Lisa nje vajze 21 vjece ajo eshte nje nag army te bts ajo pelqen jungkook . Ajo kanje shoqe te ngushte qe quhet ina shoqes se lises I pelqen ka bts teahyngt. Ne qytetin e saj u nderdua nje shkolle e re . Ketu nis e gjithe dashuri a lises dhe jungkookut . Ne shkollen e re edhi bts .
E hene .
Lisa I zgjuar dhe po behej gati per ne shkolle . Kur berri brenga ne klas ajo pa jungkook qe sishte tek banka e saj . Jungkook persheriti me vete sa vajze e bukur . Jimin ishte para bankes time dhe e gegjoj teksa fliste une u ula ne banke dhe jungkook me drejtua dhe me pyeti .
Jungkook. Preshendetje . Si e keni emrin ?
Une . Pershendetje e kam emrin lisa .
Jungkook . Gezuahem qe u njohem .
Une . Edhe une .
Jungkook . Besoj qe me njen .
Une . po te njo nje jungkook nga banda bts .
Jungkook . Po cilin pelqen me shume nga bts .
Une nuk dija cfare ti thoja dhe nju pergjigja
Une . Pelqej jimin .
Jungkook . Pra nuk me pelqen mua .ooohhh tani e duteje do te me pelqesh mua ok lisa .
Une . Pse te te pelqej ty.
Jungkook . Sepse une te pelqej ty . Edhe te dua ok lisa
O zoot ne ate momen gati sa zemra me bushoj .
Une .ok jumgkook
Pasi baroj mesimi une shkova ne shtepi teksa po shikoja jashte bts ishin afer shtepis time . De dera ishte jungkook duke I sene ziles . O zooot thashe me duke se jungkook me pelqen shume shkoj te dera dhe jungkook me thot .
Jungkook. A mund te dalim gjiru bashke .
Nuk I besova ato fjal
Une . Cfar jungkook .
Jungkook. A mund te dalim bashke gjiro
Une. Ok prit sa te vishem
Jungkook . Po te pres
Shova te dhomen time dhe u vesha keshtu
Shko posht dhe kur jungkook me pa ngeli disi statuj
STAI LEGGENDO
Jungkook Lisa Gjithome Se bashu
AdventureJungkok dashurohet pas lises sa I Nuk don ta le ma kurre . Edhe lisa keshtu