Sä käskit selittää jotai ni täältä tulee sit.
Koska universaalista näkökulmasta kaikki on jo tapahtunu ni myös meiän elämä on jp tapahtunu. Avaruus kasvaa jatkuvasti ja universumeja on äärettömästi ja uusia syntyy kokoajan jote myös meitä on äärettömästi. Tää johtaa siihen että meillä ei oo mitään merkitystä koska me ollaan jo olemassa, ollaan jo oltu ja tullaan aina tulemaan aina uudelleen ja uudelleen. Meiän tietoisuus ehkä rajottuu vaan tähän yhteen kehoon mutta silläkään ei oo mitään merkitystä. Ja jos millään ei oo mitään merkitystä ni onko silläkään mitään merkitystä? Ehkö meiän ainoo duuni on keksiä itellemme merkitys ja elää sen mukaan. Ehkä ei. Joku voi saada lohtua ajatuksesta että joku vitun jumala ohjaa sen elämää ja tavallaan se on oikeessa. Me ollaan niin pieniä ja merkityksettömiä että on todennäköstä että joku ylempi voima ohjaa meitä. Ei jumala mutta vaikka simulaation ylläpitäjä tai vittu isomman universumin eläjät keille meiän koko maailmankaikkeus on pelkkä muurhaispesä.Hyvä biisi!
https://youtu.be/dpUS89dOoVMhttps://demo.marpi.pl/archan/eutow
Näin semmosta unta et Mulla oli äitin kanssa kamala riita meiän lahen kodissa. Litty johonki piirakkaan. Valaistus oli sinertävävioletti ja meiän puulattiat oli jostain syystä harmaata laattaa. Ruokana oli jotain fakin kakkuja ja vanukkaita ja kalliita hienoja ruokia mutta en tykänny niistä ja äiti huus mulle ja sit juoksin yläkertaan mutta matkalla paiskasin lautasen lattialle säpäleiksi. Menin vessaan piiloon koska äiti jahtas mua jonku asian kanssa jota pelkäsin, laitoin oven lukkoon mutta pidin lukosta niin kovaa kiinni että se irtos mun käteen. Lopulta potkin oven rikki (se oli ohutta paskaa jostai syystä) ja juoksin pihalle äiti edellee mun perässä huutaen. Nyt oon sillalla jonku jäbän kaa ketä en tunne mut hoka on hyvä tyyppi (167 senttii pitkä tyylii, iha perus jantteri) ja haluun sen snäpin mutta meillä on kiire sillalta pois tai me kuollaan mut se snäppi on pakko saada ja yritän antaa sille mun snäppiä mut jotain tapahtuu ja se jäbä kuolee:( nyt mä herään tästä painajaisesta toiseen uneen jossa luulen heränneeni ja selitän tän unen sulle.
Hambarrisänppäri
Kanajotain semmosta file jotain juttua
Sitt tota majoneesia
Mmmm suolakurkkuja
Sitte totanlinnii mygelle energiajuomaa ettei se vittu makaa koko loppupäivää
Sitten me tarvitaan myös mitäs muuta sinne väliin vois sitte laittaa hampparisalaattia
Semmosia joo semmosii levyjä tseddarjuustoo
Ananassiivujahttps://m.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ&feature=youtu.be
Crimson peak
Add testeistä vakavasti bro
Breaking the quite
Määääriä nordin
BINABASA MO ANG
muistio
Randomlegit vaan muistio etten menetä mun muistiinpanoja puhelimen vaihdon yhteydessä. ihan hiton hyvää viihdettä.