5. Bölüm

5.8K 235 56
                                    

Sabah alarmın çalmasıyla uyandım ve hazırlanmaya başladım. Bu gün stajımın ilk günü üstüme rahat bir şeyler giydim.

( bunu giydim)Tüm eşyalarımı topladım valizimi alıp odadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( bunu giydim)
Tüm eşyalarımı topladım valizimi alıp odadan çıktım.
~~~~ 1 saat sonra~~~~~~
Şirkete geldim. Nereye gitmem gerektiğini düşünürken karşıma CEO çıktı.
- Merhaba hoş geldin.
- Merhaba.
- İstersen önce yurda yerleş eşyalarını bırak daha sonra gel.
- Tamam ama yurda nasıl gidicem?
- Yan binada girişe ismini söylemen yeterli. Gelince ilk dersin dans olucak. Direk stüdyoya git.
- Tamam teşekkür ederim.
Şirketten çıkıp yan binaya gittim burasının yurt olduğunu bilmiyordum hiçte benzemiyor. İçeriye girdim danışmaya adımı söyledim bana bir anahtar verdi. Anahtarın üstünde oda numaram ve hangi katta olduğu yazıyor. Asansörün yanına gittim ve beklemeye başladım. 5 dakika sonra geldi kapı açıldı ve karşımda Ryujin vardı asansörden indi ve yanımdan geçti gerçekten çok güzeldi. Asansöre bindim.
Kaldığım kata gelince asansör durdu inip odamı aramaya başladım oda numaram 128di. Bu kat neden bu kadar gürültülüydü ve ses yan odamdan geliyor harika umarım akşamda böyle ses yapmıyorlardır.
Eşyalarımı bırakıp hemen odadan çıktım.
Şirkete gelince hemen stüdyoya gittim çok heyecanlıyım ilk dersim olucak.
Stüdyoya girdim bir kaç kız daha vardı onların yanına gittim insanlarla konuşma konusunda iyi değilim ve zaten korecem de çok az bu yüzden yanlarına gidip sadece bekledim.
Bir kaç kız bana bakıp konuşuyordu herhalde gözlerim büyük olduğu içindir. Odaya bir adam girdi sanırım eğitmenimiz oydu hepimiz ona bakıp eğilerek selam verdik. Adam anlatmaya başladı;
- Merhaba siz yeni stajyerler olmalısınız.
[ biz kafa salladık]
- Ben sizin dans eğitmeninizim adım Dao jung derslerim çok yoğun geçer bu yüzden sadece dans günleriniz ayrı dans ettikten sonra kolunuzu kalıracak haliniz kalmadığı için ayırdılar. (Sırıtır)
Tuhaf bir adama benziyor umarım anlaşırız.
- Öncelikle sizin dans tarzınızı öğrenmek istiyorum bu yüzden ben herhangi bir şarkı açıcam ve siz dans ediceksiniz koreografi size ait olucak. İlk kim başlamak ister.
Herkes bir birine bakıyordu.
- o zaman stüdyoya ilk kim geldiyse o başlasın.
Ben en son geldiğime göre en son mu çıkıcaktım bazı yerlere geç kalmak işe yatıyor.
Dans edicek kız ortaya geçti bizde kenara gidip oturduk.
Şarkı başladı kız güzel dans ediyor ama hep aynı haraketleri yapıyordu bu sıkıcıydı. Diğer kızlarda sırasıyla çıktı sıra bana geldiğinde ayağa kalktım ve üstümdeki hırkayı çıkardım. Ortaya geçtim şarkıyı başlattı 'Looking at me'
Çalıyordu bu şarkıyı seviyorum dans etmeye başladım hiç aynaya bakarak dans etmemiştim kendimi izlemek tuhaf şarkı bitince eğitmene döndüm bana bakarak;
-👌🏻yaptı.
Ben de sadece gülümsedim diğer kızlara böyle bir tepki vermemişti heyecanlandım.
- Eveğğt hepinizi izledik yani güzel dans edenleriniz var ama çoğunuzun eksiklilkeri var tabi ki. Herkesin dans şekli farklı. Bu derste diğer grupların danslarını çalışıcaz diğer derste sizin dans şekillerinize göre bir kareografi hazırlıyacağız.
[ biz kafa salladık]
- çoğunuzun haraketleri sexy tarzda bu yüzden size bu şarkıyı seçtim.
Hyuna lip&hip şarkısını açtı ve bizi sıraya soktu.
- dansı bilen var mı.
Ben el kaldırdım etrafıma baktım bilen kimse yoktu nasıl bilmezsiniz ya hiç mi izlemediniz.
- O zaman seni öne alalım küçük hanım.
Öne geçtim ve dans etmeye başladık.
~~~~~ 2 saat sonra~~~~~
Arka arkaya 10 tane şarkı çaldı ve hepsinde dans ettik artık terledim eskiden sporcu olduğum için kardiyo yapmaya alışıktım çok yorulmadım sadece susadım masadan su almaya gittim. Diğer kızlar yere uzanmış yatıyordu. Eğitmen yanıma gelip;
- Yorulmadın mı?
- Çok değil sadece susadım.
- J. Y Park iyi dans ettiğini söylemişti ama bu kadar beklemiyordum.
Utanmıştım daha önce hiç iltifat alan biri değildim.
- teşekkür ederim.
- hiperaktif misin? Yorulmadın ya.
- yok hayır spor geçmişim olduğu için yorulmadığımı düşünüyorum.
- hangi sporları yaptın.
- judo, halter, basketbol, tenis, bilek güreşi
- Wow baya fazlaymış halter bir kız için ağır bir spor değil?
- evet zor ama yaptığın işi sevince zorlukları görmüyorsun.
- Aynen öyle. Sen baya güclüsündür o zaman.
- Biraz öyle. ( utanarak güler)
-umarım seni de idol olarak görürüz.
(gülümsedim)
Diğer kızların yanına gitti ve onlarlada konuşmaya başladı bende bir kenara gidip ayaklarımı duvara yasladım telefonla oynamaya başladım instagrama girdim rastkele dolaşmaya başladım daha sonra aklıma instagramımı düzenlemek geldi bu hesabımı kapattım ve yeni bir hesap açtım. Profil fotoğrafımı koydum, şirket hesabını ve şirket gruplarının hesaplarını takip etmeye başladım.
Acaba adım değişecek mi yoksa aynı mı kalıcak.
- evet kızlar hadi toparlanın. Bu gün ders bitti. Bir sonra ki derste görüşürüz iyi dinlenin.
[ eğilip selam verdik]
Bu gün erken bitti geldiğimden beri hiç koreyi gezmemiştim bu gün gezmeye karar verdim. Biz stüdyodan çıkarken J.Y Park geldi. Biz eğilip selam verdik
- Merhaba kızlar ilk eğitiminiz bitti. Ben de size bir kaç bilgi vermeye geldim. Artık stajyer olduğunuza göre kurallara uymalısınız.
1. İnstagram hesaplarınız kapatılacak.
2. Staj hakkında dışarıya bilgi vermek yok ailenize bile.
2. Yurda en geç saat 9 da gireceksiniz daha geç olmayacak .
3. Derslere eksiksiz gelinecek. 3 kere derse girmezseniz stajınız biter bize haber versiğiniz durumlar istisna olabilir.
Bu kurallara uyulmasını istiyorum. Hepinize iyi günler.
Daha yeni açtığım instagramımıda kapatmak zorundaymışım üff bu beni üzdü saate baktım saat 5 olmuş hiç halim kalmadı gezmek için sadece yemek yemek istiyorum. Kızların yanına gidip yemek yiyebileceğim bir yer var mı diye sordum ama sağolsunlar ingilizce bilmiyorlar.
Stüdyodan çıktım yurda gidip üstümü değiştirdim. Yurdtan çıkınca telfonumdan nerde yemek yiyebilirim diye bakıyordum bir anda arkamda bir gürültü oluştu. Arkamı döndüm Stray Kids'ten 4 üye geliyordu. Onlara sorsam mı diye düşündüm ve sordum.
- Merhaba bir şey sorabilir miyim?
Han:- tabi
- burda yemek yiyebileceğim bir yer var mı?
Han grup üyelerine döndü ve korece bir şeyler söyledi onlarda kafa salladı
Han:- istersen bizle gelebilirsin bizde yemek yemeye gidiyoruz.
- Iıı... bir sorun olmasın?
Han:- sorun olucağını sanmıyorum.
- tamam o zaman.
Beraber yürümeye başladık. Onların yanında tam bir cüce gibiydim. Han,Felix,Hyunjin,Lee know gerçekten yakışlıydılar. Yemek yiyeceğimiz yere geldik. Herkes içeri girdi Lee Know bana önden gitmem için yol verdi. Çok sakin bir yerdi büyük ihtimalle bu yüzden buraya gelmiştik ben etrafa bakarken bir anda bana bakan yüzler hissettim. Bende onlara baktım ve gülümsedim.
Felix: - sürekli karşılaşıyoruz ama adını bilmiyoruz.
Ben salak salak baktım ve ne dediğini anlamadım çünkü korece sormuştu.
Yüzüne boş boş bakarken;
- korece bilmiyorum (ingilizce söyledim)
Felix:- Doğru hep ingilizce konuşuyorsun. Dedim ki adın ne?
- Almila.
Hyunjin:- bizimkileri biliyorsundur zaten ;)
( gülümsedim)
Diğer üyelerde güldü.
Lee know:- stajyer olmuşsun tebrikler
- teşekkür ederim
Han:- Wow çok hızlı seçilmişsin.
- Bende bu kadar hızlı olucağını düşünmemiştim.
Han:- Yetenekliymişsin demek ki Felix:- o zaman bunu kutlayalım yeni arkadaşımıza
Arkadaş mı?? Ne Allah'ım çok heyecanlı bana arkadaşım dedi.
Felix:- pasta alalım mı
Diğer üyeler olur.
--------------
Elim ağrıdı diğer bölümde devam edicem.

İDOL OLUYORUM || HYUNJİN İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin