Rozdział 1:Inwazja.

5 1 0
                                    

Rok(Utajniono), miesiąc (Utajniono), dzień(Utajniono).

Baza główna CI...

Dante-Jestem waszym dowódcą
oto plan inwazji na placówkę...
Dostaniecie własne pseudonimy operacji...
Zbieg, któremu udało się uciec 3 lata temu z fundacji dostanie pseudonim Tarik. Reszta to alpha 1, 2 i 3
Do placówki wkroczy oddział 20 osobowy dopiero wtedy gdy Tarik i reszta ekipy wejdą i zabezpieczą bramę A.
Waszym głównym celem jest zlikwidowanie lekarza Plagi, który zamienia trupy w jego sługusów i próbuję przejąć władze w placówce SCP.

Tarik-Dobrze, a co z żołnierzami MTF, którzy mogą tam wkażdej chwili przylecieć i roapczac bitwę pomiędzy nami a MTF?

Dante-O tym się nie martwcie, kiedy wjedziecie by, zlikwidować lekarza Plagi my zabezpieczymy i się ufortyfikujemy przy każdej z bram.

Tarik-Tak jest!

Dante-Waszym przewodnikiem i nawigatorem będzie Tarik, w końcu on sam jak palec dał radę wyjść z tej twierdzy zła.
Wasz oddział składa się z was czyli Tarik, Belford, Rietz i Bandit. Jeszcze jedno, jeśli uda wam się zabić lekarza Plagi i wyjść stamtąd cało to obiecuję, że załatwię wam godną emeryturę i całkowita ochronę do końca życia nawet jak dostaniecie za to pieniądze w wysokości 10 milionów dolarów to i tak wasze domu i rodziny będą chronione 24 godziny na dobę. Przysięgam.
A teraz do roboty bawcie się, odpoczywajcie póki możecie bo za tydzień się wszystko zacznie.

SCP-Powrót do twierdzy zła. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz