Peste o luna
Mi-am deschis usor ochii,clipind pentru a elimina ceata din ei.Momentele de aseara imi invadasera din nou mintea,facandu-ma sa zambesc.Cina,parcul,plimbarea,toate astea le facusem aseara cu Ryan.Imi pregatise o surpriza din nou.
Am vrut sa ma ridic din pat pentru a face micul dejun,insa ceva ma tine pe loc.Intr-un tarziu mi-am dat seama ca era un brat,ce ma tinea strans de talie.Mi-am intors capul si l-am vazut pe Ryan ce dormea ca un ingeras.Fata lui era atat de senina,avea buzele intr-e deschise,ceea ce m-a facut sa il sarut pe buze.Acesta mormai ceva,apoi se intoarse pe partea cealalta.Am chicotit incet,apoi m-am dat jos din pat,coborand jos.Acum aveam casa noastra,adica,vila mai bine spus.Este enorma.Eu nu am vrut asa ceva,dar ce sa-i faci domnului-vreau-vila-si-nu-ma-intereseaza-ce-spui-tu.
Am trecut prin sufragerie,si am vazut calendarul ce se odihnea pe perete.Hmm...nici nu stiu in ce data suntem.M-am apropriat de el,aruncandu-mi privirea pe luna Decembrie.Hmm...20 Decembrie.20 Decembrie???Astazi implineam 22 de ani!Am si uitat!Am ranjit.Woah,22 de ani.
Am plecat din nou in bucatarie,pregatind micul dejun.Am prajit doua felii de paine,pe care le-am taiat in inimioare cu o forma de prajituri,doua oua ochiuri,o omleta cu baicon si doua freshuri de portoclae,le-am asezat frumos pe o tavita,apoi am urcat sus unde Ryan dormea.Am lasat tavita pe noptiera,apoi m-am apropiat de pat.L-am sarutat incet pe frunte,coborand apoi spre nas,apoi pe buze,insa cand le-am atins,m-a tras de mana peste el si m-a sarutat infocat.Dupa ce ne-am despartit am chicotit:
-Credeam ca dormi!Il cert eu.
-Nea...te-am pacalit.Imi spune el zambind,stand inca cu ochii inchisi.
-Hai sa mananci.De-abea atunci a deschis ochii,cele doua oceane.Am luat tavita de pe pat si i-am pus-o in poala.
-Mananca si tu minee.Se milogi el prinvindu-ma dragastos.
-Hmm...bine.Cedez eu,apoi ma asez langa el.
*
Eram oarecum nervoasa si frustrata.Este ziua mea,Ryan nu mi-a spus la multi ani si pe deasupra,m-a lasat singura acasa!Nu pot sa cred,a uitat de ziua mea.Stateam pe canapeaua din bucatariecu laptopul in brate,urmarind Jurnalele Vampirilor.Le mai vazusem inca de 3 ori,dar nu aveam ce sa fac,si nu aveam chef sa urmaresc alt film.Afara deja se intunecase,i-ar ninsoarea incetase,lasand in urma ei un covor alb si pufos...si rece.Da,eram in luna Decembrie.Este luna mea preferata din an.Toata sufrageria era decorata cu luminite si exteriorul casei la fel.
Deodata usa se deschise pe ea intrand Ryan ce avea pe buze un zambet suspect.
-Buna iubito.Spune si ma saruta apasat pe frunte.
-Buna.Mormai incercand sa fiu atenta la film.Dar nu pot!A uitat de ziua mea,ce iubit face asta?
-Sii...ce-ai facut toata ziua?Ma intreba el asezandu-se confortabil pe fotoliu.I-am aruncat o privire criminala.Ma enerva,statea in fata mea si zambea uitandu-se la mine,de parca nu s-ar fi intampla nimic.
-Pai,nimic,spre deosebire de tine.Ii spun punand pauza filmului.
-Oh da,am avut multa treaba astazi.Imi spune inca zambind.Ok,ma enerveaza zambetul ala.Ce-ar fi sa iesim la o plimbare?Ma intreba el.Mi-am arcuit o spranceana privindu-l confuza.Oh,nu vine toata ziua acasa,ma lasa singura de ziua mea,si acum ma scoate la plimbare?
-E noapte Ryan!
-Si?Haide!Spune ridicandu-se.Imi lua laptopul din brate apoi ma lua de mana si ma ridica.
-Ce te-a apucat?Il intreb confuza.
-Du-te si imbraca-te.Gros,e frig afara.Imi spune zambind,apoi iese din casa.Clipesc de doua ori surprinsa.Ce l-a apucat?Totusi,am facut cum a spus el.Mi-am luat pe mine o pereche de colanti negri,un plover alb cu un ren pe el,paltonul,o caciula neagra cu pietricele,UGG-urile mele negre in picioare,apoi am iesit afara unde l-am vazut pe Ryan vorbind la telefon.
CITEȘTI
FBI Agent
Storie d'amoreBrittney Carrey,este agent FBI.Intr-o misiune,il pierde pe Jimmy,partenerul ei,care va fii inlocuit cu Ryan Morris,un barbat puternic,irezistibil,pervers si care efectiv se indragosteste de Brittney,dar oare ea se va indragosti de el?Oare fostul ei...