SRĐAN
"Da li si ti svjestan u čiju si kuću ušao?", bijesno sam udario crnokosog šmokljana koji mi se smijao u facu.
"Policajac u pokušaju", nakezio mi se.
Lupio sam ga šakom i čuo kako ciči. "Policajac u pokušaju jesam, ali nju jesi htio nju zar ne, a ne novac. Uhvatit ću vam gazdu kad tad i jako smo blizu, a onda ćete kao vrapci da odete u nebo", čvrsto sam stisnuo vilicu.
Nikola je ušao unutra i rekao mi da Anita gore plače i ne može da se smiri. "Preuzmi ga", namignuo sam mu.
Ruke su mi bile od krvi koju je malac pljuvao, možda sam policajac i ovo ne bi bilo dobro za moj ugled, ali on je na mom posjedu želio je uzeti nešto moje uostalom.
Anita. Dovraga ta žena me izluđivala svojim imenom nisam znao šta da učinim s njom, sve stvari koje je činila činila je jer nije znala kako to utiče na muškarce. Volio sam iskusnije žene, ali po prvi put sam htio ja da nekome pomognem i vinem ga u sedmo nebo.
"Šta ti je?", drsko sam upitao.
Iako nisam želio ponašati se ovako prema njoj, morao sam. Nisam smio dozvoliti da više ikad budem ostavljen, ja ću bit taj koji će ostavljati. Žena mog života me prevarila, poslije nje svaka mi dođe kao šala.
"Ne želim da ga ubiješ", šmrcnula je.
"Da li si normalna on bi tebe ubio da ga nismo našli koji ti je kurac?", opsovao sam pred njom iako to nikad nisam uradio.
"Usput dolje je tvoja ljubav, došla je. Nikola je pustio unutra i plus je upoznao sa mnom", gadljivo me pogledala.
"Marina."
"Kurac moj", drsko je rekla.
Uhvatio sam je čvršće za vilicu. "Koga sam ljubio do maloprije?", unio sam joj se u facu.
Njezine plave oči su gledale u mene, bila je poput uplašene srne, ali imala je najljepše oči koje sam vidio. Nisam želio da me mrzi niti da me ovako uplašeno gleda.
"Više nećeš siđi dolje i ljubi nju", bahato me pogledala.
"Ljubit ću tebe", progurao sam je uz ormar i opet čvrsto držeći je za vilicu poljubio. Istraživao sam je i dirkao usnama, ruke je po prvi put stavila u moju kosu.
"Ne želim da me ljubiš ako imaš nekoga", tužno me pogledala.
"Izluđuješ me."
Vrata su se otvorila snažno i lupila od zid. Ova situacija je izgledala smiješno moja sex šema na vratima i žena koja mi se dopada se rastapa dok je milujem po obrazima.
"Srđane", Marina je lupkajući štiklama ušla unutra.
Anita se odmaknula od mene i stala u ćošak svoje sobe.
"Volim te i poželila sam te", došla je do mene i uhvatila me za kragnu snažno me ljubeći i ližući poput prave iskusne prostitutke.
"Šta radiš?", odmakeo sam je od sebe i obrisao usta.
"Nikola!", Nikola je došao odmah. "Vodi je odavde", izveo je moju kratkotrajnu šemu.
"Ja se nikada neću moći porediti s ovime, ona zna na koji način da te ljubi, vine u sedmo nebo ja sam neiskusna nisam žena za tebe i dalje sam djevojčica u srcu i zarobljena sam u tijelo žene. Žao mi je", tužno me pogledala iz kuta i pošla da izađe iz sobe.
"Nisi ni svjesna koliko nenamjerno radiš stvari koje me vinu, ali idi kada si naumila ne želiš biti s ovakvim čovjekom idi."
"Nažalost nismo mi pravi", nasmiješila mi se i otišla.
Nismo ni počeli, a kraj je.
A/N
hellou kaj kažete na ovo?
izvinite što kasnim volim vas ostavite mi komentare...