1.Bölüm

66 16 4
                                    

Güncel kurgularım kaotik olduğundan soft bir kurgu ile dengelemek istedim. Birbirlerini seven insanlar göremeye ya da en azından yazıp, okumaya ihtiyacım var. Hepimize keyifli okumalar o zaman~~

Okul bir başka yeni dönemi karşıladığından dolayı oldukça gürültülüydü. Tatil sonrası birbirlerini gören arkadaşlar neşeli bir şekilde yaşadıklarını anlatıyor veya kocaman bavullarını odalarına çıkarmaya uğraşıyorlardı. Yurt kısmında kaotik bir ortam hakimdi çünkü yeni dönemde herkesin odası ve oda arkadaşları değişmişti. Herkes yılın kalanında evleri olacak odalarına yerleşme çabasındaydı.

Jeno da herkesten farklı değildi. Odası değiştiği için biraz mutsuz olsa da yeni birisi ile odasını paylaşma fikri onu heyecanlandırmıştı.

"Jeno-yah,yakala!"

Jeno aniden kendisine fırlatılan küçük topu hızlıca tutup ona sırıtan arkadaşına kocaman gülümsedi.

"Selam hyung!"

Adı Mark olan bu genç Jeno dan bir yaş büyüktü ve ikisi de okulun beyzbol takımındalardı. Mark uzun zaman sonra gördüğü arkadaşına kocaman sarılıp saçlarını karıştırdı "Seni çookk özlediiimm!" diye söyledi uzatarak sesi sevimliden çok hırıltılıydı. İki köpek yavrusu boğuşuyor gibiydi. Daha sonra Jeno'yu dağınık saçları ile rahat bırakıp gencin bir elindeki bavulu aldı geri geri yürüyerek konuşmaya başladı.

"Son yılımda yeni bir oda arkadaşı çok garip geliyor."

Jeno kafasını olumlu anlamda sallayınca yaşça büyük olan devam etti.

"En azından Haechan, tanıdık birisi."

Jeno eğlenen bir tavırla kaşını kaldırıp "Oda arkadaşın Haechan mı hyung?" diye sordu "Kolay gelsin şimdiden."

Mark suratını asıp "Niye öyle dedin ki şimdi?" diye sordu mızmızlanarak.

Jeno omuz silkip "Geçen dönem oda arkadaşımdı hayatımdan usanmıştım."

Diğer genç bu haber hayal kırıklığına uğramış bir şekilde omuzlarını aşağıya düşürdü ve geri geri yürümekten vazgeçip önünü dönerek ilerledi. Jeno'nun yeni odasının kapısına vardıklarında ise odanın içerisinden koridora taşan şarkı sesi ile meraklı bir şekilde kapıyı açıp içeriye girdiler.

"'Cause your kisses lift me higher

Like a sweet song of a choir 

And you light my morning sky

 With burning love"

Kapıyı açmaları ile beraber buğulu gelen ses netleşmiş ve Elvis Presley ikilinin kulaklarında dans etmeye başlamıştı. Tek dans eden de o değildi odanın içerisinde bulunan gençte gözleri kapalı bir şekilde bir o yana bir bu yana sallanıyor hiçbir ritmi atlamıyordu. Jeno karşılaştığı manzara karşısında neşelenirken Mark ise oldukça eğleniyor gibi duruyordu öyle ki hem ayağı hem kafası ile ritim tutmaya başlamıştı bile.

"I'm just a hunk, a hunk of burning love 

Just a hunk, a hunk of burning love 

Just a hunk, a hunk of burning love"

Şarkının bitmesi ile beraber odanın içindeki gençte klasik bir Elvis Presley pozu ile tam ikilinin önünde durmuştu. Gerçi gözleri kapalı olduğundan onları fark etmemişti bile lakin Mark bu gerçekliği bozmaya kararlı bir şekilde genci alkışlamaya başladı. Duyduğu sesle neye uğradığını şaşıran genç korku ile gözlerini açıp küçük bir korku nidası attı. Gerçi bu Mark'ın pek umurunda değidi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

||Uptown Boys|| [Nomin/Jaeno]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin