22

146 10 3
                                    

Medya: Dinlerken yavaşça okuyun...

" Hazır mısınız? "... Ophelia, Aurora ve Sophia'nın içeri geldiğini gördüğünde oturduğu yerden ayağa kalkmıştı...

Kızların arkasından gelen Jerome'da içeri geçtiğinde bulduğu bir yere oturmuştu... Sophia kendisine bakan Ophelia'nın sorusunu "evet.." diyerek cevaplamıştı.. kapıya yönelen kızları durduran şey hissettikleri sarsıntı olmuştu...

" Bu ne lan!!" Jerome yere düşmüş toparlanmaya çalışırken kızlarında yere düştüklerini görmüştü...

" Sessiz Olun!!" Aurora sarsıntının sebebini bildiği için ortamı sakinleştirmeye çalışıyordu.... Panik olmaları her şeyi daha da kötü hale getirebilirdi...

Yere düşen kitaplar.... Devrilen eşyalar..... Ophelia etrafına baktığında sanki durdurabilecekmişçesine elini havaya kaldırmıştı o an....

Aurora onu izlerken bir anda her şey havada uçmaya başladı...

Ağzı açık izleyen Sophia ve Jerome anlamsız bakışlarını sunarken Ophelia'nın elleri titremeye başlamıştı...

Aurora: Sakin ol.... Sana bahsettiğim yetenek... Bu işte... Kendini kontrol etmen gerekiyor...

Ophelia: Bu ne ?...  Nasıl oluyor bu?

Aurora: Lanet... Lanetlendik...

Sarsıntı sona erdiğini anladıklarında yavaşça ayağa kalkıp üstlerini düzelttiler....

" Yerimizi biliyorlardı... O yaptı...."
Aurora durumu açıklamaya çalışırken söylenen söz sitem etmesine sebep olmuştu...

" Kim?.." Sophia bu soruyu düşünmeden sormuştu...

" Kaç gündür ne anlatıyorum size... Bu bir hikaye değil... Bu bir masal değil... Bu bir yalan değil... Gerçeğin ta kendisi... Olağanüstü güçlere sahibiz... Sizce bu normal bir şey mi?... "

" Gotham'da her şey normal "  diyen Jerome'un kahkahaları odayı doldururken Aurora bulduğu minderi Jerome'a fırlatmıştı...

" Heyy... " Canı acımış gibi yapan Jerome sırıtırken sinirleri bozulan Aurora konuşmaya başladı...

" Durumun ciddiyetini kavramadınız anlaşılan... Yukarı çıkın... Sen hariç Jerome..."

Kızlar Aurora'nın bu haliyle daha önce karşılaşmamışlardı... İçlerindeki merakı gidermek için asansöre yöneldiklerinde Aurora peşlerinden gidiyordu...

Jerome ağzını eğerek Aurora'nın taklidini yapıyordu... " Son horoç Joromo..."

Sophia eliyle ağzını kapatırken giden şeyleri gördüğünde korkudan dili tutulmuştu....
Ophelia Aurora'ya bakıyordu...

" Bu ne lan!! " Aurora  durumu biraz olsun anladıklarını düşünüyordu...
Ophelia giden şeylere bakıyordu... Sürüydü bunlar.... Kızın anlattığı gibi yaratıktı....

Dört kolu ve dört bacağı olan bu şeyin derisi timsah derisine benziyordu...
Boyu iki metre civarı olan bu yaratığın kafası dinazor kafasını anımsatıyordu.... Yakınına yaklaşan herhangi bir şeyi tek dokunuşuyla öldürebilecek fiziksel özelliklere sahipti.....

Bu yaratıklar ısıya duyarlıydı... Vücut ısısını gördükleri anda hedeflerini belirliyor ve onlara kaçma şansı tanımıyorlardı.. Sanki bir çok hayvanın birleşimi gibiydi... Sarsıntıyı düşününce sığınağın üzerine bir adım atmışlardı anlaşılan....

Tek dezavantajları ise geceleri zor görmeleriydi... Karanlık onlar için bir kabustu... Görüş alanları daralıyordu....

Sanki cehennemden gelmişlerdi....

if | GothamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin