Rozdział 2:Wchodzimy Dowódco.

0 0 0
                                    

Tydzień później...

Oddział Alpha składający się z Tarika, Beloforda, Rietza i Bandita są już przy bramie A ale... coś zza tej bramy wydaje obrzydliwe dźwięki i hałasy...

Tarik-Wchodzimy, uważajcie możliwie, że to zombie...

Kiedy oddział Alpha wszedł do placówki nagle zaczęła biec w ich stronę horda wściekłych nieumarłych... Było ich że 114...

Tarik-Tu oddział Alpha... Potrzebujemy sprzętu fortyfikacyjnego worki z piaskiem,druty kolczaste po prostu wszystko!

Dante-Wszystko jest w drodze, ale co się dzieję?

Dante słyszy w słuchawce strzały, wszędzie strzały.

Tarik-Kiedy otworzyliśmy bramę to wszystkie zombie się wściekły i zaczęły biec w naszą stronę, dajemy radę ale... Jest ich więcej niż 100,jest ich ponad 100.

Tymczasem w obozie głównym CI...

Kapralowa Ross-Kim oni właściwie są i skąd dowódca ich wziął?

Dante-Tarik uciekł z placówki jako jedyny żywy więc postanowiłem go z rekrutować bo wie jak wygląda rozkład palcówki a reszta to jego przyjaciele z dawnych lat. Dowiedziałem się o tym z dokumentów i jego rodziny, on natomiast nie pamięta nic bo wyprali mu mózg. Nie chcę mu mówić o tym wszystkim narazie to może na niego źle wpłynąć.

Kapralowa Ross-Dobrze, i jeszcze jedno... Czy mam wejść z oddziałem Tarona przez Bramę B?

Dante-Narazie oni nam wystarczą.

Kapralowa Ross-Tak jest!

Dowódca do oddziału Tarika...

Radar wykrywa ruch na końcu tunelu bramy A. Uważajcie zostało wam 67 nieumarłych do zlikwidowania wtedy wejdziecie i zaczniecie pościg za SCP-049.

Tarik-Dobrze tak zrobimy, uda nam się.

Dowódca do Tarika...

Pamiętajcie, że obiekt 049 nosi przy sobie ukryte ostrza i jeśli zlikwidujecie pozostałych 65 już nieumarłych to obiekt 049 straci niemal całą swoją armię zła.

Tarik-Na rozkaz Dowódco.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 01, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

SCP-Powrót do twierdzy zła. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz