°8°

318 32 13
                                    

Σε λίγα λεπτά, ο Minho θα περάσει να με πάρει, για να πάμε την βόλτα που λέγαμε εχτές.

Έχω να του ρίξω μια ανάκριση, μόνο λίστα με τις ερωτήσεις που θα του κάνω δεν έφτιαξα.

"Που θα πας;" με ρώτησε ο Hyunjin καθώς με έβλεπε να βάζω τα παπούτσια μου. "Μια βόλτα με τον Minho. Δεν νομίζω να αργήσω πολυ, θα φάμε μαζί βραδυνό." του απάντησα, και εκείνος απλά επέστρεψε την προσοχή του στην οθόνη του κινητού του.

"Καλά να περάσεις." μου είπε καθώς είδε πως άνοιξα την πόρτα για να φύγω. "Ευχαριστώ τα λέμε." του απάντησα, και βγήκα από το σπίτι.

Περίμενα απ'έξω, και μετά από λίγα λεπτά, ο Minho εμφανίστηκε.

"Δεν έφερες την μηχανή σου;" τον ρωτησα από μακριά, όσο τον πλησίαζα για να τον αγκαλιάσω. "Είπα να περπατήσουμε λίγο." μου απάντησε και εγώ αναφωνησα ένα απλο "ααα."

"Λοιπόν, παμε;" με ρώτησε, καθώς έμπλεξε τους αγκώνες μας. "Παμε." του απάντησα, και ξεκινήσαμε να περπατάμε με το ίδιο βήμα.

"Έχουμε πάρα μα πάρα πολλά να πούμε Minhακο." του είπα , και του χαμογελασα κάπως πονηρά. Εκείνος γελασε μαζί μου. "Γιατί έφυγες χθες από το πάρτυ; Δεν έκανα κάτι που δεν με εχεις δει να ξανακάνω." με ρώτησε περίεργος και συνοφριωσε τα φρύδια του.

"Ναι, αλλά έκανες ότι έκανες με την Edeline για την οποία υποτίθεται δεν νιώθεις τίποτα."

Άφησε το χέρι μου, και σταμάτησε απότομα το περπάτημα του. Το κατάλαβα μετά από λίγο, και γύρισα να τον δω να κοιτάει μπερδεμένος το έδαφος. Έπειτα, με κοίταξε περίεργος.

"Γιατί, για τις άλλες ενιωθα;" με ρωτάει με το βλέμμα αγελάδας, και εγώ κάνω ένα face palm.

"Προχωρά Minho μην με συγχιζεις απογευματιατικο."

Επιβραδυνε λίγο το βήμα του για να με φτάσει, και μετά από λίγο ήταν ξανά δίπλα μου και περπατούσαμε μαζί.

"Πάμε να πιούμε κάναν καφε;" τον ρώτησα, καθώς ήξερα ότι λίγο πιο πέρα υπήρχε μια καφετέρια. "Και δεν πάμε." Μου απάντησε και αναστέναξε.

Αφού περπάτησαμε λίγο ακόμα, και φτάσαμε στην καφετερεια, μπήκαμε μέσα και κατευθυνθήκαμε προς ένα απομακρυσμένο γωνιακό τραπέζι, στο βάθος του χώρου. Η μυρωδιά του καφέ τρύπησε την μύτη μου, και χαμογέλασα ελαφρά.

Μου αρέσει πολύ ο καφές.

Καθίσαμε στις καρέκλες, ο ένας απέναντι από τον άλλον, και χωρίς καν να προλάβουμε να πούμε κάτι, μια όμορφη σερβιτόρα εμφανίστηκε μπροστά μας.

𝐒𝐓𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 [𝐇𝐡𝐣]Where stories live. Discover now