Melisa! Help mij!! MELISA!! IK VAL IN HET ZWARTE GAT.... HEEEELLLPP!!! "Neeeeeeeeeee!!" Schreeuwde ik wakker. " Nee! Nee! Nee! Nee!" Schreeuwde ik zo hard als ik kon. Mijn vader, moeder en zusje stormde naar binnen. "Wat is er aan de hand?" Vroeg mijn vader heel erg onboeiend.
Ik trilde nog steeds van de nachtmerrie die ik had gehad. "Ik....." stotterde ik. "WAT IS ER NOU AAN DE HAND!!?? Schreeuwde mijn moeder.
" ik..... ik hed een nachtmerrie." Zei ik zacht. "WAT!? HEB JE ONS DAARVOOR WAKKER GEMAAKT!?" Screeuwde mijn moeder. Ik was super bang, want ik wist dat ze me een paat slagen gaat verkopen. En ik mag morgen ook de hele dag niet uit mijn kamer mag. Mijn gaf me een harde stoot tegen mijn buik en daarna was het mijn vaders beurt. Hij sloeg mij op mijn been. Het deed niet echt veel pijn dus hij sloeg nog een keer, maar deze keer was het weer op mijn buik. Ik had daar al een stoot gekregen. Het deed vresleijk veel pijn. En ik schreeuwde het eruit. "AU!!!!" Ik kon niet stoppen met huilen. "BEN JE NU ECHT AAN HET HUILEN?!" VROEG mijn vader. Ik veegde snel mijn tranen uit, en kroop in mijn bed. Ik dacht dat het over was en dat alles klaar was. Maar dat had ik TOTAAL mis! Mijn zusje van 12 jaar kwam dichterbij en rukte de deken van het bed en kneep KEI-HARD in mijn been.
"Aaaaa!!" Schreeuwde ik van de pijn. Als laatst gaf ze me WEER een stoot tegen mijn buik aan. Op dat moment zag ik overal alleen maar zwarte vlekken, en toen...... werd alles zwart.De moeder van Melisa...
Melisa zat daar op de bed bewuste loos. Ik keek Paul (de vader van Melisa) aan en gebaarde dat we eruit gingen. We deden de deur dicht en gingen weer terug in onze bedden.