23

75 22 284
                                    

Yüzyüzeyken konuşuruz- Dinle beni bi

Tut elimi burdan gidelim
Olmaz demeden
Dinle beni bi'

burcucy26 🧡

--------------------------------------------------------
Kaan'dan
İrem ile beraber kantinden çıkmıştık.
Kocasının yanından almıştım sevdiğimi. Bana çok zor geliyordu.
Sevdiğim kadının evli olması, kocası olması ağrıma gidiyordu.

İrem suçlu olmasına rağmen İremi koruyamadım diye kendime kızıyordum.

İrem beni bulsaydı veya haber getirseydi ben onu alırdım yanıma. Bir saniye durmaz alırdım beraber eve çıkardık.

Ama o gelmedi ,evlendi.  Acaba vazgeçsem mi diyordum bazen? Acaba aralarından çıksam mı? diyordum.

Çünkü bu böyle gidecek iş değildi. Berkgilin tarafı illa çocuk isteyecekti.
O sırada ben ne yapacaktım?
Evli kadını kaçıramayacağıma göre git gide şişen karnını mı izleyecektim?

Doğduğunda ne olacaktı peki?
İlla seveceklerdi birbirlerini, alışcaklardı birbirlerine.

Kızının anne demesi değil de o adama baba deyip boynuna sarılmasına ne tepki verecektim?

Benim kesinlikle aralarından çıkmam lazımdı. Bu iş böyle gidemezdi.

Kafam çok karışık olduğu için İremi evine bıraktım ve Ömer'in yanına gittim. Tek dostum o vardı.

Zamanında ne kadar kötü olaylar yaşasak da bana yardımı dokunmuştu.

Ömer'in yanına geldiğimde kafamın karışık olduğunu hissetmişti ve elime kahve bardağını sıkıştırmıştı.

" Çok zoruma gidiyor ya, çok zoruma gidiyor!." dedim  ve kahveden bir yudum aldım.

Ömer'in bakışları beni bulmuştu.
" Sevelim diyorum olmuyor, hayat kuralım dediğim kadın benim ile hayal kurarken başkası ile yaşayacak duruma geliyor Ömer." dedim.

Sadece beni dinliyordu. Hiç tepki vermiyor herşeyi anlatmamı bekliyordu.

" Ben nerde hata yaptım Ömer?" dedim cevap beklercesine.

Sesli nefes aldıktan sonra konuştu.
" İlk başta hata yaptın sevmeye başladığın gün." dedi usulca...

" Bana akıl ver Ömer? Ne yapayım ben?" dedim.

Gerçekten de akıl istiyordum. Ama Ömer' de böyle birşey var mı bilmiyordum.

" Git!" Dedi.

Yere bakarken bu sözler ile Ömer'e baktım.

" Nasıl?" dedim.

Omuzlarını salladı. " Yerinde olsam giderdim. İremin illaki çocuğu olacaktır görünce kaldıramassın. Geldiğin ülkeye geri dön. Kur orda hayatını. Hiç bakma buralara.
Eğer İrem seni gerçekten seviyorsa boşanacak ve çocuk yapmayacaktır. Yanına gelecektir!" Dedi ciddiyeti ile.

" Nasıl gideyim onu da söyle?" dedim alayla.

Ömer konuşmasına izin vermeden devam ettim.

" Gerçekten gitmeli miyim?" dedim.

Kafam daha da karışmıştı.

" Git Kaan! Yerinde olsam giderdim." dedi.

Ömer'in eskiden yaptığı şeyler aklıma gelmişti bir anda.

" Bana git diyen kişi zamanında İrem ile aramı bozmaya çalışıyordu ve İrem'e zarar veriyordu. O zaman sen neden gitmedin?" dedim.

Dudağının yanı kıvrılmıştı.

Geçmişten KalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin