Biliyorsun yazmayı pek beceremem ama konu sen olunca cümlelerim bitmez. Bu yüzden ben yazmayı tercih ettim sesim güzel olsa senin için müzik söylerdim ama malesef. Hoşuna gider mi bilmiyorum ama işte içimden geçen her şeyi buraya yazacağım. Bilmiyorum kaderim misin ama kaderim olmanı çok isterim. Ben hayal kurarken tek kişilik kurmadım önce seni sonra kendimi düşündüm. Beraber geçireceğimiz günleri... Ama her zaman mutlu ol. Olursa bir gün kendini yalnız hissedersin beni hatırla hep yanında olduğumu unutma! Senin için ömrümü vermeye hazırım. Alabilirsin canımı. Beni bu öldürmez beni öldüren sana bir şey olması. Bak o zaman dayanamam, yıkarım bu dünyayı. Sende sakın seni kimsenin üzmesine izin verme hep mutlu ol. Ben seni hep seviyorum.
Biz seninle hiç beklemediğimiz bir yerde tanıştık. Aşkın nerde seni bulacağı bilinmez dedikleri bu olsa gerek. Ama iyiki buldu iyi ki beni sevdin seni buna hiç pişman etmeyeceğim, koruyacağım, evime kadın diye seni alacağım. Mutlu edeceğim.
Seviyorum ben seni ama ne bir âşık gibi ne de bir ozan... Ben seni annen gibi seviyorum. Karşılıksız...
Bu satırları yazmak benim için hiç kolay değil. Bunları yazarken seni o kadar çok özlüyorum ki... Hani diyorlar ya göz yaşı acizliğin göstergesi, YALAN. Ben bunları yazarken ağlıyorum evet ama bu ACİZLİKTEN değil bu acizliğe göğüs gerdiğim için... Evet mesafeler var. Evet ben burda ağlasam senin orda yanakların ıslanmaz. Ama sen orada ağlarsan benim burda hayatım durur, nefesim kesilir, dünya durur ben dönerim, kalbim atmayı bırakır. Hiç önemli değil bunlar benim için. Bu kalp seni mutlu edemezse atmasın, alacak kadar nefesim olmasın, dünya dursun. Mutlu ol iyilikler hep seni bulsun ben senin için kötü yaşarım.
Bu arada seni doğuran anneye kurban olurum. Söylersin çok teşekkür ederim anneme. İyi ki doğurdu seni. İyi ki yanımızda. Hakkı büyük helal eder inşallah. Sakın kırma annemi o benim için çok büyük bir hediye verdi inşallah kıymetini bilirim. Sana layık olabilirim.
Bu senin kutladığım ilk doğum günün. 2.5 yıl oldu beraberiz allah ayırmasın nazarlardan korusun. (amin) Belkide dünyanın en şanslı erkeği benim. Senin gibi güzel bir kız buldum. Ama kaybetmem asla. Bırakmam. [Anlayacağın bir ömür benden kurtuluş yok ;) ]
İsterdim ki bugününde yanında olayım, ellerini tutayım. Dünyaları sana veriyim. Ama olmayınca olmuyor. Olsun dayanırım ben. Çünkü sonunda SEN varsın. İyiki de varsın
İyiki doğdun, iyiki varsın, iyiki yanımdasın. Cümleler bitmez ama biraz da kalpler konuşmalı değil mi. Bazen susarak anlatır derdini insan. Bende öyle yapıyorum. Sen beni benden daha iyi bilirsin. Çünkü bana benden daha yakınsın. Damarlarımda akan kandasın.
Cümlelerimi bir şiirle bitirmek istiyorum :
Ben seninle varım
Ben aşık olunca yıldızlar kayıyor bu şehirde...
Her yıldız kaydığında bir dilek tutuyorum ikimiz için
Ve dua ediyorum Allah'a sana tekrar, tekrar aşık olabilmek için...
Ben seninle varım diyorum...
Evet, ben bunu diyebiliyorum
Aşığım çünkü yalnızca aşkı için gecesiyle gündüzünü karıştıran
Zararı olsa da bu aşktan
Sonunda mutluluğa kavuşacağına inanan
Bir aptalım kimi insanın gözünde belki de
Ama hayatı bir ulaşılmazı kovalayarak geçirmek tense
Aşkının peşin de sürünmeyi yeğleyen
Bir aptal
Bazen aşıyor içimdeki semaları aşkım
Ne kadar sana olan aşkım diye tartıyorum her biten günün ardından
Kırılıyor ağlıyor gökyüzü kıskançlıktan
Sonra ben seninle varım diyorum
Hayallere dalınca hiç kaybolacağımı düşünmezdim
Hep güzel rüyalar görüyorum içinde sen var olduğun için güzel olan
Açmıyorum gözlerimi güneşin parıltısına inat
Üşüyen özümde ki canlılığı
Güzel gözlerindir içimdeki sıkıntıyı hep kovan
Ben de yaşıyorum diyebiliyorum dünyayı
Tekrar doğmuş gibi zihnimde var aşkın
Kalbim senle var sensiz ise yarım
Benim özüm sensin
Çiçek misali
Ben seninle güzelim
Ben seninle varım!
Seni çok seven sevgilin!