༻SARI IŞIK༺

297 76 36
                                    

Resim: GÖKTUĞ KIRAÇ

Multimedya: Kim Jonghyun (Beutiful Lady)

(Sen her ne kadar bu dünyadan gitmiş olsanda... Şarkıların hala benim kitaplarımı ve dünyamı neşeyle doldurucak. "Kim Jonghyun" u saygıyla ve rahmetle anıyorum.) 😭

*****

Okuduğum her satırda, şok üzerine şok yaşıyordum.

"Hazır mıyım? Göktuğmusun nesin!"

"Göktuğ bey diyecektiniz sanırım!"

"Bana bak Göktuğ bey! Sen bu kağıtta yazanları okuduğuna eminmisin? Sanırım sarhoştun? Çünkü bunlar bildiğin saçmalık!"

"Hahaha birincisi ben alkol kullanmam..!
İkincisi, evet yazılan herşeyi okudum. Çünkü hepsini bizzat kendim yazdım. Sizin bu işe başlamadan bırakacağınızı, şu an bile gözlerinizden okuyabiliyorum. Ben sadece işimi sağlama alıyorum."

Şimdi bu adam bana ne demek istiyor? Doğru beni daha tanımıyor. Benim adım Çisem! Ben aklıma koyduğum her şeyi yaparım..! Hadi Çisem, şu egosu boyundan uzun adama bir ders verelim. Bakalım kim başlamadan bırakıyormuş?

"Anlaştık Hadi deneyelim!"

Elimdeki kağıdı imzalarken, bir yandanda acaba başıma neler gelicek gelicek diye düşünüyordum. Başımı kaldırıp karşımda oturan adama doğru bakışlarımı devirdim.

"Öyleyse yarın sabah 08'de burda olun. Kuralları biliyorsunuz..! Her geciktiğiniz dakika, lehinize işleyecektir!"

Gururlu tavrımdan ödün vermeyerek, kendimden emin bir şekilde başımı salladım. Ayağa kalkıp kapıya yöneldim o sırada kulağıma egilip;

"Unutmadınız değilmi? Artık vücudunuz bana ait!"

*****

Bütün gece kağıtta yazanlar gözümün önüne geliyordu! Ne dedi o vücudum ona mı aitmiş? Bu adam kendini ne sanıyor..? Neyse bir süre bu ukalaya katlanmak zorundayım. Zaten bir kaç aya zayıflarım, bu sözleşmede tarih olur.

Bu gün istediğimi yiyebileceğim son gündü. Paramda yavaş yavaş suyunu çekiyordu, ama bu son ziyafetime engel olamazdı. En kısa zamanda iş bulmalıydım. Salondaki küçük masama yine çilingir sofrasını kurup, güzel olan bütün yiyeceklerle son vedamı gerçekleştiryordum...

Sabah: 7.20

Deli gibi çalan alarmla yerimden sıçradım.
Ve daha ilk günden geç kalmama dakikalar kalmıştı. Hızla giyinip evden çıktım.

Ofise geldiğimde gördüğüm manzara karşısında ne diyeceğimi şaşırdım. Göktuğ ile tayfası!

"Hoş geldiniz küçük hanım. Hayret saat tam 7.59 oldukça dakik birisiniz sanırım..! Bu arada yanımda gördüğünüz bu iki arkadaşla sizi vardiyalı olarak çalıştıracağız."

"Merhaba ben Aras uluslar arası kick bosk bölge şampiyonuyum tanıştığıma memnun oldum."

"Bende harun Arasın hem menajeri hemde antrenörüyüm."

"M-merhaba bende Çisem sizi tanıdığıma sevindim."

Allah'ım karşımda resmen model dergilerinden fırlamış, hem yakışıklı, hem kaslı 3 adam duruyordu ama ben Tavşanlı Yeşil Sweatshirt'im ve yağlı saçlarımla, resmen ben rezilim diye bağırıyordum. Gerçi rezillik benim olayımdı. Elbet bir gün zayıflayacak, tüm bu olanları güzelliğim ile telafi edecektim.

SIFIR BEDEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin