54~

49 26 1
                                    

Oradan çıkalı ne kadar oldu,bilmiyorum.Yürüyerek gittiğim yere baktığımda. Etrafımda tanıdık tabela aradım. Ama sinirle nerede olduğumu  anlamayarak ayağımı yere sürttüm.Ama sahile yakın bir yerdeydim.Sesi değil ama rüzgarı ve  soğuğu olduğunu hissediyordum. Ayaklarım benden izinsiz yürümeye başladığında içimde ki boşluk acıdı. Buraya kadar hızlı yürümüş olmalıydım. Belkide koşmuş...
Sonunda sahilk izleyebiliyordum...sahile vuran dalgaları...
Bir banka oturup üstümde ki ceketi çıkardım. Kendi nefesimj dinleyerek düşünmeye başladım.
İçimde ki ses..

"Bunların hepsi yine oyundu, atilla sana yine korumak için yapıyordu " desede .Atilla o kıza o yüzüğü takmıştı. Eğer öyle birşey olsa bile bana söylemesi lazımdı.

"Ona  evlenme teklifi edemez!!" Bunu bağırarak söylerken artık içime sığamadığımı farkettim.
Bu cümleyi bi 2 veya 3 kere daha tekrar ettim.
Ve her seferinde sesim birazda daha azaldı. İçimde ki boşluk hissi ise yükseliyordu içimde.Ben hıçkırarak ağlarken...
Bi an durdum.
Ben  gerçekten ona aşık mıydım , aşk bu muydu?
Aşk bir yandan alır ve bir yandan acıtır mıydı?

Ne hissettiğim artık umrumda değildi. Onlar eklenecekti ve bende bu hissten kurtulacaktım.Önümde ki sahile bakıp...

"Bugün ölmeyeceğim "diyerek oradan ayrıldım.

Yola bakıp gördüğüm ilk taksiye binerek adresi söyledim.

"Neye ihtiyacım olduğunu biliyordum."

Sevgili okuyucularım ;
Sol yanım> cennet  2 serisinin bitmesine

S
O
N

~4~

B
Ö
L
Ü
M

Kaldı.Nefeslerinizi tutun
Çünkü artık nazlı kendi yolunu çiziyor.
Ve ..
Burdan sonrası size süpriz olsun :)

Sol yanım  >Cennet<      ~Serisi  2~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin