A nagyobb jóért
[A/N: a dőlt betűvel írt részek a múlt eseményei! Nem tudom, mennyire kell ezt megmagyarázni, de velem volt már olyan, hogy úrja kellett olvasnom egy történetet, mert elsőre nem fogtam fel, mi volt a dőltes rész. Szóval okulva a saját szerencsétlenségemből ideírom, bár gyanítom más rájön.
Jó olvasást kívánok, már amennyire a történetemet lehet élvezni!♡]-Gellert Grindelwald annak idején minden követ megmozgatott annak érdekében, hogy eltegye a számára ártalmas embereket láb alól. - Mondta Dumbledore professzor, majd hosszan kifújta a levegőt.
A tanár irodájába vezető út feszült és kényelmetlen csendben telt. Csak a cipők kopogása hallatszott ahogy a két személy gyors létpekkel haladt a folyosón. Csak a Griffendél ház szellemének köszöntek, ennél több szó nem hagyta el egyikőjük száját sem.
Az irodába lépvén Dumbledore azonnal letette a nyakláncnak vélt tárgyat íróasztalára, majd a bútornak dőlve nézett Maurára, aki csak megszeppenve állt az ajtóban és a lehető legkisebbre próbálta összehúzni magát.-Ő végzett a szüleimmel is, nem igaz? - Csúszott ki Maura száján az első gondolata. Amint Dumbledore kiejtette a nevet a száján, a lánynak olyan érzése támadt, mintha mindent tudna. Pedig nem így volt, de még mennyire nem. Nem tudott semmit.
-De, igaz. - Érkezett a rövid válasz. -Ki mondta el neked?
-Senki, professzor. De nem beszélnénk róla ha nem ő lenne a tettes. Nem hívott volna ide és nem lenne ennyire megrémülve ha nem lenne közöm hozzá. - Mondta halkan a lány.
-Elsőéves létedre jobban vág az eszed mint néhány végzősnek. - Mosolyodott el Dumbledore. Ám ez a gesztus nem tartott sokáig, csak pillanatnyi öröm volt. Egy sokkal komplikáltabb és szomorúbb problémával álltak most szemben.-Ez, amit a könyvben találtál, nem más, mint egy vérszerződés. Van ötleted, kié lehet? - Tette fel a kérdést a professzor miközben finoman felemelte a láncot.
-Az egyik személy bizonyára Grindelwald. A másik... - akadt el Maura -talán a szövetségese? Egy iskolatársa vagy gyerekkori ismerőse. Nem tudom. - Ingatta a fejét.
-Egy kicsit mindegyik. A "másik" nem más, mint személy szerint az ember aki itt áll előtted. - Jelentette ki Dumbledore. Erre Maura feszültté vált, és megmarkolta pálcáját a zsebében. Nem tudott sok átkot, talán hatot vagy hetet, de készen állt használni bármelyiket ha meg kellett védenie magát. Rengeteg gondolat cikázott át a fején, menekülőutat keresett ha esetleg a szövetséges megtámadná. Dumbledore, miután eleget szórakozott Maura félelmén megszólalt:
-Nem foglak bántani, nem kell félned. Grindelwald és én már régóta nem vagyunk kapcsolatban. Sőt... már szinte az ellenségem.
-Szinte? Professzor, meggyilkolta a szüleimet... És még bizonyára sok más embert is. Nem gondolja, hogy a régi barátságokat félre kellene tenni? - Kérdezte még mindig kissé remegő hangon Maura. Rosszul érezte magát a témától és attól, ahogy a professzorral beszélt. Tiszteletlenségnek tűnt, bár Dumbledore nem mutatta jelét sértődöttségnek.
-Igazad van, de a mágia, mint sok más esetben is, közbeszól. Ez a vérszerződés gátol meg attól, hogy Grindelwald ellen cselekedjek.
-Mi történik ha megszegi? - Kérdezte Maura.
-Az erről szóló könyvek szerint a szerződést megszegő személy meghal, de úgy vélem, hogy a szimpla halálnál sokkal kínzóbb a büntetés. Én pedig nem kívánok sem szenvedni, sem meghalni. Sok dolgom van még. - Magyarázta Dumbledore.
-É-értem... Mit szeretne tőlem? - Vonta össze a szemöldökét Maura bizonytalanul.
-Felkészíteni. Grindelwald jelenleg nem tartózkodik az országban, meghát nem az ő stílusa elsőévesekkel harcolni. Neki sokkal látványosabb csata kell, amit megjegyeznek az emberek. Ezért gondolom úgy, hogy pár év múlva vissza fog jönni. Az egész világot "jobbá" akarja tenni, érvényesíteni az elveit és ki akar emelkedni mindenki közül.
-A nagyobb jóért... - Lehelte Maura maga elé meredve. Az emlékei csak úgy cikáztak, próbálta összerakni az értelmes és teljes egészt, mindeközben belső szervei légtornászbajnokságot bonyolítottak le testében. Hátratántorodott, és pár ingóságot ledöntve a polcról a falnak támaszkodott.
YOU ARE READING
Dementor patrónus
FanfictionMindenki patrónusa más, de egy különleges személyt csak egy dementor tud megvédeni a dementoroktól. A történet a Harry Potter előtti időben játszódik.