Vodemort ve Rabastan riddle malikanesine geldiklerinde rabastan asasıyla beşik yaratıp bebeği içine koydu.Voldemort' da bu sırada çocuğa ne yapacağını düşünüyordu, çocuk öldürme lanetinden sağ kurtuldu büyülü gücünü' de hissediyordu ama çocuklardan nefret ediyordu. Harry Potter'ı adanmışlarından biri yapacaktı, sadece iyi niyetiyle en kötü şeyleri yapabilecek ve büyücülük dünyasını önce Büyük Britanya'da, sonra da onun yönetmesine izin verecek vicdansız bir varlık olacaktı. dünyanın geri kalanı. Bu hırslar çok büyüktü, ama her zaman kendine inandığından, bunları başarabileceğini biliyordu. Ama her şeyden önce bu bebekten olabildiğince çabuk kurtulmalıydı, yoksa imajı bir darbe alabilirdi.Rabastan'dan, Bellatrix'i çağırrmasını istedi.Gönderdiği kişinin gelişini sabırla bekledi. En azından uzun beyazımsı parmaklarının koltuğunun kollarında piyano çalmasına rağmen sabırlı olmaya çalışıyordu.
Sağındaki kapı açıldı ve sonunda görmek istediği kişiyi, topuklarının dibinde cücesini içeri aldı. Yeni gelen çok güzel genç kadın, Voldemort'un teğmenlerinden biri ve kişisel danışmanı olarak Ölüm Yiyenler arasında iyi biliniyordu. Uzun, koyu kahverengi saçları gür ve sırtından aşağı eğimliydi. Uzun ve ince, zayıf figürü, güçlü bir karaktere ve bir parçası olduğu büyük soylu büyücülük aileleri dışında sıradışı bir küstahlığa sahipti. Ağır göz kapakları ve beyazımsı teni küstahlığını vurguladı ve taktığı kötü gülümseme, etrafını korkudan bayılttı. Ek olarak,
- Bana sordun mu usta? kibarca sordu.
- Bellatrix! Sonunda buradasın ! Yakına gel, seninle konuşmak istiyorum... Sen, diye ekledi, elfine hitap ederek, gözümden kaybolun.
Kadın bunu yaptı ve ona saygı göstermeden önce yumuşak ve zarif bir yürüyüşle Voldemort'a doğru yürüdü.
- Senin için ne yapabilirim usta? isimli Bellatrix'e sordu.
"Seni buraya getirmemin çok özel bir nedeni var sevgili Bella'm," dedi Voldemort. Ama önce, bana olan bağlılığın hala sarsılmaz ve koşulsuz olup olmadığını bilmek isterim... öyle mi?
- Size hizmet etmek ve sizin adınıza işler yapmak kalbime yakın olan ve ailemle birlikte dünyadaki en önemli şeydir. Cenneti ve dünyayı hareket ettirebilir ve sizi tatmin etmek için en kötü vahşetleri yapabilirim, efendim. Sana olan bağlılığımı bir kez sorgulasam bile utançtan ölürdüm ...
- Bunu duymak güzel. Yani sırf beni memnun etmek için en nankör şeyleri yapmaya istekli misin?
Elbette lordum, dedi Bellatrix yüzünü eğik tutarak.
- Senin için bir görevim var. Uzun bir süre boyunca gerçekleşen ve sizi bir süreliğine mücadeleden uzak tutacak bir görev. Şimdiye kadar benim için yapmanı emrettiğim her şeyden tamamen farklı olacak.
- Ne ... Nelerden oluşuyor? diye sordu.
Ancak büyük hayal kırıklığı nedeniyle ses tonu biraz kısıktı. Lord Voldemort'un hizmetinde olduğundan beri, her zaman çeşitli yanlışları gerçekleştirmek için sahaya gönderilmişti, bunların en başarılısı muhtemelen Muggle katliamıydı. Tarlada kadın olan o, kendisini başkalarının arka planında görmedi. Ustası, koltuğundan kalkarken ve başını hafifçe kaldırmak için önünde çömelirken, onun yenilgici ses tonunu duymuş olmalı.
- Senden istediğimi yapmakta isteksiz olur musun Bella? diye sordu, ona o kara gözlerle bakarak.
- Hayır efendim ... Sadece, diğer Ölüm Yiyenler gidip ülke çapında sizin adınıza kötülük yaparken, sizin emirlerinizle geride kalma alışkanlığım yok.
- Merak etmeyin, size sunacaklarım sizi çok memnun etmelidir, sadece size değil, bana söylediğine inanıyorsam Rodolphus'a da.
- Bu ikimizi de ilgilendirir mi? sordu çok daha eğlenceli bir ses tonuyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Henry Lestrange
أدب الهواةVoldemort Harry potterı öldürmeye gittiği sırada büyü ters gidiyor öldüremediği çocuğu güvendiği iki kişiye yani Bellatrix ve Rodolphus'a veriyor ve çocuğu oğulları olarak yetişmelerini söylüyor Bellatrix ve Rodolphus'da çocukları olamadığı için kab...