ddlg

224 8 0
                                    

𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐧.. & 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐮 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐚 𝐩𝐚𝐢𝐫 𝐨𝐟 𝐚𝐫𝐦𝐬 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐨𝐨𝐛𝐬... & 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐦𝐚𝐬𝐬𝐚𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐨𝐚𝐧..
𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲 𝐊𝐢𝐦 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠.. 𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐩𝐢𝐧𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐚𝐫𝐝𝐞𝐧 𝐧𝐢𝐩𝐩𝐥𝐞𝐬 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐥𝐢𝐧𝐜𝐡..

𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐨𝐚𝐧𝐞𝐝 "𝐝𝐚- 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲".... " 𝐲𝐞𝐬 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬 "... 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐮𝐢𝐭 & 𝐮 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐝 𝐛𝐫𝐚 𝐨𝐧.. 𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐞𝐜𝐤 & 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐢𝐜𝐤𝐞𝐲𝐬..

𝐘𝐨𝐮 𝐦𝐨𝐚𝐧𝐞𝐝 𝐥𝐨𝐮𝐝𝐞𝐫.. 𝐡𝐞 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝.. 𝐬𝐨 𝐧𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦.. 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐭 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮.. 𝐡𝐞 𝐛𝐢𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐥𝐢𝐩𝐬.. 𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐢𝐩𝐬 𝐬𝐞𝐝𝐮𝐜𝐭𝐢𝐯𝐞𝐥𝐲.. & 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐣𝐮𝐢𝐜𝐞𝐬 𝐫𝐮𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐠𝐡𝐬..

"𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 & 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐝𝐫𝐢𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐞𝐭 𝐡𝐦! "... 𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫 & 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐝𝐫𝐨𝐨𝐦..

𝐇𝐞 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐝 & 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐞𝐬.. 𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐮𝐫 𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐚 𝐛𝐢𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐞𝐭  𝐩𝐮𝐬𝐬𝐲.. 𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐠𝐡𝐬 & 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐡𝐢𝐯𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮..

𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐬𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐟𝐟... 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐚 𝐦𝐨𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐬𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬.. " 𝐈-𝐈'𝐦 𝐜-𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲𝐲" .. 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐛𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐮𝐬𝐬𝐲 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 & 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐚𝐥𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞.. 𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐧.. 𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 & 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐟 𝐮𝐫 𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬 ..
𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐨𝐨𝐛𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐣𝐮𝐠𝐠𝐥𝐞𝐝 𝐝𝐮𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐫𝐢𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 & 𝐢𝐭 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤.. 𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐨𝐨𝐛𝐬 & 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐬𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐡𝐚𝐫𝐝.. "𝐮𝐦𝐦 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲 - 𝐚𝐡"

𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐲 𝐰𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠.. "𝐨𝐡 𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲" 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐨𝐚𝐧𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭... 𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐥𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐝𝐣𝐮𝐬𝐭.. "𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐬𝐨 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭! " .. 𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐧𝐨 𝐭𝐨𝐦𝐨𝐫𝐫𝐨𝐰... 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐦𝐨𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨 𝐥𝐨𝐮𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐧𝐞𝐢𝐠𝐡𝐛𝐨𝐫𝐬 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬... "𝐈'𝐦 𝐜𝐮𝐦𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐮𝐜𝐤" 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐨𝐚𝐧𝐞𝐝... "𝐦𝐞 𝐭𝐨𝐨"... 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞.. 𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 & 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐮𝐦𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐦𝐢𝐱𝐞𝐝 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐫𝐢𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮.... 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐩𝐚𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐫𝐝...
𝐇𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐚𝐫 & 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫𝐞𝐝- " 2𝐧𝐝 𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐫 "💦

🎁🔞OneshotsWhere stories live. Discover now