~10.bölüm~

165 18 6
                                    

Sabah yüzüme çarpan sinir bozucu ışıkla uyandım. Düne dair ne hatırlıyorum peki? Şarkı söylemiştim ve sonra, sonrası yok. Acele ile doğruldum. Tabi ya , burası benim odan değil. Kimin evindeyim o zaman ben?

-*kapıyı çalar* Jisoo?

Yok artık. Onca olaydan sonra taehyung 'un evindeydim. Sarhoşken neler dedim bilmiyorum bile ben nasıl yüzüne bakıcam ki ya

-Kalktın demek, şey sakin ol birşey hatırlamadığını biliyorum senin içi dün jisoo ile bir video çektik bu yüzden.

- Ne? Jisoo ile mi

-Sarhoskenki halin jisoo . Neyse ne yersin?

- Aslında ben gitsem iyi olur. Hem sana zahmet olmak istemem. Hem wendy merak etmiştir.

-Evet aradı, çok korkmuştu ama ona yanımda olduğunu söyledim. O da rahatlamış oldu. Yani artık kahvaltı için bir şey seçebilirsin birlikte yiyeceğiz çünkü.

-Açıkçası ben özel birşey istemiyorum ama patates kızartmasını severim.

-Olur,başka birşey?

-Şu videoya bir bakabilir miyim

-Telefonun komidinde jis.

-Jis mi ay herneyse tamam teşekkürler

- Ne demek!

Videoyu izledim ve inanılmaz utandım. Off neden içiyorum ki bu kadar. Neyse artık yeni bir kankam vardı. Erkek biri ile kanka olmayı hep istemişimdir. Tabi hiç olmadı, tae yine ilklerimden birini çalıyor.

-Taehyung!!!

-Birşey mi oldu jis?

-Şey benim giyebileceğim rahat birşey var yani uzun olsada olur

-Hmm sana uzun tişört ve kemer nerden elbise gibi giyebilirsin

-Olur

-Tamam,bak şu gördüğün dolaptan bir tane seç

-Ben nasıl seçeceğim

-Ben mi seçiyim ?

-Olur

-Tamam. Bak burada lacivert bir tane var. Ablamdan kalma heralde.

-Abla mı!

-Evet , bir ablam var şuan amerikada okuyor bana nadir gelebiliyor..

-Anladım o zaman bunu giyebilirim uzunmusta.

-Tamam bende kahcaltıya bakıyım . Mutfakta görüşürüz

-Evet görüşürüz!

Taehyung odadan çıkınca hızlıca kıyafeti aldım ve kapıyı kitlemek için kapı koluna uzandım. Ama anahtar yoktu..Acele edersem birşey olmaz diye düşündüm ve onun için hızlıca giyinmeye başladım.

- Jisoo?

-Tae-taehyung girme sakın

- Ne diyorsun bekle geliyorum

PART TIME LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin