My ex boyfriend found another lover

19 4 4
                                    

Yeomin POV

haih bila lah minah ni nak balik, hish entahlah baik aku main candy crush lagi bagus heh. Tetiba, Soo Ah keluar daripada bilik air sambil lap rambutnya yg basah itu. Oh btw Soo Ah adalah housemate kami berdua jugak.

Soo Ah: Eh lambat jugak ye Ahra balik harini?
Aku: itulah pasai,

keriukkkk....
bunyi pintu rumah dibuka oleh someone.

Ahra: I'm back..(dengan wajah yg letih)
Aku: Eh lah dah balik, kenapa tak balik tahun depan ja. Tahu tak aku lapar? ha gi masakkan nasi lemak dekat aku sekarang
Soo Ah: Ahra.. yesterday I saw your-
Ahra: Sorry weh, tapi aku rasa letih sangat harini. I will rest a bit, okay? 😊 jangan buat aku terjaga walau apapun, aku taknak diganggu.

Soo Ah: eh dah kenapa dengan dia?(berbisik)
Aku: Ini mesti sebab semalam she realized after the concert that there's no way she'll ever get close to her idol tu, alahh si Yoongi tu lahh
Soo Ah: Boleh jadi kan, patutlahh
Aku: Weh Soo Ah, aku lapar lah. Masakkan nasi lemak boleh? aku craving lah 😙😙
Soo Ah: Masak la sendiri heh
Aku: cis

Ahra POV

Macam mana boleh jadi macam ni, i means aku minat dia dah lama, but not even in my dreams i would have imagined that one day Yoongi would call me as his girlfriend dan yg aku tak boleh percaya yg aku tolak tawaran untuk menjadi girlfriend dia 😦 (sambil termenung gambar² Yoongi yg ditampal di dinding)
aaa I will just apologize to Hyunbin later.. yesterday my emotions took over.(Hyunbin ni lak ex boyfriend si Ahra ni)

keriukkkk...
(bunyi pintu rumah dibuka and kedengaran bunyi suara perempuan di luar bilik)
aaa aku tak kesah yg penting aku nak tidur sekarang.

Di luar bilik..

Hyeri: Mana Ahra?
(oh btw ini pulak minah yg selalu masuk campur dalam hal kehidupan si Ahra ni)
Soo Ah: Hyeri !! apa yg awak buat dekat sini? Ahra tengah tidur dalam bilik dia.
Hyeri: Aku datang sini sebab kebaikan dia jugak
(Lantas Soo Ah tutup mulut Hyeri agar suara dia tidak mengganggu Ahra yg sedang tidur)
Dan tetiba Ahra pun keluar bilik akan kerana bunyi bising tadi.

Ahra: Eh Hyeri, buat apa dekat sini?
Hyeri: Ehhhh haiiii Ahraaa, btw yg membuatkan aku datang kesini sebab aku nak bagitahu something ni dekat kau. Hahaha i'm telling you, you were dumped by YOUR BOYFRIEND.
He is having a lot of fun being lovey-dovey dengan budak baru dekat universiti kita tu, alah apa eh nama dia?? HAAAA si Eunbi tu 😙

??!!!




















START UNTIL END..[ MYG FF ]Where stories live. Discover now