8008135

20 0 2
                                    

Op een mysterieuze donkere dag.
Gebeurde er iets verdachts.
Er liep een man op straat.
Een lange slimme aantrekkelijke man.
Hij liep er sexy bij. Zijn broek zat aan zijn knieën en dat was wel een minpuntje.
Er liep een meisje voorbij. Ze zat te zingen over straat, ze zong: "I say boom boom boom, now everybody say way-ho". Ze merkte zelf niet dat ze zong, maar niemand vond dat erg. Ze had het geluid van een engel. Het was mooi en rustgevend. Tot dat ze de slimme aantrekkelijke man zag. Ze zij tegen de man: " I say boog boog boog, now trek je broek omhoog". De man keek naar haar en daarna na zijn broek. Hij had het zelf niet gemerkt. De slimme aantrekkelijke man vond het boom boom boom meisie wel sexy en het meisie hem ook. De man vraagt of ze op een date wil, en zij wilt dat wel. Als ze die avond op date zijn is de zanger in het restaurant gestikt in een bitterbal. De man zegt: "hee jij moet zingen, je kan dat zo hoed". Het meisie zegt: " oké ik doe t maar dan moet jij wel vertellen hoe je naam heet". Het is Rutte, Mark Rutte, zegt de man. De vrouw begon te zingen en iedereen in het restaurant zat mee te dansen en way-ho te zeggen. Wat was het toch een feest. Toen de vrouw terug van haar werk was vroeg haar man waar ze was geweest. Ze zij dat ze over moest werken. Haar man Bob vond dat typisch, want ze had niet eens een baan. Bob en het meisje gingen slapen. De volgende ochtend werd er aangeklopt, het was Rutte Mark Rutte. Er begon een gevecht tussen Bob en Markie. Ze kwamen er beide achter dat ze beide boos waren op het boom boom boom meisie.

Een paar maanden later was Bob gescheiden van dat meisie. Bob kon zich officieel Bob Duncan Rutte noemen.  Markie en Bobbie
waren getrouwd. Ze gingen verhuizen naar het ghetto buurtje : Constantijn pakt je van achter. Daar kwamen ze een zwerf pinguïn tegen. Ze noemden hem pingu. Ze waren een heel gelukkig gezin. Uit verbazing werd markie zwanger. 9 maanden later werd de lieve baby Bob geboren (swipe bij diss video voor de baby :). Ze waren een hele gelukkige familie. Bob begon zich af te vragen of Mark wel een man was. Uit allerlei testen bleek to verbazing van Markie Bob Bob en pingu te blijken dat Mark een vrouw was. Hij heette eigenlijk Martina Gerda Karen Annelies Brigitte Rutte. Ookal bleek Martina een vrouw te zijn Bob gaf niet op een bleef met hem getrouwd.

Einde

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 27, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Boog boog broek omhoogWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu