10

2.3K 124 6
                                    

○Jimin pov.○

Jungkookkal ma a korrepetálás után randizni megyünk. Most éppen a könyvtárban ülünk, és matekozunk. Jungkooknak egyre jobban megy a tanulás, és az igazgató azt mondta hogy amíg egy stabil hármasra vagy négyesre fel nem hozzuk a jegyét, addig tanítanom kell őt. Amit persze, nem bánok, mert több időt tudunk együtt tölteni.
- Kész. - Fejezte be, a feladatot ami adtam neki. Elvettem előle, hogy leellenőrizzem, de szinte hibátlan lett.
- Ügyes vagy. - Dícsértem meg. Ő pedig csücsöríteni kezdett. Elkuncogtam magam, körbe néztem, mikor láttam hogy senki nem néz erre, egy puszit nyomtam a szájára.
- Folytassuk. - Fordítottam vissza fejem, a könyv felé. Még egy órán át gyakoroltunk, aztán elindultunk a randi helyszínére. Amit én még mindig nem tudok, ugyanis ez a tulok itt mellettem, nem volt képes elárulni hogy merre megyünk.
- Meddig megyünk még ? - Nyafogtam neki.
- Majd meglátod, ne hisztizz. - Villantotta meg nyuszi mosolyát. Még jó hogy hisztizek, hát már két órája utazunk, és már sötétedik.

Egy fél órá múlva, egy erdős területre érkeztünk.
- Ugye nem akarsz, behurcolni az erdőbe és megölni esetleg megerőszakolni ? - Elkuncogta magát, és kiszált a kocsiból. Átjött az én oldalamra, kinyitotta az ajtó, míg én kiszálltam.
- Gyere. - Fogta meg a kezem, és maga után húzott, egyenesen be az erdőbe. Végig sétáltunk egy ösvényes, és egy pusztásra értünk.
- Ez csodálatos. Gyönyörű lett Jungkook. - Szorítottam meg a kezét, mikor megláttam hogy mivel készült.

- Ezt mind te csináltad ? Egyáltalán hogy találtál rá, erre a helyre ? - Néztem könyes szemekkel Kookra

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

- Ezt mind te csináltad ? Egyáltalán hogy találtál rá, erre a helyre ? - Néztem könyes szemekkel Kookra.
- Namjoon mutatta ezt helyet, és reméltem hogy tetszeni fog neked.
- Nagyon tetszik, gyönyörű. Köszönöm Kookie. - Megfogta a kezem, és az asztalhoz húzott. Kihúzta nekem a széket, ő pedig leült a másikra. Az asztalon sushi és bibimbap volt felszolgálva.
- Tele vagyok. - Döltünk hátra mindketten.
- Gyere, van még valami. - Egészen a víz mentéig húzott, ahol egy pléd volt leterítve, amit égősor vett körül, és párnák voltak elhelyezve rajta.

- Gyönyörű az ég. - Háton fekve néztük a csillagokat. Nem gondoltam volna, hogy Jungkook ilyen romantikus alkat.
- Igen, valóban gyönyörű. - Ő viszont nem az eget nézte, hanem engem. Pirulva fordítottam fejem felé. Közelebb húzódott hozzám, és ajkait enyémekre illesztette.
- Köszönöm ezt a napot. - Húzódtam el tőle.
- Neked bármit. - Érintette össze homlokunkat.

- Menjünk már későre jár. - állt fel a földről, és felém nyújtotta a kezét, amit elfogadtam és felhúzott a földről. Anyának szerencsére szóltam hogy későn érek haza, mivel egy barátommal ,,találkozok,,. Úgyhogy nem kell aggódnia most hogy a fia este tízkor még nincs otthon.
- Még egyszer köszönöm a mai napot. Csodálatos volt.
- Igyekeztem tökéletessé tenni.
- Nem is tudtam hogy tudsz ilyen romantikus is lenni. - Kulcsoltam össze ujjainkat.
- Csak nem ismersz még eléggé. - Szorítottam meg a kezemet.
- Tudod Jungkook félreismertelek. Azt hittem hogy egy bunkó tajparaszt vagy. Aki nem figyel másokra, de megcáfoltad ezt a gondolatomat. Egy szerethető fiú vagy, aki kedves és gondoskodó. És tudod mit ? Örülök hogy bukásra állsz matekból. - Néztem fel rá, ő is rám emelte tekintetét és szemeiben könnyek ültek.
- Most miért sirattál meg ? - Szipogott egyet, mosolyogva.
- Na Nyuszi, ne sírj. - Töröltem le könnyeit arcáról.
- Nyuszi ? - Vigyorodott el rögtön.
- Igen, mert úgy nézel ki mint egy nyúl.
- És az baj ?
- Dehogy, cuki vagy.

Az ajtóban állva integettem még egyet Jungkooknak, mielött bementem volna a házba. Anya mint ahogy mondtam, már aludt. Így osonva mentem a szobámig.
Jungkookkal megbeszéltük hogy az iskolában, majd titokban találkozgatunk a szünetekben. Örülök hogy Jungkookkal ilyen jóban lettünk, és hogy randizunk. Ennél jobb már nem is lehetne.

Amint kiértem a házból, Taehyungot láttam meg a kapunk elött.
- Szia TaeTae. Hogy-hogy itt vagy ? - Futottam oda a kapuhoz.
- Gondoltam mehetnénk együtt is iskolába.
- Persze, menjünk ne hogy elkéssünk. - Karoltam át a vállát.
- Mitől van ilyen jó kedved ? Mióta kijöttél a házból, vihogsz a semmin, és már vagy öt bokortól rángattalak el, amibe majdnem beleestél. - Kuncogta el magát. Na jó, talán egy kicsit túl jó kedvem van ma.
- Az ég világon semmi problémám nincs. - Vigyorogtam rá, ami inkább már hasonlított egy vicsorra.

- Tae. - Szólítottam meg öt perc csend után.
- Igen ? - Fordította felém fejét.
- Mondtam már hogy mennyire imádlak ?
- Fura vagy. Nem vagy beteg ? - Tette kezét a homlokomra.
- Nem Tae, nincs lázam. Csupán jó kedvem van. Te nem is szeretsz ? - Biggyesztetten le ajkaimat.
- De, én is szeretlek. - Mikor ezt kimondta, egy erőteljes krágogást, hallottunk meg magunk mögül.
- Sziasztok. - Ha ezt Jungkook hallotta...
- Sziasztok. - Fordultunk hátra. Jungkook mérgesen nézett ránk, Hoseok pedig csak jól szórakozott rajta.
- Mehetünk veletek ? - Döntötte oldalra fejét Hobi. Bólintottunk egyet, és Hoseok közénk, míg jungkook a jobb oldalamra állt. Csendben sétáltunk, mikor egy kezet éreztem meg a derekamon. Tekintetem a nyuszimra vezettem, és próbáltam kezét lecsapni a derekamról, ami persze sehogy sem sikerült.
- Engedj el. - Sziszegtem neki, nehogy Taehyungék meghallják. Egy gonosz mosoly jelent meg ajkain, majd belemarkolt az oldalamba, mire megugrottam.
- Mi az ? - Kérdezte az engem bámuló Tae és Hobi.
- Csak rám szállt egy bogár. - Fújtattam egyet. Szerencsére a fiúk nem vették észre, hogy hol van Jungkook keze, és Kook sem molesztált többet.

Hobiéktól elköszöntünk és a termünkbe mentünk.
- Biztos nem történt semmi. Komolyan mondom, megrémítesz a folytonos vihogásoddal. - Vágott fancsali fejet Tae.
- Mondtam már, hogy minden a legnagyobb rendben van. Ne aggódj, jól vagyok. - Huppantam le a székemre. Beletörődően bólintott, majd ő is ledobta magát mellém.

Az órának amint vége lett, oda szóltam Taenek hogy elkell mennem a mosdóba. Kiszaladtam a teremből, majd egészen a Jungkook megbeszélt helyig futottam. Messzebről kiszúrtam hogy Jungkook már ott van, és mivel nem láttam senkit a közelben, így egyenesen az ölébe ugrottam.
- Na mivan, Kicsim. - Tett le a földre, és úgy ölelt magához.
- Hiányoztál. - Motyogtam mellkasába.
- Hiszen egy órája találkoztunk. - Nevetett fel.
- Te is hiányoztál nekem. - Simogatta meg a fejemet.
- Viszont érdekelne hogy reggel, miről beszéltetek Taehyunggal, amikor azt mondta hogy szeret téged. - Tudtam hogy hallotta.
- Hát tudod, én is szeretem őt, és ő is engem. Én csak elmondtam neki hogy imádom őt és ő is visszamondta. De amúgy ennyi, szóval semmi lényeges nem történt, ami miatt lenne okod mérgelődni.
- Szóval szeretitek egymást mi ? - Ennyi esett le neki, nem is tudom mit vártam.
- De csak mint legjobb barát. Naaaa Kookie, ne legyél mérges. - Mnetem közelebb hozzá, és karoltam át nyakát. A kezét automatikusan a derekamra tette, majd lenézett rám és elmosolyodott.
- Rád nem tudok.
Beszélgettünk még egy kicsit, majd mikor meghallotuk a csengőt, egy csókot váltottunk, és elindultunk a saját termünk felé.

Sziasztok. Itt is van az új rész.
Remélem tetszett nektek.
További szép napot mindenkinek ! ❤🧡💙💚💜

Félreismertelek  Jikook ff. Befejezett✔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora