*8 Skyrius*

1.2K 69 1
                                    

★Vakarėlis★

Stovėjau virtuvėje ir pyliau sau atsigert. Kai isipyliau nuėjau į svetainę kur grojo tranki muzika ir pagal melodiją judėjo dauk kūnų. Neblogas vakarėlis išėjo. Atsisėdau ant sofos ir letai gėriau alų. Prie manęs prisėdo Justin.

- Sveikutė,- pasisveikino jis.

- Labas...

- Nori žolytės patraukt gal? Atsipalaiduotum. Esi labai įsitempusi,- nusišypsojo pedo face.

- Ne ačiū, bet aš nerūkau ir nerukysiu, tai gal atsiknisk,- atsistojau ir nuėjau ieškot vaikinų, nes man nėr ką veikt.

Bet Justin sekė mane. Aš atsisukau į jį.

- Ko tu čia prie manęs prikibai? Neturi ko veikt gal ar ką?

- Wou! Nusiramink kekšyte,- pikčiau pasakė.

- Kaip tu mane pavadinai?!

- Kekšyte, o ką? Kažkas negerai?,- paklausė ir priėjęs pradėjo graibytis.

- Neliesk manęs!,- pastūmiau jį kuo toliau nuo savęs, tada užsimojau ir dėjau jam pliūhą.

Jis stovėjo sustėręs ir nustebęs bei piktas. Nusprendžiau pasišalinti. Bet Justin suėmė man už tankosir pasakė:

- Aš dar su tavim nebaigiau,- tada nusitempė į virtuvę.

- Paleisk!,- suklykiau.

Tada jis pradėjo bučiuoti man kaklą ir graibytis. Bingo! Pamačiau virš galvos keptuvę. Greit nusikabinau ją ir kokius du kartus trenkiau Justin pet galvą. Jis gulėjo ant grindų be sąmonės, o aš pasišalinau. Buvau tokia sutrikusi ir išsigangusi, kad netyčia atsitrenkiau į Harry.

- Wow! Kur eini?,- paklausė jis.

- Nežinau,- susikrimtusi pasakiau.

- Ei, kas atsitiko?,- paklausė.

- Einam parodysiu,- pasakiau ir nusivedžiau jį į virtuvę.

- Oho!

- Aš jam trenkiau su šia keptuve,- pasakiau ir parodžiau keptuvę kuri gulėjo ant stalo.

- Wow! O kodėl tu išvis jam trenkei?,- paklaikusiu ir nustebusiu veidu paklausė jis.

- Nes jis... priekabiavo. Ką aš turėjau daryt?,- paklausiau.

- Gerai... Aš einu pakviesiu vaikinus, o tu budėk čia,- pasakė ir išdūmė.

Po kelių minučių atėjo Harry su vaikinais.

- Tai kokia čia nelaimė?,- ant juoko paklausė Niall.

- Šai,- parodė į grindis Harry ant kurių gulėjo Justin.

- Ką jūs jam padarėt?!,- suklykė Zayn.

- Jis lindo prie manęs tai aš jam su keptuve per galvą dėjau.

- Wow! Geras!,- žvengė Niall.

- Tu nepadedi,- pasakė Lous.

- Gerai,- ir greit užtilo.

- Ką mes su juo darysim?,- paklausė Liam.

- Galim nunešti į salioną ir pasakyt, kad prisigėrė,- pasiūliau.

- Gera mintis,- nusišypsojo Harry, o aš jam.

Vaikinai paėmė jį ir nunešė jį į svetainę. Niekas į mus ir Justin nežiūrėjo. Taigi manau, kad jis dažnai prisigerdavo ar prisivartodavo iki sąmonės netekimo taigi... tai ne naujiena visiems kitiems, kad Justin be sąmonės guli ant sofos.

◆ Po vakarėlio◆

Visi išėjo 3h nakties. Aš buvau tokia pavargus, kad vos stovėdama neužmigau. Sedėjau ant sofos kai prie manęs priėjo Harry.

- Ar tau viskas gerai?,- paklausė.

- Jo, tik labai pavargau...

- Einam nuvesiu tave į kambarį.

Nusekiau jį į viršų. Priėjom kambario duris nors ten buvo labai dauk durų, bet neesmė. Jis jas atidarė ir mes įėjom į didžiulį kambarį. Jame buvo: dvigulė lova, didelis plazminis televizorius, vonios kambarys, pufikas, spinta ir fotelis.

- Wow!,- pasakiau.

- Aha...,- nusišypsojo Harry.

- Kieno čia kambarys?,- paklausiau.

- Mano.

- Gražu. Pala, o kur tu miegosi?,- paklausiau ir pažiūrėjau į jį itartinu žvilksniu.

- Aš miegosiu svečių kambarį, bet... jei nori galiu pasilikti,- pakelnojo antakius ir pažiūrėjo į mane pedo face.

- Baik,- ir trenkiau jam į petį,- bet jei nori likti miegoso ant grindų arba ant fotelio, tau rinktis,- nusijuokiau.

- Gerai...,- artėjo prie manęs.

- Kas gerai?,- paklausiau šypsodamasi.

- Gerai, aš miegosiu čia,- ir tada apsikabinęs pabučiavo mane.

- Gerai, gali miegoti čia. Ant fotelio,- ir nusijuokiau, o Harry vėl pabučiavo mane.

Tada išėjo. Aš nuėjau į dušą. Kaip gera po visos sunkios dienos palysti po dušu ir pasijusti švaria. Po kelių minučių jau gulėjau lovoje ir žiūrėjau televizorių. Per televizorių rodė ''Juokingiausius Amerikos Namų Vaizdelius,,. Kaip tik kai baigėsi laida grįžo Harry su paklode ir pagalve.

- Tai tu čia rimtai?,- paklausiau.

- Jap. Pati sakei,- atsikrenkštė ir pacitavo mano žodžius,- Gerai gali miegoti čia. Ant fotelio,- nusišypsojo.

- Nu... gerai. Jeigu ant fotelio. Nes žinok jeigu bandysi įlipti naktį aš tave išspirsiu iš lovos. Tai nepatariu to daryti.

- Ok,- vėl nusišypsojo savo tobula šypsena.

Jis pradėjo klotis sau lovą. O aš sekiau jį akimis. Jis pradėjo nusirenginėt pasijutau nejaukiai taigi atsiguliau, nusisukau ir užmerkiau akis. Girdėjau kaip Harry priėjo prie manęs ir pajaučiau jo lūpas ant kaktos. Nusišypsojau, o po kiek laiko užmigau.

Pamilus  ŽvaigždęWhere stories live. Discover now