Buz Kral

254 52 26
                                    

~AÇIKLAMA~

Herkese merhaba. Öncelikle kitaba isminden dolayı mafya kitabı olarak gelen varsa çok yanlış gelmişler bunu belirtmek isterim. Kitap duygusuz bir adamın bir kızla tanışıp ona aşık olmasını anlatan bir kitap değil. Ki bu kitaplar artık çokça var.

Kitapta geçen Buz Kral psikolojik rahatsızlığı olan bir adam. Bu rahatsızlık duygu körlüğü olarak da bilinir ve kişiler duyguları tanıyamazlar. Bu hastalıkla ilgili devam bilgi kitap ilerledikçe gelecektir zaten.

Hastalıkla ilgili araştırma yapsam da bunun bir kurgu olduğunu unutmayın. Ayrıca ne ben bu hastalığa sahibim ne de böyle birini tanıyorum. Yaptığım araştırmalar sonucu hastalığı anlatmaya çalışacağım. Hatalarım illaki olacaktır. Anlayış gösterseniz sevinirim.



~TANITIM~

Adamın etrafında etten duvar örülmüştü. Adam çevresine bakıp bakışlarını yere çevirdi ve yavaş adımlarla yürümeye devam etti. Alışmıştı bu görüntüye. Uzun zamandır böyleydi ve böyle devam edecekti. O olaydan sonra hep etrafını çevreleyen koruma ordusu ile geziyordu.

Genç kız şaşkınlıkla büyük kalabalığa baktı.  Parmak uçlarında yükselip merakla neler olduğuna bakmaya çalıştı. Kalabalığı yararak geçen daire olmuş bir sürü adam ritmik adımlarla yürüyordu. Adamların bakışları sert, bedenleri de oldukça yapılıydı. Genç kız içinde büyüyen merak duygusuyla dikkatli bir şekilde bakmaya başladı bu kalabalığa. Tek gördüğü ise beyaza dönük saçlardı. Daha fazlasını görmek için yükselerek bakmaya çalışsa da bu çabası sonuçsuz kaldı. Birisine sorarım umuduyla etrafına bakındı. Hemen yanına kendisinden uzun bir adamı gördüğünde yutkundu. Eliyle hafifçe adamı dürttü. Adam kendisine bakınca konuşmaya başladı.

"Orada kim var?" Adam, genç kıza garip bir ifadeyle baktı. Genç kızın dalga geçtiğini düşünse de sorusunu cevapladı.

"Buz Kral."

Genç kız duyduğu isimle gözlerini kırpıştırdı. İlk defa duymuştu bu ismi.

"Gerçek adı ne?" Yanındaki adama soruyu sorarak dönse de adam yerinde değildi. Sorusunun cevabını alamayan genç kız dudaklarını büzüp etrafına bakındı. Herkesin sanki normal bir şey görüyorlarmış gibi yürüyüp geçiyordu. Genç kız onlara hayret ederek tekrar adamlara baktı.

Meraklı gözleri kısılmış dikkatli bir şekilde baktı. Ancak kesinlikle beyaza dönük saçlar dışında hiçbir şey göremiyordu. Buz Kral dedikleri kişinin o saçlara sahip kişi olduğunu düşündü. Merak ediyordu kimdi bu Buz Kral. Çevresine baktığında kimseden cevap alamayacağının farkına varmıştı. Hayal kırıklığı ile arkasını dönüp yürümeye başladı.

Genç kız farkında olmadan fısıldamıştı.

"Buz Kral."


Bu açıklama ve tanıtımdan sonra hala kitabı merak edip okuyanlara iyi okumalar dilerim.

Kitabın ilk bölümü 1 Ağustos'ta yayınlanacaktır..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Buz KralHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin