*ADAM POV*
jahat sangat ke aku dengan dia? Dia isteri kau adamm!! Hehh setakat cleaner tu buat apa. Baik aku call inarah,boleh lepaskan nafsu. Janda tu tah bekas laki mana tah.
Baby Inarah🍑🔞-calling
hello baby,you datang rumah I baby. I tak tahan dah ni. Junior I rindu pussy you.
-alololo ok sayang,im coming. Pussy I pun dah lama dah mendapat you.
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
Hye baby. Lantas aku menggulum bibir inarah. Masuk lah baby,I dah tak tahan sangat dah ni. Tiba tiba Riana keluar dari bilik. Dia melihat gelagat aku dan inarah.
"Sayang,siapa perempuan ni?"
Dia pembantu I baby.
Dan kami menikmati bahtera malammm. Kulihat Inarah kepuasan.
-sedap baby?
"Sedap sangat sayang,puas"
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌼🌸🌸🌸🌸🌸😏🌸😏🌸😏🌸😏🌸😏🌸😏🤗😏🌸😏🌸😏🌸😏🌸
RIANA POV*
HUHH aku isteri dia dia tak nak sentuh aku,sakitnya hati aku. Perempuan tu pon tah mne dia kutip🤢. Sundal ops. Tak pe lah mungkin semua ni ada hikmah.Keesokan harinya*
"Wey perempuan kau memang tak nak masak untuk aku ke?"
Saya dah masak dah tuan,ada tu. Tuan yang lambat sangat bangun,entah puas sangat kot dengan girlfriend semalam.
Adam memandangku dengan riak panas. Lalu adam mendekati bibirku dan menggulum rakus bibirku.
Aku terbuai. Lalu sehingga mengeluarkan desahan. "Arghh"
ADAM POV*
Kenapa lah laki dia ni tinggalkan dia. Teringat pasal laki ni lantas aku melepaskan gulumanku. Aku jijik dengan Riana bekas orang. Kenapa la aku mendapat isteri bekas orang.
Lantas aku meninggalkan dia dan bergerak ke office.
"Kau duduk rumah,stop kerja. Aku tanggung semua. Kau hias rumah ni bagi cantik,ni card. Kau keluarkan duit dalam ni dan shopping ikut keperluan kau. Barang dapur jangan lupa."
Baik tuan.
😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤
RIANA POV*
Hidup sebagai seorang pembantu? Aku redha. Sebab semua ni salah aku,memandu dengan tidak berhemah.Aku menuju kepasaraya. Lalu membeli sedikit barang dapur dan perhiasan rumah.
Apabila tiba di kedai baju,terlihat sepasang nightwear yang kelihatan menarik diwajahku.
Lalu aku membeli beberapa pasang lagi. Selesai membeli belah aku balik kerumah.
Apabila sampai dirumah aku terus menghias dan memasak untuk Adam. Kelihatan keadaan rumah simple tetapi menarik.
Huhh siap dah. Aku nak bersihkan diri dan try pakai baju yang aku beli tadi.
Yang seksi kututup dengan satin agar tidak seksi. Kalau tak kjap lagi Adam marah. Urgh kerja dia dah la marah je.
YOU ARE READING
MR CEO ITU SUAMIKU
RomantizmMengisahkan tentang Riana seorang janda berkelulusan master yang bekerja sebagai cleaner di perusahaan bapa Adam. Pada suatu hari Riana terlanggar kereta Adam,kemudian Adam meminta ganti rugi sebanyak***** Riana tidak mampu membayar. Sebagai ganti r...