Jó olvasást! 😊🔞
___________________________________
Egy kicsit eláztunk mire beértünk nekem még is tetszett ez az egész szituáció. Kis romantikus volt az egész nem nyálasan, hanem inkább csak egy rózsaszín köd került ránk. Olyan varázslatosnak tűnt az egész ezért nem gondoltam bele, hogy ez nem fog öröké tartani.
Hoseok még mindig a kezem fogta és kicsit közelebb is húzott magához mikor már bent voltunk.
- Vizes lett a hajad. - kezdi el piszkálni a nedves tincseket a homlokomon.
- A tiéd is. - túrok bele a hajába majd hagyom nyakánál a kezem. Néhány percig néztünk egymás szemébe majd derekamra helyezve kezét húzott közelebb magához egy csókra. Majd elkezdet az ágy felé tolni, mert hogy itt az is volt nem túl nagy, de nekünk elég. Mikor elértünk a tárgyig és a lábam neki ütközött leültem és onnan néztem fel rá. Talán látta az arcomon azért kérdezett rá vagy én nem tudom mért tette.
- Még szűz vagy? - kérdezi a szemembe nézve csak bólintottam egyre pirosabb arccal.
- Én is. - mosolyodott el. Kicsit meg szeppenve néztem a szemébe és szerintem ezt ő is észrevette.
- Vigyázni fogok. - simít arcomra majd feljebb tornázom magam az ágyon így ő pedig felém mászott. Nagyon kis meg hitt volt az egész ahogy az eső kopogott odakint ahogy lassan levettük egymás ruháját és bőrünk egymáshoz simult. Pici érintések kicsi sóhajok ahogy ujjaink bejárták egymás testét. Majd valahogy én kerültem felülre nem tudom, hogy történt. Lábai közé furakodtam és bizonytalanul fogtam rá merevedésére. Elkezdtem mozgatni kezem, amit láttam rajta, hogy élvez. De ez nem volt elég közelebb hajoltam péniszéhez meg nyaltam makkját majd számba engedtem. Egy nagyobbat fel nyögött az érzéstől mikor felnéztem találkozott a tekintetük és így szoptam végig. Mikor elégnek véltem ajkaira hajoltam és a csókunk közben fordított a helyzetünkön. Ismét ő került felülre, amit nem bántam. Nagyon óvatos volt simogatta puszilgatta a bőröm néhol meg szívta, de azt is csak óvatosan. Egy álom így elveszíteni az ártatlanságod. Éppen a nyakamat kényeztette mikor összekulcsolta kezünk. Másik keze déli tájakon kezdet barangolni rá fogott péniszemre és elkezdte mozgatni kezét. Majd fenekem is kezelésbe vette és elkezdet tágítani. Kicsit kellemetlen volt, de hozzá lehetett szokni a harmadik ujját már sokkal jobban meg éreztem. Mikor végzet a tágítással magát helyezte bejáratomhoz. Egy bólintással jeleztem, hogy mehet így lassan elmerült bennem. Mikor teljesen bennem volt egy kicsit várt, de ez már nagyon fájt így lefolyt néhány könnycsepp arcomon.
- Sajnálom mindjárt jobb lesz. - törölte le a könnyeim. Egy csókkal próbálta elterelni a figyelmem a fájdalomról, ami sikerült is. El lazultam puha ajkaitól és sikerült jobban elengedni magam. Lassan mozogni kezdet, ami elsőnek feszített, de végül át ment jól eső érzésbe és egyre jobban élveztem. Aminek hangot is adtam egymás csillogó szemébe nézve indultunk el a csúcsra jutás útján. Többször is meg csókolt és meg fogta a kezem is. A testemben éreztem, hogy már nem bírom sokáig. Elkezdte péniszem izgatni közben, ami egy löket volt számomra. Nem kellett sok és markába élveztem. Ő is mozgott még néhányat és belém engedte magát. Kihúzodva belőlem feküdt mellém én pedig mellkasára feküdtem és át öleltem. Éreztem ahogy ki folyik belőlem a nedve, amit letöröltünk és vissza feküdtünk....
- Ugye bármi történik mindig mellettem leszel? - kérdezem néhány perccel később.
- Persze. - simogatja oldalam.
- Még akkor is, ha valami olyasmit tudsz meg rólam, ami nem tetszik? - pillantok fel rá.
- Akkor is. - néz a szemembe mosolyogva. Én csak hallgatva az eső kopogását hagytam, hogy elaludjak. Remélem tényleg így lesz és bármi történik ő mindig mellettem lesz. Menthetetlenül bele szeretem régen még zavart volna. Nem az, hogy fiú, hanem az, hogy a köznépből való. Édesapám mindig azt mondta, hogy ne alacsonyodjak le a szintjükre. Hogy nekem nem köztük van a helyem, hanem a csillogó fény űző élet való nekem. De mire jó az olyan élet, ha sose lehetsz igazán boldog. Mások felett lenni nem minden ítélkezni tele rosszindulattal nem jó. Saját tapasztalat, de mióta meg ismertem Hoseokot sokkal boldogabb vagyok és elengedtem azt az életet amennyire csak tudom. Az nem én vagyok nem olyan vagyok valójában én nem akarok embereket ölni. Nem akarok rossz ember lenni jó ember akarok lenni. Vidámságot hozni az emberekre nem pedig halált félelmet és szomorúságot. Lehetséges ezt a poklot még meg változtatni és jobbá tenni valahogy?___________________________________
Ezt a kis együtt létük próbáltam kicsit vissza fogottra írni semmi durvulás. Ennek az egyik oka az, hogy ennek a könyvnek nem a +18 az alapja. A másik meg még nem akarom, hogy durvuljanak majd lesz olyan is.2020.05.31
ESTÁS LEYENDO
Daechwita ×YoonSeok×
FanficYoongi egy kis faluban él Daechwitaban egész pontosan az uralkodó fia. A lakosok nem szeretik sőt kifejezetten utalják. Mivel rendszeresen végezteti ki az embereket félnek tőle. Viszont van egy képessége, amiről senki se tud még az apja se. Ezt fel...