Taksinin durduğu yere uzunca bakıp aşağı indim.Hava kararmıştı.Gökyüzü kızılımsı renginden gri' ye boyanmıştı.Bulutlar ise..
Onlarda benimle aynı hissi taşıyor gibiydi..
Kapıya hafifçe avfumun içi ile sertçe vurdum.Dakikalar sonra kapı açıldı karşımda duran kişi beni görür görmez bir şok yaşadı."Nazlı senin burda ne işin var? "
Elimde olmadan gülümsedim.Bu tepkim yanaklarımı acıtmıştı.
Başımla selam vererek kapıda bekledim.Ben konuşmadan .."Atilla'nın nerde olduğunu bilmiyorum.." dedi.
Ben ise yine gülümsedim...
"Bana cenneti verir misin? " dedimm kibar bi şekilde.
"Cennet mi? " dedi kaan .Ve devam ederek.
"Onu ben vermiyorum, atilla'dan alıp veririm dedi.
Ben ise ufak bir kahkaha atıp..
"Bana masal anlatma kaan evinin onlarla dolu olduğunu biliyorum" dedim.Ama kaan istediğimi vermeyeceğini anlayınca ordan ayrılıp evimin yolunu tuttum.
2 hafta sonra..
Öncekinden iyi değildim , hala o içimde ki boşluk vardı. Ama şuan onların evcilik oyunlarını düşünmezdim sınavlarım vardı ve bu benim son biletimdi.Burdan gitmek için....
Masaya oturup tam ders çalışmaya hazırlanıyorum ki en önemli kitabımı bulamamıştım.Sonra sinir krizi geçirmemek için sakince yerime oturup derin nefes alıp, verdim.Onları atilla'nın evinde unutmuş olmalıydım, yani orda ki odamda.
İlk aleynayı arayıp evde olup olmadıklarını sordum, ama evde olmadıklarını sadece meryem abla'nın orda olduğunu söyledi.
Bunun üzerine bende üstümü giyinip atilla'nın evinin yolunu tuttum.Kapıya geldiğimde sanki o gün tekrar yaşanıyor gibi hissetttim.O an meryem abla kapıyı açınca bütün kurgularım başımdan dağılıp gitti."Merhaba meryem abla .."
"Merhaba nazlı hoşgeldin..." diyerek bana sarıldı.
"Ben birkaç kitabımı burda unutmuş onları alacaktım. "
Meryem abla bana gülümseyerek içeri doğru çekti. Üst kata doğru çıkarken , benim denilen odanın kapısının önüne geldim.Kolu çevirmeden önce aşağıda ki sesleri dinledim. Meryem abla başka işlerle uğraşmış olmalıydı ki; tabak , tencere sesleri geliyordu.Bir an o kolu bırakıp yukarı baktım. Ve sessiz adımlarla yukarı doğru çıktım. Atilla'nın odasına geldiğimde ise tablonun olduğu duvara doğru gittim.Tabloyu yerinden çıkarıp yere koyarken ..
Biraz durdum.
Vazgeçmeden elimi duvara bastırdım.Soğuk şişe elime değerken, korkarak birkaç adım geriledim.Sonra komidin üstünde ki fotoğrafa baktım...
"Üzgünüm atilla. ." Diyerek elimi tekrar duvarda ki boşluğa uzattım. Avcuma gelen soğuk şişeyi çıkarırken elime bir şişe daha çarptı..ve bir şişe daha..
Düşünmeden onlarıda aldım. Gözlerimle onları izlerken bir an aklımdan geçenleri düşündüm. Belki derken kendime...
Keşke dememek için olduğunu düşünerek cebime koydum.Ve tabloyuda yerine koyarak .Tekrar olduğum yerde yere çöktüm.Gerçekten yapmak istiyor muydum?
Gözlerimi kapattım , ve atilla' nın dediklerini düşündüm ..
Gözlerimi açıp , bu sefer istediğimin bu olduğunu düşündüm.
Unutmak..Şişelerden birini açıp avcuma düşen haplara baktım. 4 tanesi bana sanki gülümseyerek bakıyordu. Sanki içmezsem pişman olacakmışım gibi.
Cezbediciydi..
Sanırım dünyamın biraz eğlenceye ihtiyacı vardı. Gözlerimi kapatıp , ilk hapı dudaklarımdan aşağı ittirdim.Gözlerimi açmadan bekledim.Ama sonunda dayanamayıp açtım .
Neden hala birşey olmamıştı. ?
"1 tane az mı olmalıydı ." Diye düşünerek elimde ki diğer üç hapı daha dudaklarımdan aşağı gönderdim.
Biraz daha içmeyi düşünerek kapının açılmasıyla elimde ki şişeyi arkama sakladım. Panikle arkamı dönerken.."Nazlı sen burda napıyorsun? " karşımda merti görünce biraz şaşırmış ve panik olmuştum.
"Şey... kitaplarım burda kalmıştı da oda bulamayınca belki atilla'nın odasında kalmıştır diye düşündüm.." dedim ve devam ederek..
"Burda da yokmuş ben gideyim artık eve geç kalıyorum..."Daha fazla gevelemeden , kendimi onun yanından dışarı attım.Alalacele merdivenleri inerken hap sesleri tıng tıng diye şişede sallanıyordu.Eve giderken içtiğim şeyin cennet olmadığına emindim kesin atilla onun içine vitamin hapı koymuş olmalıydı.Avcumda şişeyi sıkıp ,çantama koydum.Öyle boş hissediyordum ki , cennet bile buna mani olamamıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sol yanım >Cennet< ~Serisi 2~
Teen FictionCennetle tanışmaya cesaretiniz var mı? Sırlar kapısı aralanıyor ve merakla beklenen cennet kendini Ele veriyor.. Nazlı artık herşeyi göze alarak cenneti araştırmaya başlar. Nazlı cenneti tanıdıkça ona daha yoğun duygular beslereken , bir yandan da...