Prologue

49 11 0
                                    

He's begging me to accept his apology. I can't, I can't accept his apology after what he had done to me.

"Please Cassandra, Kiara o kung ano man ang totoo mong pangalan." After niyang malaman kung sino talaga ako, his being like this.

"You already ruined my trust to you! Do you think magpapakatanga pa rin ako sa isang taong katulad mo?" I already moved on. But look at me right now, nagiging marupok ako. Yes i loved him, but he just played me like a toy. And that was the biggest mistake he had done to me.

"Bubuohin ko ulit. Bubuohin ko ulit yung tiwala mo bumalik ka lang sakin. Hindi ko sinasadyang paglaruan ka." Hindi ko alam kung seryoso ba siya pero kung oo, mabuti at narealize niya ang mali niya. Pero hindi na, hindi na ako magpapakatanga sa isang taong minsan na akong pinaglaruan at niloko.

"You know what? I'm a queen pretended to be a nerd but you treated me like a shit, and now i'm back as a real queen who don't need you as my king, because treating you as my king before, was a big mistake and that will never happen again. So back off and finish your fvcking game." I seriously said at his face. Wala na akong tiwala pa sa kaniya. Sinira na niya....."Don't beg, kasi masasayang lang laway mo jan sa kakahingi ng tsansyang babalikan pa kita." Akmang aalis na ako ng hawakan niya kamay ko.

"I'll do everything to win you back, and be mine again." He said and released my hand. Hindi ko pinansin ang sinabi niya at sumakay sa kotseng dala ko.

Aaminin ko, i still love him. Hindi nawala yun pero naaawa ako kay Theoden, after those rejection na nagawa ko sa kanya he's always at my side. And i want to give him a chance, chance of loving me. Kahit ang totoo ay mahal ko pa ang lalaking pinaglaruan at niloko lamang ako...

***

"I love you enough to let you go."

"I love you for the last time, always be."

"Please give me another chance, i don't know why did i do that stupid thing even if i know that you're the one i love. But i will still stand for it."

Love in Disguise (On-Hold)Where stories live. Discover now