅᴇ ᴀ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴀ ᴠᴇᴢ ϙᴜᴇ ᴠɪᴍ!-ᴍᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴇɪ ᴅᴇʟᴀ.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
ᴀɴɢᴇʀ ᴏʀ ᴘᴀssɪᴏɴ?--Sᴀᴛᴢᴜ♡Onde histórias criam vida. Descubra agora