Capitolul 2

106 6 1
                                    

*Am făcut o modificare în legătura cu viitorul loc de munca al Larei.

Mai era un minut până la ora nouă şi până când alarma se va auzi. Ceasul indică ora nouă şi începe să piue. Lara sare ca arsă din pat apoi opreşte ceasul. Merge în dressing şi începe să se gândească cu ce se va îmbrăca astăzi.

- Îmi trebuie o ţinută office, spune ea apoi ia o fustă creion crem din stofa, o cămaşă fără mâneci albă din mătase naturală marca Coco Chanel, un sacou din acelaşi material şi aceiaşi culoare ca fustă care avea butonii suflaţi cu aur şi o pereche de pantofi stileto de culoare nud marca Louboutin.

Se întoarce înapoi în cameră şi le aşează pe pat. Le priveşte apoi aprobă. Materialele se potriveau iar culorile se asortau. Îşi dă pijamalele jos apoi ia o pereche de chiloţei roz din dantelă şi un sutien tot din acelaşi material şi aceiaşi culoare dintr-o sacoşă de lângă birou. Se îmbracă cu ele apoi cu hainele alese. Se aşează pe taburetul din fata măsuţei de toaletă şi îşi priveşte reflexia. Începe să îşi pieptene părul şaten undulat şi hotărăşte că îşi va lăsa părul desprins pe spate. Ia o pereche de cercei scurţi cu o piatră din topaz în mijloc. Şi pune la urechi şi stabileşte că nu se asortau. Îi dă jos şi ia alţi cercei tot scurţi iar aceştia aveau mici pietricele de chihlimbar. Şi pune pe aceştia şi îşi priveşte reflexia din oglindă. Zâmbeşte satisfăcută apoi îşi pune la mâna casul ei preferat din aur alb primit cadou de la mama sa la vârsta de optsprezece ani. Îşi aplica un machiaj cât mai discret apoi se ridică de la măsuţa. Îşi ia claciul negru marca Prada pe care l-a cumpărat ieri la reducere apoi telefonul, cheile şi un pardesiu negru deoarece afară era o vreme cu multe averse.

Iese din apartament apoi îl încuie şi începe să coboare scările. Îşi priveşte ceasul de la mână şi constată că a obţinut un nou record personal. Îşi alesese ţinuta şi o accesorizase în mai puţin de o oră. Era mândră de acest lucru şi începea să facă progrese. O problemă importantă o constituia faptul că începea perioada reducerilor iar ea nu se putea abţine la aşa ceva. Cumpărăturile sunt un hobby pentru ea şi îi va fi extrem de greu să îşi găsească o altă ocupaţie. Ajunge la parter. Îşi verifică cutia poştală şi ia de acolo plicurile primite apoi la pune în geantă. Iese din scara apoi se îndreaptă spre maşina să. O deschide apoi se aşează pe scaunul şoferului şi porneşte la drum.

Ajunge în scurt tip în fata clădiri Internaţional Royal Earson Tipografi. Este o clădire în care are loc tipărirea a două reviste. Una de modă numită Royal Stand iar altă care se ocupă cu probleme financiare numită Earson Great. Se dă jos din maşină apoi o încuie. Începe să se apropie de uşile mari de sticlă. Înainte să intre îşi mai priveşte o dată reflexia din sticlă şi intră înăuntru. Merge către recepţie şi îşi drege vocea ca să îi atragă atenţia recepţionerului. Acesta îşi ridică privirea din caiet şi o fixează pe ea.

- Buna ziua! Am venit pentru postul de reporter al revistei Royal Stand.

- Desigur. O voi anunţa pe doamna Christine Royal. Aşteptaţi vă rog acolo, spune el apoi arătă spre fotoliile care se aflau vis a vi de recepţie. Aceasta se conformează şi merge în locul arătat de către recepţioner. Se aşează şi îl priveşte pe acesta cum vorbeşte la telefon. După câteva minute acesta pune receptorul la loc iar Lara se ridică de pe fotoliul pe care se aşezase şi merge spre recepţie.

- Doamna Christine Royal vă poate primi. Biroul acesteia se afla la ultimul etaj.

Lara îi mulţumeşte recepţionerului apoi porneşte spre lifturi. Cheamă unul şi aşteaptă să sosească. Atunci când ajunge liftul se aude un clinchet. Aceasta din neatenţie reuşeşte să dea peste cineva.

Mania cumpărăturilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum