وفاچودھری
جمیل اج اپنے سارے کام جلدی جلدی نمٹا رہا تھا ۔۔۔۔۔ وہ بہت خوش تھا ۔۔۔۔ کہ وہ بھی مشائر سے بات کر سکے گا فون پر۔۔۔۔۔۔۔۔ جیسے جمیل نے فلموں میں دیکھا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔ عشاء کہ بعد جمیل نے اپنا آسائمنٹ مکمل کیا ۔۔۔۔۔۔ پھر موبائل پکڑ کے بیٹھ گیا ۔۔۔۔۔۔۔ جمیل جب سے گھر آیا تھا ۔۔۔۔۔۔ مشائر کے نمبر کو اتنی دفعہ دیکھا تھا کہ اسے زبانی یاد ہو گیا تھا ۔۔۔۔۔ جمیل نے نمبر ملایا ۔۔۔۔۔۔۔ دھڑکتے دل سے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جمیل نے نمبر ریموو کر دیا ۔۔۔۔ یہ سوچتے ہوئے کہ مشائر پتا نہیں میرے بارے میں کیا سوچے گی ۔۔۔۔۔۔۔ کچھ نہیں سوچے گی ۔۔۔۔جمیل کے دل سے آواز آئی ۔۔۔۔۔۔۔۔تھی ۔۔۔۔۔۔۔ آخر کار جمیل نے کال ملا ہی دی تھی ۔۔۔۔۔۔ بیل جا رہی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔ جیسے جیسے بیل جا رہی تھی ۔۔۔۔۔۔ جمیل کا دل زور زور سے دھڑک رہا تھا ۔۔۔۔۔ مشائر جو کہ ٹی۔وی دیکھ رہی تھی ۔۔۔۔۔۔۔ بنا دیکھے ہی فون اٹھا لیا ۔۔۔۔۔۔
اسلام وعلیکم !!!!!!
مشائر نے فون کان سے لگاتے ہی کہا ۔۔۔۔ آگے سے کوئی آواز نا آئی ۔۔۔۔۔ ہیلو ۔۔۔۔۔ مشائر ایک دفعہ پھر بولی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جمیل کے فون پر ایک بار پھر مشائر کی آواز گونجی تھی ۔۔۔۔۔۔ جمیل کی ہمت نہیں ہو رہی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔ آگے سے بولنے کی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مشائر نے دو منٹ انتظار کیا پھر فون رکھنے لگی ۔۔۔۔۔۔۔۔
مشائر !!!!!!!!جمیل نے جب دیکھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کہ مشائر فون رکھنے لگی ہے ۔۔۔۔۔ تو وہ ہمت کر کے جلدی سے بولا ۔۔۔
جمیل!!!!!! مشائر جمیل کی آواز لاکھوں میں پہچان سکتی تھی ۔۔۔۔
کیا حال ہے مشائر ۔۔۔۔۔۔۔۔ جمیل تھوڑا ڈرتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔۔۔۔
میں ٹھیک ہوں تم بتاؤں ۔۔۔۔۔ تم نے کال کیوں کی ہے ۔۔۔۔۔۔ اور تمہیں میرا نمبر کہاں سے ملا ھمممم بتاؤں ۔۔۔۔۔۔
وہووووہ وہ ۔۔۔۔۔۔ جمیل ہکلاتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔
اب وہ وہ کیا لگا رکھی ہے ۔۔۔۔۔۔۔کیا تم ایسے لوفر لڑکے ہو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نہیں مشائر تم مجھے غلط سمجھ رہی ہو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جمیل وضاحت دیتے ہوئے بولااچھا تو تم غلط نہیں ہو ۔۔۔۔۔۔۔۔ تو کیا آدھی رات کو ایک لڑکی کو کال کرنا صحیح ہے ۔۔۔۔۔۔ ؟؟؟؟؟؟؟؟
جمیل ،مشائر کی بات سن کر شرمندہ ہو گیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور اس وقت کو کوس رہا تھا ۔۔۔۔۔۔۔ جب اس نے مشائر کو کال کرنے کا فیصلہ کیا ۔۔۔۔۔۔
جمیل اب بول نہیں رہے بتاؤں ۔۔۔۔۔۔۔ کیوں کی ہے تم نے کال مجھے ۔۔۔۔ وہ بھی رات کے اس پہر ۔۔۔۔۔۔۔ جب جمیل کچھ نا بولا ۔۔۔۔۔۔ تو مشائر پھر بولی ۔۔۔۔۔ میں تمہیں بتاتی ہوں تم نے مجھے کال کیوں کی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔ تم بھی باقی لڑکوں کی طرح ہو ۔۔۔۔۔۔ گھٹیا سوچ رکھنے والے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تم نے مجھے اس لیے کال کی ہے کہ تم مجھ سے آدھی آدھی رات تک بات کر سکو ۔۔۔جس طرح ہمارے معاشرے کی باقی نوجوان نسل کرتی ہے ۔۔۔۔۔۔
مسٹر جمیل میری بات غور سے سن لو ۔۔۔۔میں ایسی لڑکی نہیں ہوں ۔۔۔۔ جو لڑکوں سے آدھی آدھی رات تک اپنے والدین سے چھپ چھپ کر باتیں کرے ۔۔۔۔۔ اگر تم نے آدھی آدھی رات کو باتیں ہی کرنی تھیں تو ۔۔کسی اپنی جیسی سے محبت کا اظہار کرتے نا جو تم سے آدھی آدھی رات تک باتیں کرتی ۔۔۔۔ میں بلکل بھی ایسی نہیں ہوں ۔۔۔۔۔۔۔
میں نے سوچا تھا ہماری محبت پاک ہو گی ۔۔۔۔۔۔۔ کیونکہ تم میں کوئی ایسی حرکت نہیں دیکھی تھی میں نے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مگر مجھے اب اپنی اس حرکت پر شرم آ رہی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔ کہ میں نے تم جیسے انسان کو نیک سمجھا ۔۔۔۔۔۔۔ میں تو سوچ رہی تھی کہ ہماری محبت پاکیزہ ہو گی مگر تم نے تو میری ساری امیدوں پر پانی پھیر دیا ۔۔۔۔۔۔۔ مشائر بنا رکے بولی جا رہی تھی ۔۔۔۔۔۔
مجھے معاف کر دو مشائر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ موبائل سے جمیل کی آواز ابھری تھی ۔۔۔۔۔۔۔ اس کی آواز برائ ہوئی تھی ۔۔۔۔۔۔ جیسے وہ بے آواز رو رہا ہو ۔۔۔۔۔۔
جمیل تم رو رہے ہو ۔۔۔۔۔۔۔ مشائر نے جمیل سے پوچھا ۔۔۔۔۔۔۔ ؟؟؟؟؟
مشائر تم مجھے مت چھوڑنا ۔۔۔۔۔۔ پلیز میں آئندہ ایسی کوئی حرکت نہیں کروں گا ۔۔۔۔۔۔۔ پکا پرامس ۔۔۔۔۔۔
جمیل چھوٹے بچے کی طرح روتے ہوئے التجا کر رہا تھا ۔۔۔۔۔۔۔
دو منٹ کے لیے دونوں اطراف خاموشی ہو گئی تھی ۔۔۔۔۔۔
سوری مشائر میں شرمندہ ہوں اپنی غلطی پر ۔۔۔۔۔۔۔۔
کوئی بات نہیں ۔۔۔۔۔ مشائر جمیل کی برائی ہوئی آواز سن کر بولی ۔۔۔۔۔۔
میں بھی کچھ زیادہ ہی بول گئی ۔۔۔۔۔ مجھے بھی معاف کر دو ۔۔۔۔۔۔ مشائر اپنی اتنی طویل گفتگو کے زیرِ اثر بولی ۔۔۔۔
مشائر تم معافی نا مانگوں اس میں تمہاری کوئی غلطی نہیں ۔۔۔۔ غلطی تو سراسر میری ہے ۔۔۔۔ جمیل مشائر کو کہتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔۔۔۔ پلیزز مجھے معاف کر دو جمیل اپنی بات کے اختتام پر پھر ایک بار معافی مانگنے لگا ۔۔۔۔۔۔۔۔
جمیل کوئی بات نہیں ۔۔۔۔۔ تمہیں اپنی غلطی کا احساس ہو گیا ۔۔۔۔۔ مجھی خوشی ہوئی اس بات پر ۔۔۔۔۔۔ مشائر پہلے سے قدرے نرم لہجے میں بولی ۔۔۔۔ بہت بہت شکریہ مشائر ۔ آئندہ میں تمہاری اجازت کے بغیر کوئی قدم نہیں اٹھاؤں گا ۔۔۔۔۔۔ بس تم مجھے یہ بتا دو کہ تم نے مجھے دل سے معاف کر دیا ہے نا ۔ورنہ مجھے ساری رات نیند نہیں آئیے گی ۔۔۔۔۔۔ جمیل کے ایک ایک لفظ سے شرمساری ٹپک رہی تھی ۔۔۔۔۔
ہاں میں نے تمہیں دل سے معاف کر دیا ہے ۔۔۔۔۔۔۔ مشائر نرم لہجے سے بولی ۔۔۔۔۔ اب سو جاؤں رات بہت ہو گئی ہے ۔۔۔۔۔۔ اللہ حافظ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
تمہارا بہت بہت شکریہ مشائر ۔۔۔۔ اللہ حافظ ۔۔۔۔۔۔ یہ کہ کر جمیل اود مشائر دونوں نے فون رکھ دیا ۔۔۔۔
مجھے فخر ہے اپنی چوائس پر کہ مجھے اتنی اچھی لڑکی ۔۔ سے۔ محبت۔۔ کی جمیل نے دل میں سوچا۔۔۔اور
پھرسونے کے لیےلیٹ گیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ گنا ہ وہاں اور زیا دہ بڑھ جاتا ہے ۔۔۔۔۔ جہاں یہ جاننے کے باوجود کے یہ چیز غلط ہے پھر بھی کیا جائے ۔۔۔۔۔۔ مگر مشائر نے اس گناہ سے خود کو بچا لیا تھا ۔۔۔۔۔۔ اس نے اپنے والدین کی آنکھوں میں دھول نہیں جھونکی تھی ۔۔۔۔۔
میں اپنی ماما سے جمیل کے بارے میں سب شئیر کروں گی ۔۔۔۔۔۔ یہ سوچتے ہوئے مشائر نے ٹی۔وی بند کیا ۔جس کو جمیل کا فون آنے پر میوٹ لگا دیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔ اور پھر بیڈ پر سونے کے لیے چلی گئی ۔۔۔۔۔۔
**************-*--*******-*-
اج تو میں ضرور جمیل کو بھی بے سکون دیکھوں گا ۔۔۔۔۔۔ علی سکول جلدی پہنچ گیا تھا ۔۔۔۔۔ اور جمیل کا بےصبری سے انتظار کر رہا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اتنے میں جمیل کلاس میں داخل ہوا ۔۔۔۔۔۔۔ علی بھاگ کر جمیل کی جانب بڑھ گیا ۔ پیچھے سے مشائر بھی کلاس میں داخل ہوئی ۔۔۔۔۔۔ اسلام وعلیکم ۔!!!!! مشائر ایک نظر علی اور دوسری نظر جمیل کو دیکھتے ہوئے کہا ۔۔۔۔۔۔ وعلیکم اسلام ۔۔۔۔ جمیل نے سلام کا جواب دیا ۔۔۔۔۔۔۔ مگر علی کا تو منہ ہی کھلا رہ گیا ۔۔۔۔۔۔ ۔کہ سب کچھ نارمل کیسے ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دراصل جمیل کا چھوٹا بھائی مشائر کی کلاس میں پڑھتا تھا ۔۔۔۔۔۔ بلکل علی کی فوٹو کاپی تھا ۔۔۔۔۔۔ گھٹیا سوچ رکھنے والا ۔ اور لڑکیوں کے ساتھ ٹائم پاس کرنے والا ۔۔۔۔۔۔۔۔ اس نے مشائر کو جب پرپوز کیا تھا ۔۔۔۔۔۔ مشائر نے کھینچ کر چماٹا علی کہ بھائی کے منہ پر دے مارا تھا ۔۔۔۔۔ اور پھر جب اس نےمشائر کہ نمبر پر کالز کی اور اسے میسیجز کے ذریعے تنگ کرنے لگا ۔۔۔۔۔۔۔۔ تو مشائر کے والد صاحب نے علی کے گھر جا کر ۔۔۔۔۔۔۔ اس کہ والد سے اس کے بیٹے کی حرکتوں سے آگاہ کیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور پولیس میں رپورٹ درج کروانے کی بھی دھمکی دی تھی ۔۔۔۔۔ جس پر علی کے ابا نے یہ دعواہ کیا تھا کہ وہ اسے بورڈنگ سکول ڈال دیں گے ۔۔۔۔ آئندہ وہ مشائر کہ سکول کے اردگرد بھی نظر نہیں آئے گا ۔۔۔۔۔۔ بس رپورٹ درج نا کروائے ۔۔۔۔۔۔۔۔ ہماری معاشرے میں بہت بےعزتی ہو گی ۔۔۔۔۔۔۔ مشائر کے ابا نے ان کی بات مان لی تھی اور واقعی پھر علی کا بھائی سکول نہیں آیا تھا ۔۔۔۔۔۔ سب کچھ نارمل ہو گیا تھا ۔۔۔۔۔ مشائر کو اس بات کا علم نہیں تھا کہ وہ لڑکا علی کا بھائی تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اس لیے مشائر نے اسے پہچانا نہیں تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔
مشائر سلام کر کہ کلاس سے باہر جانے ہی لگی تھیں کہ سارے سٹوڈنٹس اسمبلی کے لیے گراؤنڈ کی طرف بڑھ گئے ۔۔۔۔۔۔ جمیل بھی اسمبلی کے لیے چلا گیا ۔۔۔۔۔۔ علی کی بات سنے بغیر ۔۔۔۔۔۔ اس بات پر تو میں تجھے چھوڑوں گا نہیں ۔۔۔۔ پورے سکول اور گلی میں بدنام کر دوں گا دونوں کو ۔۔۔۔۔۔ جمیل دل میں سوچتے ہوئے خود بھی گراؤنڈ کی
طرف بڑھ گیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
**********************
سکول سے
چھٹی ہو گئی تھی ۔۔۔۔۔۔۔ علی غصے سے آگ بگولہ ہوا تھا ۔۔۔۔۔۔۔ غصے کی حالت میں گھر پہنچا ۔۔۔۔۔ اور سیدھا اپنے گھر میں گھس گیا ۔۔۔۔۔۔
یہ جمیل کو تو میں نہیں چھوڑوں گا ۔۔۔۔ سمجھتا کیاہے خود کو ۔ اس کا میں نے جینا حرام نا کر دیا تو میرا نام علی نہیں ۔۔۔۔۔۔ اس کی ہمت کیسے ہوئی مجھے اگنور کرنے کی ۔۔۔۔۔
چل نا بتا ۔ ۔۔۔ میرے پاس بہت طریقے ہیں معلومات حاصل کرنے کے ۔۔۔۔۔۔۔۔
علی تنزیہ مسکراہٹ سے بولا ۔۔۔۔۔۔
پھر اپںی جیب سے موبائل نکالا اور جمیل کا نمبر ڈائل کیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یار وہ جو آج میم نے میتھیمیٹکس کے سوال سمجھائے ہیں وہ کیا تم مجھے میرے گھر آ کر سمجھا سکتے ہو ۔۔۔ کل میم نے ٹیسٹ لینا ہے ۔ صرف اس لیے ورنہ میں تجھے کبھی تکلیف نہ دیتا ۔۔۔۔ علی شہد سے بھی میٹھے لہجے سے بولا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مگر ابھی اندر کی کڑواہٹ جو علی کے دل میں جمیل کے لیے تھی ۔۔۔۔ ابھی جمیل سے پوشیدہ تھی ۔۔۔۔۔۔ مگر وہ وقت دور نہیں جب جمیل علی کی حقیقت سے واقف ہوگا ۔۔۔۔۔۔
اچھا یار میں ظہر کی نماز کے لئے مسجد جا رہا ہوں ۔۔۔۔۔ واپسی پر آؤں گا تمہارے گھر یہ کہ کر جمیل نے فون رکھ دیا ۔۔۔۔۔ ۔۔۔ مچھلی کو کانٹے میں پھنسانے کے لیے پہلے اسے کھانا دینا پڑتا ہے ۔۔۔۔۔ بلکل اسی طرح پہلے میں تمہیں اپنے میٹھے لہجے میں پھنساؤں گا ۔۔۔۔۔۔۔ پھر تمہارا شکار کروں گا ۔۔۔۔۔۔۔ علی موبائل کو دیکھتے ہوئے مکاری سے بولا پھر بیٹھ کر جمیل کا انتظار کرنے لگا ۔۔۔۔۔۔۔
پندرہ منٹ بعد ہی جمیل علی کے گھر پہنچ گیا ۔۔۔۔۔۔۔۔ دروازہ کھٹکھٹایا ۔۔ ۔۔
علی نے دروازہ کھولا ۔۔۔۔۔ اور جمیل کو سر سے پیر تک گھورا اس کو اپنی مطلوبہ چیز جمیل کے ہاتھ میں نظر آ گئی تھی ۔۔۔۔۔۔ جمیل نے اپنا موبائل ہاتھ میں ہی پکڑا ہوا تھا ۔۔۔۔۔۔ جس سے جمیل نے علی کے گھر آتے ہوئے ۔۔۔۔۔۔۔ اپنی ماما کو علی کے گھر جانے کے بارے میں آگآہ کیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آؤں جمیل ۔۔۔۔۔ علی جمیل کو لے کر ڈرائنگ روم میں آگیا ۔۔۔۔۔۔۔ جہاں وہ پورا سیٹپ لگا کر بیٹھا تھا ۔۔۔۔ تا کہ جمیل کو کسی قسم کا بھی شک نا ہو ۔۔۔۔۔۔۔ دیکھ یار جمیل مجھ سے یہ سوال حل ہی نہیں ہورہا ۔۔۔۔۔۔۔ یہ تو بہت آسان ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جمیل نے رجسٹر پکڑتے ہوئے کہا ۔۔۔۔۔ اچھا یار تو تو آتے ہی شروع ہو گیا ۔۔۔۔ رک میں تیرے لئے کچھ کھانے کو لاتا ھوں ۔۔۔۔۔ علی یہ کہتے ہوئے اٹھا ۔۔۔۔۔ نہیں یار وہ میں گھر سے کھانا کھا کر ہی نکلا تھا ۔۔۔۔۔۔۔ جمیل علی کو روکتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔۔ یار بس دو منٹ میں آیا میں ۔۔۔۔۔ علی یہ کہتے ہوئے ۔۔۔۔
کمرے سے باہر نکل گیا اور ایک ہی منٹ میں واپس بھی آ گیا ۔۔۔۔۔۔۔۔ جیسے جوس کا گلاس تو کمرے سے باہر ہی رکھا ہو ۔۔۔۔۔۔۔ یہ لے یار علی نے جوس کا گلاس جمیل کی طرف بڑھایا ۔۔۔۔۔۔۔ جیسے ہی جمیل گلاس پکڑنے کہ لیے ہاتھ آگے بڑھایا ۔۔۔۔۔۔ علی نے گلاس جمیل پر الٹ دیا ۔۔۔۔۔۔۔ سارا جوس جمیل کے کپڑوں پر گر گیا ۔۔۔۔۔۔ چونکہ جمیل کا دہان رجسٹر پر تھا اس لیے وہ علی کی مکاری نا دیکھ سکا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سوری سوری یار ۔۔۔۔۔۔ وہ ۔۔۔۔۔۔۔ یہ واش روم ہے جا کر اپنی شرٹ دھولے ورنہ داغ نہیں اترے گا ۔۔۔۔۔۔ جمیل اپنی شرٹ جھاڑتے ہوئے واش کی طرف بڑھ گیا ۔۔۔۔۔ یہ کہتے ہوئے کہ کوئی بات نہیں میں دھو لیتا ھوں ۔۔۔۔۔۔۔ جیسے ھی جمیل واش روم میں گیا بھاگ کر علی نے کنڈی لگائی ۔۔۔۔ اس طرح کہ جمیل کو پتا نا لگے ۔۔۔۔۔۔۔۔ کنڈی لگانے کہ بعد علی جمیل کہ موبائل کی طرف لپکا ۔۔۔۔۔۔ جلدی سے موبائل پکڑا ۔۔۔۔۔۔ کال رکورڈر والی ایپ اوپن کی جو علی نے جمیل کے موبائل میں ہائیڈ کر رکھی تھی ۔۔۔۔۔۔ پھر جمیل اور مشائر کی گفتگو سںنے لگا ۔۔۔۔۔
میرے بھائی کی کالز پر تو تونے اپںے ابا کو بھیج دیا تھا ۔۔۔ ۔۔ علی مشائر کہ بارے میں سوچتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔۔۔ اتنے میں جمیل دروازہ کھٹکھٹانے لگا ۔۔۔۔۔۔۔۔ جلدے میں علی سے ایپ ہایئڈ ہونے کی بجائے ڈلیٹ ہی ہو گئی ۔۔۔۔۔۔ علی جلدی سے واش کی طرف لپکا ۔۔۔۔۔۔۔۔ کنڈی اس طرح کھولی کہ جمیل کو پتا نا لگے ۔۔۔۔۔۔ اور پھر دروازے کو اس طرح کھینچ کر کھولا کہ اگلے کو اس بات کا شبہ ہو کہ دروازہ جام ہو گیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یار علی دروازہ کیوں بند کیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یار میں نے دروازہ نہیں بند کیا ۔۔۔۔۔۔ پتا نہیں دروازہ کو کیا ہو گیا ہے دو تین دن سے بہت جام ہو رہا ہے ۔۔۔۔۔۔۔ علی جلدی سے بات بناتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔۔۔۔ اچھا یار اب جلدی کرو ۔۔۔۔۔۔۔ میں نے گھر بھی جانا ہے ۔۔۔۔ یہ کہ کر جمیل رجسٹر کے طرف بڑھا اور جلدی سے سوال حل کرنے لگا ۔۔۔۔۔۔۔
علی ، جمیل کی بیزاری محسوس کر چکا تھا اور وہ جانتا تھاکہ اب جمیل اس کی کوئی بات نہیں مانے گا ۔۔۔۔۔
سوال سمجھا کر جمیل جانے کے لیے اٹھ کھڑا ہوا ۔۔۔۔۔۔ چلو یار اب میں چلتا ہوں ۔۔۔۔ اتنی دیر ہو گئی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔
یار اگر مجھ سے کوئی غلطی کوتاہی ہو گئی ہو تو معاف کر دینا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ علی جمیل کو گلے لگاتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔ تاکہ اپنا اعتماد پھر بحال کر سکے ۔۔۔۔۔۔۔ کیونکہ علی یہ محسوس کر چکا تھا کہ جمیل کو کہی نا کہی تو شک ہو ہی گیا ہے ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔ نہیں یار ایسی کوئی بات نہیں ہے ۔۔۔۔اب میں چلتا ہوں خدا حافظ ۔۔۔۔۔۔ یہ کہہ کر جمیل چلآ گیا ۔۔۔۔۔
یہ جمیل کو تو میں ںہیں چھڑوں گا ۔۔۔۔ میرے دو وار نشانے سے چوک گئے تو کیا ہوا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میرا تیسرا اور آخری نشانہ ضرور ان دونوں کی زندگیوں پر گہرے اثرات چھوڑے گا ۔۔۔۔۔۔۔ یہ سوچ کر جمیل زور زور سے ہنسنے لگا ۔۔۔۔۔۔۔
اب پتا نہیں علی کے شیطانے دماغ میں کیا چل رہا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ علی تو منافقت کہ آلہ درجے پر پہنچ چکا تھا ۔۔۔۔۔۔۔ اب پتا نہیں اس کا تیسرا وار کیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔
***********************
انشاءاللہ باقی آئندہپلیز ریڈ کر کہ کمنٹ ضروررررررر کیجیے گا ۔۔۔
ESTÁS LEYENDO
عشق کے ساون میں بھیگ جاؤں ( مکمل )✔✔✔
Ficción Generalاگر میں مختصراً آپ کو اس ناول کے بارے میں بتاؤں تو یہ عشق کی داستاں ہے اور محبت کبھی بھی عشق کا مقابلہ نہیں کر سکتی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ہو سکتا ہے آپ کو یہ ناول بچوں والا لگے مگر غلطیوں کی شروعات ہی اس عمر میں ہوتی ہے ۔۔۔۔بہت کم لوگ ایسے ہوتے ہیں جنہیں عشق ہو...