12| Hata değildi!

2.5K 170 61
                                    

🐰🐯

Gecenin geç saatlerinde açmıştım gözlerimi.

Üzerimin çıplak oluşuyla jungkook'la birlikte olduğumuz geldi gözlerimin önüne.

Hızlıca arkamı dönerken yatağın boş olduğunu gördüm.

Gözlerim doldu.

Yataktan doğrulurken gözlerim yere takıldı. Giydiğim kıyafetlerle süslenmişti.

Ayağa kalkıp hızlıca bornozumu geçirmiştim.

Odadan dışarı çıktığım da, jungkook'u aradı gözlerim.

İlk gün ki gibiydi. Yine birlikte olduğumuz bir gün, tek başıma ve jungkook'u ararken.

Hızlıca merdivenlerden indiğimde göremedim onu.

Gitmişti yine.

Koltuğa çökerken, akıttım gözyaşlarımı tane tane.

Daha sonra gelen sesle arkamı dönerken, jungkook saçları ıslak ve bornozlaydı.

"Jungkook,"

Hızlıca yanına gittim.

"Gittin sandım"

"Taehyung...biz hata yaptık. Sadece ihtiyaçlarımı karşılamış oldun, şimdi odana gidip yat ve olanları unut"

"H-hata mı? b-bu hata değildi. İkimizde istekliydik. B-beni her öptüğünde, seni s-seviyorum demen de hata mı huh? Bana, parlayan gözlerinle bakman da mı? Hayır! Biz hata yapmadık! H-hem ben seni seviyorum dediğini nasıl unuturum jungkook?"

"Anla şunu sadece ihtiyacımı sende karşıladım o kadar"

"H-hayır ihtiyaç değildi"

"Yıkan sonra da uyu, uykum var benim seninle uğraşamıycam"

Arkasını dönüp gittiğinde, ellerim kalbimi buldu.

Nefes alamıyor ve kalbim acıyordu.

Hata demişti.

Yavaşca odamı ilerlerken, banyoya girmiş ellerim çekmeceye giderken gördüğüm jiletle birlikte derince yutkunmuş sonra elime alıp kabine girdiğimde azıcık batırmıştım hassas tenime.

İğrenç hissediyordum.

Tenimden yere doğru süzülen kanları gördükçe midem bulandı, başım döndü.

Başımda akan sular kana karışıp düşürken, usulca bıraktım kendimi yere.

Sessiz hıçkıraklarım banyoda duyulurken, elimle ağzımı kapatıp göz yaşlarım süzülmeye devam etti.

Şuracıkta ölmek istedim.

Bunları hak etmemiştim.

Kabinden çıkarken dolabın kapağını açıp sargı bezini alıp sardım kanayan bölgeye.

Annesi gittiğinde terk etmeliydim burayı.

Babam gibi bana zarar veriyordu. Eski hayatıma dönemezdim.

𝐦𝐲 𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin