⚫4⚫

313 20 4
                                    

*hatırlatma
+" SEOKJİİNN !!! " bir anda atıldı. Yüzüme garipçe bakmaya başladı. Anlam veremiyordum..
-" Doğru söyle sana sarıldım mı?"
.
.
Yalan söylemeye gerek yoktu sarılmıştı sonuçta. Kafamla onayladığımda hiçbir sey söylemeden banyoya gitti. İyi de ne oldu şimdi ? Yatağı düzenleyip camı açtım. Tam yatağa oturacakken Seokjin odaya döndü, gözleri kızarmıştı. Şu an konuşmasam daha iyiydi galiba. Ağlayan kişilerle konuşmaktansa kendine bırakmayı tercih ediyorum. Ağlamak insanı rahatlatıyordu çünkü. Geçip yatağa oturdu ve kafasını geri yaslayıp derin bir nefes verdi.
-" Özür dilerim. " gözlerine baktım tekrardan dolmaya başladı.
+" Özür dilemene gerek yok. Uykuluydun ve belli ki istemsizce hareket ediyordun." gözyaşlarını serbest bıraktı.
-" Evet rüyamdan dolayı oldu. Anlayışın için teşekkürler." büyük ihtimalle özlediği bir insanı görmüştü. Kim bilir neler yaşamıştı bugüne kadar. Merak etmiştim ve yardımı için onu dinlemekle ona bir iyilik yapabilirdim. Dinlemek güzel bir hediyedir bir insana. İnsan anlatmak, anlaşılmak ister.
.
Günlük rutimlerimizi halledip kahvaltımızı da etmiştik. Biraz işleri olduğunu söyleyip çıkmıştı telefonumu açıp mesajlar bölümüne girdim ve abime mesaj attım en son iyi olduğuna dair bir mesaj at demişti. Onu daha fazla meraklandıramazdım.

                                                 - Abi ben iyiyim.
Umudum ♡ :
- Ah güzelim seni çok merak ediyorum nerdesin güvendesin değil mi ?
                      
                        - Evet oteldeyim. O adamlar 
                         peşimde mi hâlâ ?

Umudum ♡ :
- Evet ama sen korkma hiçbir şey için seni zorlamalarına izin veremem artık o nişanda beni bağlatmasaydı orayı dağıtmasını bilirdim ben.

            - Biliyorum umudum ama birazcık
               beklememiz gerek.

Umudum ♡ :
- Sen iyi ol bana yeter. Oteldeyim dedin yanında kıyafetin bile yok. Yemek de yememişsindir sen. Offf off
                 
                 - Dur dur telaşlanma yemeğimi 
                   yedim. Sana her şeyi anlatıcam
                    nerdesin?

Umudum ♡ :
- Dışardayım ama arama sakın takip edenler var şu babamın pislik adamları.
                     
                         - Sen sadece arandığında

Umudum ♡ :
-Tamam güzelim bekliyorum.

Aradan beş dakika geçmişti Seokjin'in dönmesini bekledim ondan arayacaktım anlaşılmasın diye ve benimle konuştuğunu belli etmemesi için onun arkadaşıymış gibi konuşacaktık. Seokjin kapıyı açıp girdiğinde oturmasını istedim.

+" Seokjin ben senden bir şey isteyebilir miyim?" sabahki halinden daha iyiydi.
-" Yapabileceğim bir şeyse neden olmasın."
+" Telefonundan birini arayabilir miyim?"
-" Kendi telefonundan neden aramıyorsun ?"
+" Her şeyi anlatıcam." cebinden telefonunu çıkardı tuş kilidini açıp verdi.
Arama kısmına girince son aramalar karşıma çıktı en son arayan kişi ' WWB :) ' idi.
"WWH :)" kendini telefonuma bu şekilde kaydetmişti. Anlamlarını düşündüm WWH: Worldwide Handsome' du peki ya
WWB: Worldwide B... 
Ne olabilirdi ki neyse bunu sonra düşünürdüm tuşları açıp numarayı girdim ve aradım. Alo dediğimde hiçbir ses vermemesi beni endişelendirse de sonradan gelen hıçkırık sesiyle ağladığını anlamıştım. O an kemiklerini kırarcasına ona sarılmak ve beraber ağlamak istiyordum. Her şeyi ona anlattım oteldeki durumu Seokjin'i. Tabii erkek olduğu için tepki göstermişti ama yanlış bir davranışı olmadığını söyleyince sakinlemişti. Telefonu kapattıktan sonra Seokjin'e de başımdan geçen olayları anlattım. Bana yardım edeceğini ve istediğim kadar burda kalabileceğimi söyledi. Sonra kabanını giydi ve abimle buluşmak için otelden çıktı. Birkaç kıyafet, kitap ve parfümümü istedim abim onları Seokjin'e verecek o da bana getirecekti. Kıyafetlerime kavuşacağım için çok mutluydum.
.
.
Neredeyse yarım saat sonra Seokjin geldi.
Teşekkür edip kıyafetlerimi aldım ve hemen üzerimi değiştirdim ve biraz da çiçeksi kokulu parfümümden sıktım. Bu kokuya bayılıyordum.

 ROOMMATE || KSJ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin