1 dalis

10 3 0
                                    

Man buvo 3 metai kai mano tėvai išsiskyrė. Dabar visus 12 metų gyvenu su mama ir patėviu. Turiu ir brolį. Man dabar yra 15. Laukiu nesulaukiu kai man sueis 18 ir galėsiu išsikraustyti iš namų. Visi 12 metų gyvenant su mama ir patėviu buvo ne kokie. Kai tik pradėjau eit i mokykla viskas ir prasidėjo. Aš maždaug 6 klasėje mokiausi nepergeriausiai. Taip normaliai. Mama ant manęs rėkdavo, kad aš blogai mokausi, nepereisiu į kitą klasę, mane paliks antriems metams. Patėvis mane pravardžiuodavo visokiais žodžiais. Ne pats maloniausias dalykas. Taip viskas vyksta iki 9 klasės. Dabar aš mokinuos 9-oje klasėje gimnazijoje, mano brolis yra 5 jis mokosi mano buvusioj mokykloj. Kai man atėjo pauuglystė mano gyvenimas apsivertė aukštyn kojom. Mama pradėdavo mane mušt, kai gaudavau blogą pažymį, dėl nieko pradėdavo ant manęs rėkt, neleisdavo ilgai prie telefono būt, nelabai kur išleisdavo. Žodžiu gyvenimas tragiškas. Kartą buvo kai patėvis prisigerė jis pradėjo mane vadint visokiais žodžiais kaip ( kekšė, sterva ir pnš). Jam buvo kviesta policija nuo manęs po kiek laiko viskas praejo. Pastebejau, kad mano mama labiau myli brolį mano jam daugiau dėmesio skiria ir pnš. Kartą gavau 1 iš lietuvių. Mama pradėjo mane tampyt už plaukų, rėkė ant manęs, mušė, aš neištvėriau ir pabėgau iš namų. BE BATŲ BE STRIUKĖS ŠALTA ŽIEMOS DIENĄ, NES MAN NELEIDO NET BATŲ UŽSIDĖT. Visą laimė, kad prie pat gyveno draugė pas kurią nubėgau ir kūkčiodama bandžiau paaiškint kas atsitiko. Jos mama manim pasirūpino. Sušildė kojas atnešus karštą vandens butelį. Mama pradėji skambinėt mani draugei, bet aš jai vis sakiau, kad nesakytų, kad aš esu pas ją. Po kiek laiko draugės mama pasakė, kad reikia pranešt mano mamai, nes paskui įsipainios ir policija. Mes jai pranešėm ji atėjo norėjo pasiimt mane namo, bet net nesugebėjo atnešt man BATŲ IR STRIUKĖS. Po kiek laiko viskas užsimiršo, bet aš jai niekada neatleisiu. Nesenai sužinojau žinių ir apie tėtį. Jis dirba Olandijoje ir ten gyvena, kad užsidirbt pinigų. Vasarą grįžta į Lietuvą su manim susitikt. Dabar sužinojau, kad jis sėdi kalėjime už žmogžudystę. Aš nelabai, tai tikiu. Aš pasitikiu savo tėčiu, o nekažkokiom melagingom žiniom iš kitų. Su tėčiu nesimačiau jau 2 metus. Bet tikiuisi, jad su juo greit susitiksiu.





Štai tiek apie mano problemas su šeima. Kitohe dalyje bus apie pirmą mano meilę.Ji išties labai skaudi.
Tikiuosi jum patiko ši istorija. Čia viskas yra tiesa. Negalvokit kad, aš prikūriau.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 27, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

1 DalisWhere stories live. Discover now